quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:32 schreef Fugue het volgende:
Een kerel die zijn poten niet thuis kan houden mag van mij rotten in de hel
Waar leg je de grens? Vragen voor het zoenen terwijl je hits hebt gegeven? Geen seksueel getinte aanrakingen? Dus wij ook niet op hun arm tikken etcetera?quote:
Ik vind wat je in je OP staat wel een goed voorbeeld van iets wat ik niet zou accepteren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:53 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Waar leg je de grens? Vragen voor het zoenen terwijl je hits hebt gegeven? Geen seksueel getinte aanrakingen? Dus wij ook niet op hun arm tikken etcetera?
Dit!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef tombolafan het volgende:
Jongens kom op
Ik vind zelf het woord aanranding een beetje ver gaan hier![]()
Vroeger toen ik nog jong was kon het ook zomaar zijn dat er iemand in de kroeg subtiel aan je kont zat ofzo, dat was dan gewoon een soort teken dat hij je wel zag zitten.
Als zo iemand na (herhaaldelijk) afwijzen doorgaat dán vind ik zoiets subtiels pas aanranding...
Het lijkt mij dat je voor de vraag die je stelt het niet hoeft te gaan hebben over 'moslimmeisjes en anaal'.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Klopt maar vrije moslimmeisjes dragen die niet. Die dragen gewoon skinnie jeans en zijn veelal een stuk vrijer seksueel dan Nederlandse meisjes vanwege de taboofactor. Geen verhalen gehoord over moslimmeisjes en anaal?
Opmerkingen zijn vrij simpel, daar kun je heel gevat en adrem op reageren. Arm tikken lijkt me weinig suggestief verder en een zoenpoging doe je volgens mij pas als je over en weer het gevoel hebt dat het wel kan en anders weet je het ook gauw genoeg. Twee mensen dus van een weerloos slachtoffer zou al geen sprake moeten zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:53 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Waar leg je de grens? Vragen voor het zoenen terwijl je hits hebt gegeven? Geen seksueel getinte aanrakingen? Dus wij ook niet op hun arm tikken etcetera?
Freudiaanse verspreking?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, interessant. Is dit een voorbeeld van hoe jij erover denkt? Ook een kwestie ban je opvoeding?
Oké, hij wilde daar toch niet over doorgaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je voor de vraag die je stelt het niet hoeft te gaan hebben over 'moslimmeisjes en anaal'.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Je wil als meid toch een alpha? Welke niet-alpha durft zoiets?
Dat heeft er niets mee van doen, JIJ stelt een vraag, over een situatie die bij jou gebeurde, daar hebben moslimmeisjes en anaal niets mee van doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Oké, hij wilde daar toch niet over doorgaan.
Nou ja zo bedoelde ik het ook niet per se, maar ik vind het voor mezelf onmogelijk om uit te leggen en ben wel enorm benieuwd hoe zij dat voor hunzelf doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Oké, hij wilde daar toch niet over doorgaan.
Dus, volgens deze logica was er toch he-le-maal niets mis met de actie van die gozer? Immers, alpha en stoer en meer van dat soort onzin, dus wat is dan nog het doel van dit topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dit!
Als je aangeeft het niet te willen is dat anders inderdaad.
Wellicht kan je nare ervaringen met de ts delen, lieve fugue.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:02 schreef Blackst4r het volgende:
Ik zat vroeger regelmatig aan de tetten en aan de bipsjes. Maar goed, toen was ik ook 16 ofzo.
Moreel gezien wel maar in hoeverre is dat opgelegd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus, volgens deze logica was er toch he-le-maal niets mis met de actie van die gozer? Immers, alpha en stoer en meer van dat soort onzin, dus wat is dan nog het doel van dit topic?
Je lijkt het zelf niet erg te vinden. Misschien een berichtje sturen wanneer hij komt uitchecken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dit!
Als je aangeeft het niet te willen is dat anders inderdaad.
Geen idee wat jouw definitie van een alpha is maar als het het type uit de OP is sla ik even over jaquote:
In hoeverre is alles opgelegd? Waarom gaan we niet al naakt door de straten orgieen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Moreel gezien wel maar in hoeverre is dat opgelegd?
Opgelost!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Je lijkt het zelf niet erg te vinden. Misschien een berichtje sturen wanneer hij komt uitchecken?
Interessante post. Leeftijd doet er blijkbaar toe. Is het dan niet aannemelijk dan we als volwassenen meisjes dit nog steeds willen/stoer vinden maar door opgelegde moraal niet meer toestaan?quote:
Spreek voor jezelf aubquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:05 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Interessante post. Leeftijd doet er blijkbaar toe. Is het dan niet aannemelijk dan we als volwassenen meisjes dit nog steeds willen/stoer vinden maar door opgelegde moraal niet meer toestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |