Zou hij naderhand aan z'n kaart hebben geroken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:53 schreef Cockwhale het volgende:
Maar zat er nou poep aan z'n kaartje of niet, aangezien ie onaangekondigd je bezweten bilspleet betrad en je wellicht daarvoor nog een dikke bruine eruit gedrukt had die dag?
O, interessant. Is dit een voorbeeld van hoe jij erover denkt? Ook een kwestie ban je opvoeding?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ben je als man die dat niet toestaat wel hetero?
Ah wauw gedraag jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zou hij naderhand aan z'n kaart hebben geroken?
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het vrij achterlijk en respectloos. Zeker niet stoer.en in welke cultuur vinden meisjes dit WEL stoer? Nul.
Wat bedoel je dan met vrije moslimmeisjes? Is de bedoeling van die niqaab en loshangende kleding niet juist om dat soort verleiding een beetje te drukken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.
Hehe, ik dacht al, kan toch niet zo zijn dat je de enige bent die er zo over denktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Amee het volgende:
Ik vind het wel grappig. Niet stoer ofzo. Niet echt waw, maar ik zie het grappige wel. Haha!
Alleen lijkt het een badboy
Als je wil dat dit topic open blijft moet je als TS dus niet zo beginnen. Just sayin'.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ben je als man die dat niet toestaat wel hetero?
Badboy is een no!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:11 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al, kan toch niet zo zijn dat je de enige bent die er zo over denkt.
Hoe moet je die laatste zin interpreteren? Wat vind je van badbois?
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.quote:
Allebei nope!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.
Ja daar noem je ook wat tsjongejonguh.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongetje van mijn klas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij was dus altijd smoorverliefd op het braafste jongetje van de klas? Wees nou eens eerlijk?
Ben je wel eens verliefd geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongetje van mijn klas.
97 triljoen keren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest?
Op een zeehondenfluisteraar ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest?
Beschrijf het type wat er het meest bovenuit steekt eens in het kort liefst met een voorbeeldfoto?quote:
Dat vraag ik mij echt af hoor. Kan me niet voorstellen dat welk meisje dan ook dit leuk vindt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Act-bb's kunnen hun 'vrouwtje' toch ook op één hebben?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.
Badboy = probleemleven.quote:
Meestal niet. Ze zullen altijd zeggen dat het zo is, maar de act is belangrijker. Als ze kunnen vreemdgaan tbv de act of iets anders belangrijker is voor de status tav de crew, val je als een baksteen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Act-bb's kunnen hun 'vrouwtje' toch ook op één hebben?
Hoezo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:23 schreef maily het volgende:
WGR / Omscholen van kapster naar financieel planner?
Was het een kappersfeestje?
Dat zijn dus de actBB'squote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Badboy = probleemleven.
Nooit aan beginnen. Ze lijken leuk, ze lijken interessant. Ze zijn populair en als je hem krijgt zijn alle meisjes jaloers. Maarrrrr, thuis is het meestal verre van leuk.
Wat is hun doel daarmee? BB zijn is toch geen doel op zich maar één manier om aantrekkelijk te zijn voor meisjes?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Meestal niet. Ze zullen altijd zeggen dat het zo is, maar de act is belangrijker. Als ze kunnen vreemdgaan tbv de act of iets anders belangrijker is voor de status tav de crew, val je als een baksteen.
Nee het is een karakter of het is een act. Het is nooit een doel op zich, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:27 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wat is hun doel daarmee? BB zijn is toch geen doel op zich maar één manier om aantrekkelijk te zijn voor meisjes?
Wat doen ze thuis dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Badboy = probleemleven.
Nooit aan beginnen. Ze lijken leuk, ze lijken interessant. Ze zijn populair en als je hem krijgt zijn alle meisjes jaloers. Maarrrrr, thuis is het meestal verre van leuk.
Omdat thuis de onzekerheid toeslaat en de gebruikelijke indrukmaak methodes meestal hun kracht verliezen. Dan valt de act door de mand.quote:
Als het geen doel op zich is waarom wil je dan hoe dan ook die act in tact laten? Wat is het doel dat ze willen met die act?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee het is een karakter of het is een act. Het is nooit een doel op zich, je hebt het of je hebt het niet.
Pure onzekerheid uit angst voor gezichtsverlies bij de crew. Het zal dan worden gezien als zwakte als ze deze act laten varen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:31 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Als het geen doel op zich is waarom wil je dan hoe dan ook die act in tact laten? Wat is het doel dat ze willen met die act?
Een pre lockdownparty geven met een groep mensen klinkt anders ook niet echt volwassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:31 schreef Fugue het volgende:
Ja klinkt echt als een leuke, volwassen man
Ben je 16 ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:33 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Oh, dus bb=veelal lamzak en daardoor geen relatiemateriaal?
Ah, dus het doel van de act is het krijgen en houden van een crew en meisjes fixen is daar een onderdeel van?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:33 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Pure onzekerheid uit angst voor gezichtsverlies bij de crew. Het zal dan worden gezien als zwakte als ze deze act laten varen.
En dat is nou een hele goede vraag TSquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:35 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ah, dus het doel van de act is het krijgen en houden van een crew en meisjes fixen is daar een onderdeel van?
Waarom zou een heterojonge liever indruk maken op andere jongens dan op meisjes?
Hoezo zouden ze thuis niet zo krachtig zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Omdat thuis de onzekerheid toeslaat en de gebruikelijke indrukmaak methodes meestal hun kracht verliezen. Dan valt de act door de mand.
De crew is er dan niet om indruk op te maken en je partner is meestal net wat doortastender. Dan gaan er vervelende vragen komen die ongemakkelijk zijn en onzekerheid oproepen. Dan kunnen ze het niet aan verbaal en komen de petsen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:38 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze thuis niet zo krachtig zijn?
Echt hoor. De eckte eckte grijpen het direct aan om er 9 feestjes aan te verbinden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Een pre lockdownparty geven met een groep mensen klinkt anders ook niet echt volwassen.
Klopt maar vrije moslimmeisjes dragen die niet. Die dragen gewoon skinnie jeans en zijn veelal een stuk vrijer seksueel dan Nederlandse meisjes vanwege de taboofactor. Geen verhalen gehoord over moslimmeisjes en anaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met vrije moslimmeisjes? Is de bedoeling van die niqaab en loshangende kleding niet juist om dat soort verleiding een beetje te drukken?
Oh jazeker wel, dat is sowieso een onderwerp waar ik me door de grenzeloze schijnheiligheid niet aan waagquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Klopt maar vrije moslimmeisjes dragen die niet. Die dragen gewoon skinnie jeans en zijn veelal een stuk vrijer seksueel dan Nederlandse meisjes vanwege de taboofactor. Geen verhalen gehoord over moslimmeisjes en anaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |