Het is toch helemaal niet goed om na 20:00 te eten omdat je dan én vaak minder actief bent enz?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt, dan eet je nog een keer om 22.00
Holaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ola Miss Tenerife![]()
![]()
Extra trui aan doen. Ik zit met een dekentje op de bank
Ah zodoende. Ja oke, dan begrijp ik de logica ook wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja omdat je in de avond nagenoeg niks meer doet en het dus te zwaar is. Ik begreep de argumenten en logica erachter wel. Maar ik eet warm ook pas vanaf 19uur
Bijna net zo leuk als ik benquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hola
Ik heb topje, t shirt lange mouw, trui en trainingsjack aan
deze post beaam ikquote:
ik ook hoor zon zachte fleece die naar wasverzachter ruikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n koukleum, die zit ook graag onder een dekentje
Nou dat dan weer niet hoor. Anders moet ze ook even de giro winnen en dan komt ze bij jou in de buurt @jerneyquote:
Haha ja ik ook. Zomer ook gwn nog met dekens slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n koukleum, die zit ook graag onder een dekentje
slaap ook nooit zonder deken moet iets over mij heen. in de winter mijn fleece er extra bijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja ik ook. Zomer ook gwn nog met dekens slapenKan echt niet zonder
Jammer is een leuke userquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jadie komt niet meer hier terug gok ik zo.
Dat is inmiddels al tot het land der fabelen verwezenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet goed om na 20:00 te eten omdat je dan én vaak minder actief bent enz?Meende ook steeds dingen te lezen als dat het wordt omgezet in vet en je maag in ruststand gaat etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |