Zou hij naderhand aan z'n kaart hebben geroken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:53 schreef Cockwhale het volgende:
Maar zat er nou poep aan z'n kaartje of niet, aangezien ie onaangekondigd je bezweten bilspleet betrad en je wellicht daarvoor nog een dikke bruine eruit gedrukt had die dag?
O, interessant. Is dit een voorbeeld van hoe jij erover denkt? Ook een kwestie ban je opvoeding?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ben je als man die dat niet toestaat wel hetero?
Ah wauw gedraag jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zou hij naderhand aan z'n kaart hebben geroken?
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het vrij achterlijk en respectloos. Zeker niet stoer.en in welke cultuur vinden meisjes dit WEL stoer? Nul.
Wat bedoel je dan met vrije moslimmeisjes? Is de bedoeling van die niqaab en loshangende kleding niet juist om dat soort verleiding een beetje te drukken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.
Hehe, ik dacht al, kan toch niet zo zijn dat je de enige bent die er zo over denktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Amee het volgende:
Ik vind het wel grappig. Niet stoer ofzo. Niet echt waw, maar ik zie het grappige wel. Haha!
Alleen lijkt het een badboy
Als je wil dat dit topic open blijft moet je als TS dus niet zo beginnen. Just sayin'.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ben je als man die dat niet toestaat wel hetero?
Badboy is een no!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:11 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al, kan toch niet zo zijn dat je de enige bent die er zo over denkt.
Hoe moet je die laatste zin interpreteren? Wat vind je van badbois?
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.quote:
Allebei nope!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.
Ja daar noem je ook wat tsjongejonguh.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongetje van mijn klas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij was dus altijd smoorverliefd op het braafste jongetje van de klas? Wees nou eens eerlijk?
Ben je wel eens verliefd geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongetje van mijn klas.
97 triljoen keren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest?
Op een zeehondenfluisteraar ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest?
Beschrijf het type wat er het meest bovenuit steekt eens in het kort liefst met een voorbeeldfoto?quote:
Dat vraag ik mij echt af hoor. Kan me niet voorstellen dat welk meisje dan ook dit leuk vindt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |