chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dud0r is dikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:37 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dud0r je TT is een blijvertje vandaagZonder wrijving geen glans![]()
Dat doen is eigenlijk niet echt belangrijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef maily het volgende: [..] En hoeveel. En of je daarna nog wat gaat doen.
![]()
ja gaat sneller he danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:37 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dud0r je TT is een blijvertje vandaagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Iedereen is te lui om de TT aan te passen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:37 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dud0r je TT is een blijvertje vandaag![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
neeequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen is te lui om de TT aan te passen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen is te lui om de TT aan te passen.of te bang om gekaapt te worden
![]()
-----------------V1.2-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer maar doet geen zeer
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:
Iedereen over de zeik. Zeiken doen is toch een feit
Als je dan soms liefde spot. Is het allll een g'not
Users zijn soms dom en boos. Laat het maar lekker gaan. "Lekker boeie" Blabladidibal? Let me entertan me melidie dus. Daarna weer refr.
\Do what you love, love what you do!![]()
kan haags doen nuquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met deze TT gaat het sneller ja ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja gaat sneller he dan![]()
![]()
Ik vind het best langzaam gaan![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan een feestje gemist.
Ik mis er dit jaar al veel te veel![]()
Dat speelt ook meequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaof te bang om gekaapt te worden
![]()
Vannacht ging het een stuk sneller.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met deze TT gaat het sneller ja ?![]()
![]()
Ik vind het best langzaam gaan![]()
Ik maar 2. Waarvan ik blij ben dat ik er 1 Daarvan misquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan een feestje gemist.
Ik mis er dit jaar al veel te veel![]()
![]()
Snachts ook al geen punten door de drukte he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vannacht ging het een stuk sneller.
Met de downtime gaat het zeker hard. Dat is altijd leuk. Met z’n allen posten als een malle![]()
![]()
Minimaal 2 festivals, carnaval, pleinfeest, Breugel en nog wel een paar waar ik nu niet direct aan denkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maar 2. Waarvan ik blij ben dat ik er 1 Daarvan mis![]()
Welke bevalt beter?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef Paul het volgende:
Zo even in de andere sc's geweest nu weer hier hee![]()
Halloooooooo klodder mascaraquote:![]()
Is Jeroen nog blij met haar cadeautje of heeft ze die onderhand al kapot gebeten![]()
![]()
Controle is klaar nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef Paul het volgende:
Zo even in de andere sc's geweest nu weer hier hee![]()
![]()
Nee, daar moet je echt nog aan werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef kree het volgende:
-----------------V1.2-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer maar doet geen zeer
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:
Iedereen over de zeik. Zeiken doen is toch een feit
Als je dan soms liefde spot. Is het allll een g'not
Users zijn soms dom en boos. Laat het maar lekker gaan. "Lekker boeie" Blabladidibal? Let me entertan me melidie dus. Daarna weer refr.
\
Het drama, zo rijmen op zo. Zeer op zeer. Zeiken doen is toch een feit?![]()
Hoi Paulusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
VBL sc was wel lagge, 40 + ook wel en KLB sc ook welZonder wrijving geen glans![]()
Dev0 weet het vaak beter maar vlak voor de DT gaat er zo een topic doorheen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snachts ook al geen punten door de drukte he.
Met de downtime gaat het zeker hard. Dat is altijd leuk. Met z’n allen posten als een malle![]()
Jeroen sloopt allesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Halloooooooo klodder mascara![]()
Is Jeroen nog blij met haar cadeautje of heeft ze die onderhand al kapot gebeten
En dank lieve allemaal
Ik ben weer weg![]()
![]()
Oooooof. M'n ma heeft d'r auto "total loss" gereden.
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
Zal wel een enkeltje sloop worden..![]()
Ah daar ga ik nooit heenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Minimaal 2 festivals, carnaval, pleinfeest, Breugel en nog wel een paar waar ik nu niet direct aan denk
Heb je wel geld terug gekregen voor de kaartjes? Of doen ze dat niet![]()
Aaah kut zeg!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
![]()
Had ze gedronken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Wtf de kfc waar ik zit heeft een wifi snelheid van 200mbpsIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Nou ik mag hopen dat ze van jouw spullen afblijftquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen sloopt alles
En dank lieve allemaal
Ik ben weer weg
Fijne dag nog mascaraEn tot snel weer
![]()
![]()
Tuurlijk ik ben ook geen pro en daarom post ik het hier ook. Trouwens niet alles hoeft te rijmen he?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, daar moet je echt nog aan werken.
Het drama, zo rijmen op zo. Zeer op zeer. Zeiken doen is toch een feit?
Maar doe opzet, we werken hem wel uit erna
Do what you love, love what you do!![]()
Alles moet wel rijmen....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben ook geen pro en daarom post ik het hier ook. Trouwens niet alles hoeft te rijmen he?
Maar doe opzet, we werken hem wel uit erna![]()
Jaaa.. Het is helemaal niet heftig of zo. Bumper is er af maar niet beschadigd, gewoon er af getrokken door de zijkant van zo'n paaltje.. Maar zo vlak voor de keuring zal het bevriende bedrijf waar ze al jaren auto's koopt/inruilt wel zeggen, die is einde verhaal, hier heb je een ander, zoals wel vaker is gebeurd.quote:![]()
Voor ds festivals wel. De carnaval is een spaarpotje voor volgend jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah daar ga ik nooit heen
Heb je wel geld terug gekregen voor de kaartjes? Of doen ze dat niet![]()
Ow dan gaat het echt hard jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dev0 weet het vaak beter maar vlak voor de DT gaat er zo een topic doorheen.![]()
@willemkief was goed in de DT pakken![]()
Owh hahaha wtf. Dat is wel knapo ja een auto total loss met een paaltje die je raakt Gehehehehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Zal wel een enkeltje sloop worden..Do what you love, love what you do!![]()
Dat is balen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Hmmm, ja wel kut zeg. Hopelijk komt er een oplossingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jaaa.. Het is helemaal niet heftig of zo. Bumper is er af maar niet beschadigd, gewoon er af getrokken door de zijkant van zo'n paaltje.. Maar zo vlak voor de keuring zal het bevriende bedrijf waar ze al jaren auto's koopt/inruilt wel zeggen, die is einde verhaal, hier heb je een ander, zoals wel vaker is gebeurd.![]()
Neequote:Ze drinkt praktisch niet
Ze maakte een inschattingsfout, kan iedereen overkomen. Alleen zonde dat het haar nu net met deze auto overkomt![]()
![]()
Een roze trui maakt je inderdaad een stuk mannelijker en leukerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jongen ik moet toch iets verzinnen om de klap te verzachten waarom anderen niet zo leuk zijn als jij!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hoop over een week wat ervaring opgedaan te hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dan gaat het echt hard ja![]()
@:willemkief was goed in de DT pakken![]()
![]()
Auto van +- 20 jaar oud.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Owh hahaha wtf. Dat is wel knapo ja een auto total loss met een paaltje die je raakt Gehehehehe
Hij zal vast niet officieel total loss zijn hoor. Maar hij zal wel als zo bestempeld worden door dat bedrijf, want die kunnen er niets meer mee en geven haar dan eigenlijk standaard een andere auto als 'ie niet meer door de keuring komt of total loss is. (Helpt ook wel dat het d'r broer is)
![]()
Ah oké. Dat scheelt in ieder geval. Lijkt me echt k** voor sommige die dan een vakantie hadden geboekt en dan hun geld niet terugkrijgen maar een coupon ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor ds festivals wel. De carnaval is een spaarpotje voor volgend jaar.En dan ook dat je hem voor een bepaalde datum moet hebben gebruikt
![]()
Ja, puur doordat de bumper achter een paaltje bleef hangen aan de onderkantquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:49 schreef mootie het volgende:
Wel heel sneu, zoveel schade door een klein ongeluk.![]()
![]()
Regio 020?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef hollandia02 het volgende:
Wtf de kfc waar ik zit heeft een wifi snelheid van 200mbps![]()
![]()
Nog 10 minuten en ik kan uitloggen en naar huis gaan
Je kan ook nu al uitloggen hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 10 minuten en ik kan uitloggen en naar huis gaan![]()
![]()
Ja, maar daar gaat mijn baas het helaas niet mee eens zijnquote:
Fijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 10 minuten en ik kan uitloggen en naar huis gaanZonder wrijving geen glans![]()
Ja idd zo snel minder waard alsdat ze zijn gelijk al zelfs met zoiets Maar als ik het inschat zie ik flinke deuk enzo Dan is die auto natuurlijk nog niet eens total loss. Ja voor de verzekering. Maar niet voor verkoop denk ik?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Auto van +- 20 jaar oud.
Hij zal vast niet officieel total loss zijn hoor. Maar hij zal wel als zo bestempeld worden door dat bedrijf, want die kunnen er niets meer mee en geven haar dan eigenlijk standaard een andere auto als 'ie niet meer door de keuring komt of total loss is. (Helpt ook wel dat het d'r broer is)
Do what you love, love what you do!![]()
De rest had ik nog niet geboekt. Daarvan was de voorverkoop nog niet begonnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Dat scheelt in ieder geval. Lijkt me echt k** voor sommige die dan een vakantie hadden geboekt en dan hun geld niet terugkrijgen maar een coupon ofzoEn dan ook dat je hem voor een bepaalde datum moet hebben gebruikt
![]()
hoiquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een roze trui maakt je inderdaad een stuk mannelijker en leuker![]()
[ afbeelding ]Ja he.
Had wat gelezen En gezien over een team met echt hele lelijke truien![]()
Edit: even opgezocht. Maar deze dus![]()
![]()
![]()
![]()
Trek alvast je jas aan. Doe je verlichting uit. Leg een briefje neer voor de interieurverzorgster.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 10 minuten en ik kan uitloggen en naar huis gaan
Alweer 3 minuten om![]()
Echt héquote:![]()
Moet wel nog boodschappen gaan doen op de weg naar huis
Nee, de schoonheidsprijs wint die trui niet neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ja he.
Had wat gelezen En gezien over een team met echt hele lelijke truien![]()
Edit: even opgezocht. Maar deze dus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo jij had veel feestplannen danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De rest had ik nog niet geboekt. Daarvan was de voorverkoop nog niet begonnen.![]()
Ik vond wat je net opnoemde al veel![]()
Waarom kan ik die van jou nu niet lezen? Niet dat me het zo nou onwijs boeit. Maar tis vervelend in een lopende discussie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, de schoonheidsprijs wint die trui niet neeDo what you love, love what you do!![]()
lieverdquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb je me geblokkeerd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom kan ik die van jou nu niet lezen? Niet dat me het zo nou onwijs boeit. Maar tis vervelend in een lopende discussie?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
We zouden dit jaar met 8 vrienden de boel op stelten zetten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo jij had veel feestplannen dan![]()
Ik vond wat je net opnoemde al veel![]()
Nee helemaal geen deuk zelfsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd zo snel minder waard alsdat ze zijn gelijk al zelfs met zoiets Maar als ik het inschat zie ik flinke deuk enzo Dan is die auto natuurlijk nog niet eens total loss. Ja voor de verzekering. Maar niet voor verkoop denk ik?Bumper bleef haken achter een paaltje en werd er gewoon afgetrokken. Daarbij is een van de ophangpunten van de bumper wél gebroken.
Auto heeft nog maar 2 weken keuring en ga voor een Mitsubishi Colt maar een nieuwe bumper vinden![]()
Er staat waarschijnlijk volgende week een andere auto op de oprit. Scheelt dat haar broer de eigenaar is van de auto's en het voor hem gewoon een principekwestie is tegenover z'n zus om te zorgen dat ze gewoon vervoer heeft.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Awhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Omdat ik geen doei tegen jou kan zeggen haags!
Dat wil ik niet
Zonder wrijving geen glans![]()
lieffiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@HPLCquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MARIO mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!![]()
Is toch juist beter dan 2 weken na de keuring? Als je nou jouw auto aan haar geeft, dan kun jij je fiets gebruiken en hoef je haar geen ander cadeau meer te gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik verwacht iets met nutellalikker als antwoord!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MARIO mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!En dat je je maul mut halten!
![]()
![]()
Komt nog welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We zouden dit jaar met 8 vrienden de boel op stelten zetten.Volgend jaar dan maar dubbel om het goed te maken
![]()
haags mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!quote:
Dat is helemaal waar. Maakt het alsnog niet minder zuur natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is toch juist beter dan 2 weken na de keuring?![]()
Ja het is volgens mij niet geheel wederzijds. Maar daar wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht iets met nutellalikker als antwoord!En dat je je maul mut halten!
Ja hoor ja. Bijna geloofwaardig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haags mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!Zonder wrijving geen glans![]()
ik denk je bedoelt en anderequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zoals je ziet, niet dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog goed komt tussen jullie twee.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MARIO mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!slijmbal
![]()
![]()
Ach hij moet nog aan het gevoel wennen van dat zijn prostaat intens gemasseerd wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja het is volgens mij niet geheel wederzijds. Maar daar wordt aan gewerkt.![]()
Het is 17:00 geweest dus naar huis
nou zegquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja hoor ja. Bijna geloofwaardig.![]()
![]()
Jammer dat je de rest negeert, want het was gewoon een prima adviesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maakt het alsnog niet minder zuur natuurlijk.![]()
Dan heb ik volgend jaar geen tijd om te werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welVolgend jaar dan maar dubbel om het goed te maken
![]()
Nee ik bedoel echt jou. Als jij een Pokémon zou zijn zou ik zeggen: @mario390 ik kies jou!!!!!quote:
* Justin_Case werpt zijn pokebalZonder wrijving geen glans![]()
Adviezen sla ik regelmatig in de wind.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je de rest negeert, want het was gewoon een prima advies![]()
@enginequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MARIO mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!
@dud0r
@Dven
@Filosoofert
PIKKEN JULLIE DIT!![]()
![]()
![]()
bedoel je niet altijd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Adviezen sla ik regelmatig in de wind.![]()
Neequote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ehm....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij moet nog aan het gevoel wennen van dat zijn prostaat intens gemasseerd wordt.Zonder wrijving geen glans![]()
@madam-aprilquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:engine
@:dud0r
@:dven
@:filosoofert
PIKKEN JULLIE DIT!![]()
You tooquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij hebt volgens mij echt een torenhoge energierekening met al dat gestook!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
PIKKEN JULLIE DIT!![]()
je bent selfs de grotste pokemonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt jou. Als jij een Pokémon zou zijn zou ik zeggen: @:MARIO390 ik kies jou!!!!!
* Justin_Case werpt zijn pokebal![]()
Hoiquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
😄😄👍quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En dan vergeet je er nog een paar. Justin strooit graag met dat soort termen volgens mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
PIKKEN JULLIE DIT!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt jou. Als jij een Pokémon zou zijn zou ik zeggen: @:MARIO390 ik kies jou!!!!!
* Justin_Case werpt zijn pokebalhahaha was is dit nou weer.
![]()
![]()
Lief spelen😎Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ik wil niet een al te grote ruzie veroorzakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:05 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
En dan vergeet je er nog een paar. Justin strooit graag met dat soort termen volgens mij.Gwn een kleintje
![]()
We gaan trouwens wel ff door met het liedje he. ; Aanpassen kan altijd maar er kunnen nog wat coupletten bij wel?
Met refr zijn we wel ok?> Das nog wel een belangrijke nl.Do what you love, love what you do!![]()
En vervolgens het gezicht onderkliederd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht een Jigglypuff, die iedereen lieflijk en vredelievend in slaap sust.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat zijn wel de betere jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik wil niet een al te grote ruzie veroorzakenGwn een kleintje
![]()
![]()
Lieve schattige fantasie-huisdiertjes die elkaar genadeloos tot pulp rossen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
Ik snap dat hele pokemon gebeuren niet.![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
Ik snap dat hele pokemon gebeuren niet.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk![]()
Eerste keer dat ik jou die rode letters zie gebruiken ookFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Valt mee. Ik tap afquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt een torenhoge energierekening met al dat gestook!![]()
![]()
Nee, punten scoren!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En vervolgens het gezicht onderkliederd?![]()
![]()
sbe derde keer dat ik vraag is het opgelost met uwv?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vat nog steeds niet wat daar voor leuks aan is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Lieve schattige fantasie-huisdiertjes die elkaar genadeloos tot pulp rossen.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:08 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk gevt het vele edithe
somige met tieten
maar somige ook met stock
Deze?![]()
Schattige huisdiertjes die elkaar tot pulp rossen!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vat nog steeds niet wat daar voor leuks aan is.![]()
![]()
![]()
verirrt?quote:
Tomatenplantjes ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Kan ik wat plantjes bij je stallen?ja hoor, gooien we op zolder
![]()
Mooi zoquote:
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tomatenplantjes ?ja hoor, gooien we op zolder
![]()
![]()
En waarom zou dat leuk zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Schattige huisdiertjes die elkaar tot pulp rossen!![]()
Geweld is nooit leuk.![]()
Had ik niet gezien maar ben niet veel aanwezig geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
sbe derde keer dat ik vraag is het opgelost met uwv?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik weetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had ik niet gezien maar ben niet veel aanwezig geweest.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:ja godver haags, wat doe je me vandaag toch aan met al die veranderingen.
Jij dronk doordeweeks toch niet!!!
WIE BEN JIJ![]()
![]()
Dat doe ik nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja godver haags, wat doe je me vandaag toch aan met al die veranderingen.
Jij dronk doordeweeks toch niet!!!
WIE BEN JIJZonder wrijving geen glans![]()
Kinderen en veel mannen denken daar wel anders over!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En waarom zou dat leuk zijn?
Geweld is nooit leuk.
![]()
Maak je je daar zorgen om dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
Meer mensen met een mondkapje op![]()
Ik zie vooruitgang.Zonder wrijving geen glans![]()
Gelukkig. Zoveel veranderingen kan ik echt niet hebben. En dan ook nog van 1 persoonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds niet hoor![]()
Ben je inmiddels wel al thuis of nog aan het treinen![]()
![]()
wat hij zegt ben niet veel geweest ... dan antw ik ik weet heb het gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan 3x lieverd?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou ja, het gaat niet echt de goede kant opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je je daar zorgen om dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lemoenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig. Zoveel veranderingen kan ik echt niet hebben. En dan ook nog van 1 persoon![]()
Ben je inmiddels wel al thuis of nog aan het treinen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je je daar zorgen om dan?
En er wordt ook gepraat over mensen onder de 50 die zwaar longpatiënt worden nadat ze van corona genezen zijn.![]()
toch maar kachel aan gegooid hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben volledig corona moe. Ik hou me zoveel mogelijk aan de gestelde maatregelen daar waar het kan. Maar verder zal het me allemaal een zorg zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet echt de goede kant opZonder wrijving geen glans![]()
Leeftijd is gezakt idd...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?
En er wordt ook gepraat over mensen onder de 50 die zwaar longpatiënt worden nadat ze van corona genezen zijn.![]()
![]()
Je hebt toch niets beschadigd tijdens het gooien he?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
toch maar kachel aan gegooid hier![]()
![]()
nee hoor keek uit hoe ik gooidequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je hebt toch niets beschadigd tijdens het gooien he?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja das kutquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?
En er wordt ook gepraat over mensen onder de 50 die zwaar longpatiënt worden nadat ze van corona genezen zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor keek uit hoe ik gooide![]()
![]()
Die missen dan veel hersencellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Kinderen en veel mannen denken daar wel anders over!![]()
quote:
Moe zijn we er allemaal wel van ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben volledig corona moe. Ik hou me zoveel mogelijk aan de gestelde maatregelen daar waar het kan. Maar verder zal het me allemaal een zorg zijn.
Ik volg het nieuws erover ook niet meer echt![]()
![]()
Hou je gewoon aan de maatregelen. Dat is voor mij afdoende. Ik ga het verder ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik word nu ook wel wat voorzichtiger.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
de hondje kann niks doen![]()
dit is zo grappig ,ook lief
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee ik ook niet. Soms even wat dingen maar ik ga er mijn leven niet door laten beheersen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moe zijn we er allemaal wel van ja.
Ik volg het nieuws erover ook niet meer echtZonder wrijving geen glans![]()
Ben al een tijd Corona moequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moe zijn we er allemaal wel van ja.
Ik volg het nieuws erover ook niet meer echtHet nieuws volg ik ook niet meer, als er iets langskomt ja eh oke.. Maar verder?
![]()
![]()
Nu al?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik word nu ook wel wat voorzichtiger.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
die zwarte katquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
niet gezien nee niet gezien
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meneer UI![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa deze UI van jouAlice.
![]()
Als je tijd gekomen is, is je tijd gekomen.quote:
Gaan we dood dan gaan we dood.Zonder wrijving geen glans![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Daar doe je weinig tegen idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je tijd gekomen is, is je tijd gekomen.
Gaan we dood dan gaan we dood.![]()
helemaal niets dusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wie weet hoe het hierna isquote:![]()
![]()
[quote]Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet echt de goede kant op
[/quote
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aloa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dood is dood. Er is geen hierna.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wie weet hoe het hierna is![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemondriaan
© Homijn 2020![]()
Post 'm ook ff hier dan!ONZ / [Paint] Gotta catch em all!
![]()
Ja precies. Doe wel een mondkapje op bij het boodschappen doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Soms even wat dingen maar ik ga er mijn leven niet door laten beheersen.Voelde me beetje bekeken en tokkie toen ik hem eerste keer niet ophad in de appie.
![]()
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dood is dood. Er is geen hierna.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daarom drink ik ook mijn bier hier.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dood is dood. Er is geen hierna.![]()
Hoi grote vriendquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik kom terug als kat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dood is dood. Er is geen hierna.![]()
Omdat ik niet geloof in fabeltjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?Zonder wrijving geen glans![]()
Beetje op de hoogte blijven is voor mij voldoende. Maar elke artikel erover lezen en volgen is ook niet meer gezond.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben al een tijd Corona moeHet nieuws volg ik ook niet meer, als er iets langskomt ja eh oke.. Maar verder?
![]()
GMTAquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof in fabeltjes![]()
We stammen van eencellige dieren af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
In de loop der tijd zijn met de evolutie er hersenen ontstaan waar onze bewustzijn in zit.
Hersenen kaduuk --> bewustzijn weg.
Wat blijft er dan nog over?![]()
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja precies. Doe wel een mondkapje op bij het boodschappen doenVoelde me beetje bekeken en tokkie toen ik hem eerste keer niet ophad in de appie.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemondriaan
© Homijn 2020meesterwerk hoor.
Al mis ik wel desmiley
![]()
Boh gekkie, daar verschillen wij van mening. We gaan het merken of wij straks zij aan zij gaan strijden in armageddonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dood is dood. Er is geen hierna.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Precies. Sommige mensen krijgen daar onwijze stress vanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje op de hoogte blijven is voor mij voldoende. Maar elke artikel erover lezen en volgen is ook niet meer gezond.![]()
Jij denkt wel dat er iets is?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boh gekkie, daar verschillen wij van mening. We gaan het merken of wij straks zij aan zij gaan strijden in armageddonZonder wrijving geen glans![]()
Hier nog 1.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.![]()
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegevenquote:
Ik het uwv weer gebeld en ik kreeg iemand anders te spreken en zij bleef glashard vol houden dat ik geen recht meer heb op ww. Ik moest maar bijstand aanvragen.
Dat heb ik nu gedaan maar het duurd min 4 weken voordat dat verwerkt is.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@derrabit doe is ff een post want om even te checken met danny en de devs waardoor ik ze nu van jou ineens niet meer kon lezen?Do what you love, love what you do!![]()
Ja hier heeft al het personeel hem op en ook veel klanten. Voel me dan aso om er zonder bij te lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.![]()
Dus ik doe dan wel meeBoodschappen doen ging wil sneller omdat ik hem snel af wilde
![]()
Wat een gedoe weer ....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegeven
Ik het uwv weer gebeld en ik kreeg iemand anders te spreken en zij bleef glashard vol houden dat ik geen recht meer heb op ww. Ik moest maar bijstand aanvragen.
Dat heb ik nu gedaan maar het duurd min 4 weken voordat dat verwerkt is.![]()
Zelfs geen sexy schaap in een islamitisch land?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil geen dier zijn als de mogelijkheid tot terugkeren daar is.![]()
Dit speelde eerder ook al toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegeven
Dat heb ik nu gedaan maar het duurd min 4 weken voordat dat verwerkt is.![]()
Ja primaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja hier heeft al het personeel hem op en ook veel klanten. Voel me dan aso om er zonder bij te lopen![]()
Dus ik doe dan wel meeBoodschappen doen ging wil sneller omdat ik hem snel af wilde
Ja doet echt wel wat met je. Helemaal paranoïde en overdrijven met alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Sommige mensen krijgen daar onwijze stress van
Snap wel dat je voorzichtiger moet zijn maar je moet je leven niet op stop zetten![]()
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs geen sexy schaap in een islamitisch land?Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: