Alle 3?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:21 schreef Meke het volgende:
@:Guanabana had je al gehoord dat Dance Dance Dance gecanceld is?![]()
![]()
Goedemiddag! Alles wel?quote:
Alleen de tweede.quote:
Op zich wel! Druk geweest, dus hier mijn typwerk maar weinig vertoond.quote:
Dit klinkt zeer gewelddadig. Heb jou nooit zo gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaaa net weer gewonnen als ImpostorNiet 1 stemronde nodig gehad. Ik had ze meteen met het ontnemen van O2
![]()
Op weg ook nog wat neer kunnen steken
Hoiquote:
Adembenemendquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaaa net weer gewonnen als ImpostorNiet 1 stemronde nodig gehad. Ik had ze meteen met het ontnemen van O2
![]()
Op weg ook nog wat neer kunnen steken
Duim duim duim duimquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Op zich wel! Druk geweest, dus hier mijn typwerk maar weinig vertoond.
Zit stiekem te wachten op de uitslag van een sollicitatiegesprek.
Met jou?
Ja er komt een heel nieuwe kant van mij naar bovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit klinkt zeer gewelddadig. Heb jou nooit zo gezien
En er ondertussen gewoon lekker bij staan en "zogenaamd" wat doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Adembenemend
Je maakte ze het leven goed zuurstof
Spannend, duimen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Met jou?
Dan heb je Jobi zeker nog nooit over GTA gehoordquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit klinkt zeer gewelddadig. Heb jou nooit zo gezien
Oh spannend! Wil je de zorg uit of een andere functie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Met jou?
Nee haha. Wel over de Sims, maar niet op die toonquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan heb je Jobi zeker nog nooit over GTA gehoord
Duim voor je!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Met jou?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan heb je Jobi zeker nog nooit over GTA gehoord
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
IK HEB DE KUTSTE DAG OOIT EN MIJN FAVO TRUI IS OOK VERPEST![]()
![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Kaarsjes aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En Wielco is nog niet gevallen? #PrayforWilco
De kutste dag ooitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Ik heb al een paar kruisjes geslagenquote:
Dat klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Oohhh dat vind ik gemeen! Kruiswijk is al zielig genoeg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb al een paar kruisjes geslagen
Voor Steven heb ik een paar kleerhangers opgehangen #neverforgetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oohhh dat vind ik gemeen! Kruiswijk is al zielig genoeg!
Het is iig aan elkaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De spellingscontrole in Outlook.![]()
Schrijf ik 'interim controle' krijg ik er zo'n blauw kringeltje onder en komt ie met de suggestie dat het aan elkaar moet, dus klik ik daarop, komt er vervolgens een rood kringeltje onder en komt ie met de suggestie om het los van elkaar te schrijven.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Ijsbeer is ook aan elkaarquote:
Klopt. Dat had ik ook gedaan als die username niet al bezet was.quote:
En met hoofdletter J aan het begin van de zin.quote:
De Coronaldo grap is zeker al gemaakt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:18 schreef Strani het volgende:
Cristiano Ronaldo schijnt ook al corona te hebben. Twee dagen na de wedstrijd tegen Frankrijk.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als er ooit een jaar is waarin Kelderman de Giro kan winnen ...
Sinds ik mijn post hier heb geplaatst ben je in elk geval de eerste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Coronaldo grap is zeker al gemaakt?
Ik wilde hem net makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Absoluut, onder meer door Coronald Maas en Covide en zijn vriendjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou weet ik dat er onder niet-Nederlanders een soort van vloek rust op het correct schrijven van de naam Kruijswijk, maar dit is wel héél lui.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:19 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nibali Voodoo werkt weer hard
Misschien zegt de spellingscontrole van Luctor dat ook welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klopt. Dat had ik ook gedaan als die username niet al bezet was.
Slechte spellingscontrole.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:19 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nibali Voodoo werkt weer hard
Is spellingscontrole van MS.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien zegt de spellingscontrole van Luctor dat ook wel
Die hebben vaak nogal vreemde suggesties ja. Ik had wel eens een woord wat fout was. De reden: het door u gekozen woord is schrijftaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is spellingscontrole van MS.
Dat is correct ende juist.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En met hoofdletter J aan het begin van de zin.
quote:
Ronaldo is een superspreader.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:33 schreef Strani het volgende:
Ronaldo stond ook Mbappe te knuffelen en zo na die wedstrijd. Beter gaan ze allemaal snel in quarantaine.
Andere functie, IC-pleeg. Het is prima als het het wordt, maar an sich ook weer oké als dit het niet wordt, en dat zeg ik niet uit zelfbescherming. Hoewel het werk fantastisch is en ik snak naar die meerdere kennis en weten en redeneren, maar het is uiteindelijk ook weer een verpleegafdeling met b8b gezeik enquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh spannend! Wil je de zorg uit of een andere functie?
Die heeft het wel al gehad, dus misschien valt het mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:33 schreef Strani het volgende:
Ronaldo stond ook Mbappe te knuffelen en zo na die wedstrijd. Beter gaan ze allemaal snel in quarantaine.
Wat leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
En op moment dat ik bovenstaande wilde invoeren, kreeg ik te horen dat ik ben aanenoemn
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
En op moment dat ik bovenstaande wilde invoeren, kreeg ik te horen dat ik ben aanenoemn
JAA GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Dat scheelt ja. Het is dat het wat te vroeg is (2 dagen slechts) om vast te kunnen stellen dat hij het van één van hen gekregen heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:42 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij heeft het halve Franse team het al gehad.
JAAAAAAA gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Oh wow gaaf!! Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Ja was alleen tijdens de vorige interlandperiode dat zoveel spelers van PSG het hadden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt ja. Het is dat het wat te vroeg is (2 dagen slechts) om vast te kunnen stellen dat hij het van één van hen gekregen heeft.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Valt mij ook mee. Het meerendeel zijn toch geïsoleerde gevallen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja was alleen tijdens de vorige interlandperiode dat zoveel spelers van PSG het hadden.
Wat een gedoe, valt me nog mee dat niet meer landen er last van hebben. Ook iedereen tegen 3 verschillende teams deze periode
Heeeeeujjjjjj lekker bezig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn tante heeft bijna geen klachten meer, verder geen update gehoord van haar broer nog.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dankjewel. Hoe is het met de zieke familieleden?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Dat is iig goed nieuws van je tante. Nu hopelijk snel beter nieuws van je oom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn tante heeft bijna geen klachten meer, verder geen update gehoord van haar broer nog.
Bedanktquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is iig goed nieuws van je tante. Nu hopelijk snel beter nieuws van je oom.
Soms vraag ik me af "hoe is het met alle maatregelen, je gezonde verstand, je gedrag, je bubbel nog mogelijk om besmet te raken als topsporter?" en dan besef ik niet dat ze dit soort dingen nog gewoon doen dus ja, tja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Em31 het volgende:
Gezellige foto van gisteren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
Leuke foto, met name in retrospect nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Em31 het volgende:
Gezellige foto van gisteren
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af "hoe is het met alle maatregelen, je gezonde verstand, je gedrag, je bubbel nog mogelijk om besmet te raken als topsporter?" en dan besef ik niet dat ze dit soort dingen nog gewoon doen dus ja, tja.
Topsporters staan vaak niet bekend om hun intelligentie. Het is niet dat ze het beter doen dan de gemiddelde persoon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af "hoe is het met alle maatregelen, je gezonde verstand, je gedrag, je bubbel nog mogelijk om besmet te raken als topsporter?" en dan besef ik niet dat ze dit soort dingen nog gewoon doen dus ja, tja.
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuiswedstrijd tegen de nummer 4 van de competitie Exeter City. Zij zijn de ploeg met de minste doelpunten tegen en ik de ploeg met de meeste tegendoelpunten.4 om 19.
In de e minuut scoort Emmett de 1-0 met een mooi boogballetje over de keeper. In de 36e minuut wordt de voorsprong zelfs verdubbeld na een fraaie solo van Kirby de 2-0. tevens de ruststand. Aan het begin van de tweede helft (47') komt Exeter City terug in de wedstrijd, maar de grensrechter steekt zijn vlag omhoog ten teken van buitenspel. In de 56' is het dan toch zover en wordt het wel 2-1. In minuut 60 maakt Emmett zijn tweede van de wedstrijd met een fraai afschotsschot en zo is de marge weer 2. In de 70e minuut is de spanning weer terug in de wedstrijd na een snelle counter van Exeter City. In de 85e minuut kreeg invaller Stead nog een grote kans alleen voor de keeper op de 4-2, maar helaas kon de keeper er nog net een voetje tegen krijgen, waardoor het slechts een corner werd. In het vervolg van de wedstrijd werd er niet meer gescoord en dus behaalden we onze tweede overwinning in de competitie en zijn we opgeklommen naar de 20e plaats.
Tja. Wat kun je er nog van zeggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
We hebben er weer ééntje
https://www.vkmag.com/magazine/karen_belt_alarmnummer_omdat_ze_geen_mondkapje_wilt_dragen
VK staat volgens mij voor "Volkomen Kut".quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja. Wat kun je er nog van zeggen.
Wat is overigens VKmag? Is dat iets als Vice? Ik denk steeds dat het van de Volkskrant magazine komt.
quote:VKMag, voorheen Volkomen Kut, is een Nederlandse weblog en een van de bekendste shocklogs.[1] De site werd in 2006 voor vier Dutch Bloggies genomineerd.[2]
quote:
Verdommequote:
Ik dacht ook dat het te maken had met de volkskrantquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja. Wat kun je er nog van zeggen.
Wat is overigens VKmag? Is dat iets als Vice? Ik denk steeds dat het van de Volkskrant magazine komt.
Mja hoewel dit dan dus wel de bubble is, dus dit zou gewoon okay moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |