Stiekem wil je het wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Je denkt dat ik wel even een foto ga plaatsen van m'n blote reet voor iemand met het woord cock in z'n username?
Gelukkig maar. Ik ben benieuwd naar die interessante billenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nou, het is wel weer klaar met je voornemen om een spirituele band met andere vrouwen te hebben begrijp ik? Ik weet niet precies wat erger is, dit of het female fappen.
Mag niet uitmakenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik lees net dat TS mogelijk niet eens een vrouw is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat heeft mijn stemgedrag hiermee te maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:01 schreef Tirza- het volgende:
[..]
'mogelijk'?
Je stemt zeker ook op PvdD?
Pics van een goedgevormde billenpartij zou ons mogelijkerwijs kunnen overtuigen 🧐quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:01 schreef Tirza- het volgende:
[..]
'mogelijk'?
Je stemt zeker ook op PvdD?
Linkse partijen geloven in meer dan twee genders.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stemgedrag hiermee te maken?
Ik ga er gewoon vanuit dat je verzonnen topics maakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Linkse partijen geloven in meer dan twee genders.
Ik ben links en ik geloof maar in één gender.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Linkse partijen geloven in meer dan twee genders.
Huh? Plottwist ...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Lienekien het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja want van links mag je alles vinden zolang het maar past in hun straatje.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat je verzonnen topics maakt.
Een gender? Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik ben links en ik geloof maar in één gender.
Ja nu heb jij jezelf ook gediskwalificeerd helaas. Zonde wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ja want van links mag je alles vinden zolang het maar past in hun straatje.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]Wat probeer je hiermee aan te tonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Maar slutshamen is prima?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja nu heb jij jezelf ook gediskwalificeerd helaas. Zonde wel.
Genderloos. Alles en niets.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Een gender? Hoe zie je dat voor je?
Pertinent niet. Nooit gedaan ook. Je moet echter niet je als sletje gaan gedragen en dan op fok! huilend een topic openen dat hij je respectloos behandelt of dat hij oog heeft voor een ander. Dat heb je dan zelf in de hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |