Op m'n bil schrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:24 schreef FYazz het volgende:
[..]
Een alpha durft gewoon op een vrouw af te stappen en te zeggen hoe leuk hij haar vindt of hoe graag hij met haar op date gaat.
Daarna trekt hij de sleutels van zijn dikke BMW uit zijn zak ipv zijn ov chipkaart
(Als door een studentenloontje dat nog niet te doen is dan had hij je gezamenlijke vriend ook kunnen vragen wat jij nu echt leuk vindt om te doen of te eten en dat bijvoorbeeld tegen je te zeggen (of in je oor te fluisteren of op je bil te schrijven)
In ieder geval zie ik iemand die niet rechtstreeks je nummer durft te vragen en pas een dag later gaat appen voor een date niet echt Alpha.
Juist, is dat hier ook niet gedeeltelijk zo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
En zo sluipt er heel gemakkelijk gedrag in en als je daar niet een beetje bewust van blijft kan het zomaar dat je een situatie krijgt zoals bij die moslimmeisjes. Iedereen doet het, iedereen weet het, maar we doen lekker alsof en we zijn heel netjes.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:36 schreef K.Indertent het volgende:
Ik begin nu langzamerhand wel enorm benieuwd te geraken naar het achterwerk van TS.
Oh jazeker wel, ik ben recentelijk wakker geworden en ben mijn ogen nog aan het uitwrijven, maar 3 kwart van het land ligt nog lekker op één oor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:37 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Juist, is dat hier ook niet gedeeltelijk zo?
Laat dat oordeel maar over aan de deskundigenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:39 schreef Tirza- het volgende:
[..]![]()
Hoezo?
Niets bijzonders verder vgm.
Niet cool om meisjes op het mbo te downgradenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS is kapper? Verbaast mij ook weer niks dat mbo niveau 2/3 dit post.
Nutella, wel lekker inderdaad. Weet zeker dat hij dat wel op je bil zou willen smerenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:33 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Op m'n bil schrijven? Hoe zag je dat voor je? En wat is het nut van nutella op m'n bil schrijven?
Dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS is kapper? Verbaast mij ook weer niks dat mbo niveau 2/3 dit post.
Hij was gemiddeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zou je het nog steeds Alpha gedrag vinden als het een lelijke kerel was geweest?
Maar zijn vraag is of je het ook alpha had gevonden als je hem lelijk had gevonden. Dus niet gemiddeld, maar lelijk.quote:
Die actie wel maar zou er vgm niet op in zijn gegaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar zijn vraag is of je het ook alpha had gevonden als je hem lelijk had gevonden. Dus niet gemiddeld, maar lelijk.
@ts zou je hier nog op willen reageren?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
Krijg bij TS wel een beetje makkelijke prooi vibes. Heb je een laag zelfbeeld dat je zulke aandacht fijn vindt of dat je dit gedrag spannend vindt? (Is een oprechte vraag)
No pics, no game.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:39 schreef Tirza- het volgende:
[..]![]()
Hoezo?
Niets bijzonders verder vgm.
Dus gemiddeld knap en geen hoogstaande versierpoging.quote:
Dat vele kappersmeisjes simpel zijn? Yep.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:49 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in?
Iedereen heeft toch wel eens momenten dat ze zich onzeker voelt of juist het vrouwtje?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
@:ts zou je hier nog op willen reageren?
Je denkt dat ik wel even een foto ga plaatsen van m'n blote reet voor iemand met het woord cock in z'n usernamequote:
En dat ze dergelijke machogedrag dus wel spannend vinden? Of dat ligt aan hun intelligentie laat ik in het midden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat vele kappersmeisjes simpel zijn? Yep.
Vgm zit er een soort dubbele lading achter, heb rappers dit ook wel eens zien doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:08 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens vind ik het best een goede grap van die gozer, vooral als TS kleding droeg waarbij de stof diep in haar bilspleet getrokken werd. Ik zou gewoon mijn vinger er doorheen halen, maar een pasje kan ook.
Dat gaat niet om het machogedrag van de man, dat gaat om het gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen van de vrouw. Het gezien willen worden, erbij horen, je vrouw voelen, begeerd worden etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef Tirza- het volgende:
[..]
En dat ze dergelijke machogedrag dus wel spannend vinden? Of dat ligt aan hun intelligentie laat ik in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |