Jaa ehhhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt he2 uur voor't avond eten
Jacq, slimmert
Dat je hete kip gaat proeven (waarschijnlijk voor het avond eten) en dan de pan al leeg eet om 4 uurquote:
@jerneyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ola Miss Tenerife![]()
![]()
Extra trui aan doen. Ik zit met een dekentje op de bank
Dat kan ik niet beloven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dessert kan soms wel te zwaar vallen na een maaltijd.
Moet wel een lichte soep zijn dan
Nou ja op zich niet erg toch. Zit ze de rest van de avond goed nu. Straks misschien nog een snackquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt he2 uur voor't avond eten
Jacq, slimmert
Zou waarschijnlijk mezelf nog wel kunnen bedwingen als ik het zou moeten proeven. Maar zou zeker een uur eerder gaan avondetenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk mezelf nog wel kunnen bedwingen als ik het zou moeten proeven. Maar zou zeker een uur eerder gaan avondeten![]()
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat je hete kip gaat proeven (waarschijnlijk voor het avond eten) en dan de pan al leeg eet om 4 uurVind dat wel hilarisch
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Slimmie
Heb je wel wat anders nu dan ?
Als je hem goed traint kan hij je misschien helpen. Of je wekt medelijden van anderen op en die gaan het werk voor je doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die kan ik niet mee nemen naar het werk
Echt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat is
@possetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gezellig forum
Gezellig forum
Naar FOK! surfen is voor mij een dagelijkse bezigheid. Meerdere keren per dag surf ik naar het FOK! forum. een beetje grapjes maken in ONZ. Je gal uitspugen in KLB als je iets irriteert noem het maar gezellig meepraten in VBL
super forum!
wie is dit
quote:
Dat ook, maar na een training ben ik soms ook te moe om te gaan slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]pannekoek
Hoe komt dat? Werk je zo laat door
Klopt, dan eet je nog een keer om 22.00quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat is
vanavond tomatensoep.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe heb je al een soep in gedachten dan ?
Pompoensoep![]()
Maantjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:03 schreef Moonlight het volgende:
Dus kom maar op met die streams of mixjes @:engine @:freshfruit![]()
Ja omdat je in de avond nagenoeg niks meer doet en het dus te zwaar is. Ik begreep de argumenten en logica erachter wel. Maar ik eet warm ook pas vanaf 19uurquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt?
Ben zelf met enige regelmaat wakker tot 2 uur, als ik om 5 uur ga eten heb ik om 11 weer honger, en dan ga ik het echt niet trekken die laatste 3 uurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |