Ow je traint nog wel voor waterpoloquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook, maar na een training ben ik soms ook te moe om te gaan slapen
jij drink door de weeks nooitquote:
Kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij drink door de weeks nooit
En waarom precies?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al tot het land der fabelen verwezen
Ik weet niet of de giro winnen je echt leuker maaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet hoor. Anders moet ze ook even de giro winnen en dan komt ze bij jou in de buurt @:jerney
Nijntje![]()
Ja mijn ouders ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ah zodoende. Ja oke, dan begrijp ik de logica ook wel.
Mijn opa en oma eten warm om half 5, lijkt mij echt 4x kut
Als je vroeg naar bed gaat dan snap k het welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja mijn ouders ook
Ach af en toe kan wel. En als je vroeg naar bed gaat dan wil je niet pas om 18-19 uur gaan eten. Ligt zwaar op de maag bij het slapen dan
quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef kree het volgende:
-----------------V1.2-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer, lees het goed maar doet je geen zeer?
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:
Rellen over weer, maar doet geen zeer, zou ik doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef kree het volgende:
-----------------V1.2-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer, lees het goed maar doet je geen zeer?
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:
Hop hopquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik zit de gehele dag al te hoppen op fok ga stuk
Je moet wel iets hebben ja anders hebben je hersenen niet het idee dat je gaat slapen ofzo. Dus in de zomer ook iets van tenminste laken hebben slaap je beter van.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
slaap ook nooit zonder deken moet iets over mij heen. in de winter mijn fleece er extra bij
best grappig hoorquote:
Owh dat is wel een goeie. Maar daarom we kunnen nog beetje aanpassen enzo allemaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Rellen over weer, maar doet geen zeer, zou ik doen.
Net als Drama over weer zou ik veranderen naar Drama doet geen pijn maar hoort erbij, of zoRijmt niet, maar hoeft niet perse.
in turkije airco vol uit ja want heet maar in mijn fleece deken. neem het mee op vakantiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet wel iets hebben ja anders hebben je hersenen niet het idee dat je gaat slapen ofzo. Dus in de zomer ook iets van tenminste laken hebben slaap je beter van.
Was ook een artikel over
hoe dat zoquote:
Ja jongen ik moet toch iets verzinnen om de klap te verzachten waarom anderen niet zo leuk zijn als jij!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of de giro winnen je echt leuker maakt![]()
Limoentjuh![]()
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En waarom precies?Ben wel benieuwd
ja gelukkig welquote:
En hoeveel. En of je daarna nog wat gaat doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.
Ja haags eet pas laatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je vroeg naar bed gaat dan snap k het welOf als het er al jaren zo in zit dat het routine is geworden. Maar geeft mij maar gewoon lekker 6 uur half 7
Fleece dekentjes zijn zo lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in turkije airco vol uit ja want heet maar in mijn fleece deken. neem het mee op vakantie
Klinkt logisch. Het gaat natuurlijk calorieën. Denk dat het fabeltje vooral komt omdat je s'avonds onbewust toch meer gaat eten dan overdag als je een snackavondje hebt. En zo komt dus ook "Van S'avonds laat eten word je dik" de wereld in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |