chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ahwquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heeeee
Lang geleden
Heb je gemist![]()
Ja sinds mei al denk ik
Ik wilde je nog mentionen zodat je deze maand ook meekomt spelenOf tenminste mee komt posten. Maar je staat al in de top 20 zie ik
![]()
![]()
TripoIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hhahaha ja klopt heb je gister ook 5x gementiond omdat ik je zag staan , veeeel te lang geledenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw![]()
Ja sinds mei al denk ik
Ik wilde je nog mentionen zodat je deze maand ook meekomt spelenOf tenminste mee komt posten. Maar je staat al in de top 20 zie ik
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
De top 6 bestaat volledig uit de oude gardequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hello shiitake![]()
![]()
Krijg beetje trek door je username
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hello shiitake![]()
![]()
Krijg beetje trek door je username![]()
![]()
![]()
Heb niet bij de mentions gekekenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hhahaha ja klopt heb je gister ook 5x gementiond omdat ik je zag staan , veeeel te lang geleden![]()
Maar gisteren was ik sowieso niet van plan online te komen
Hoe bevalt de zwembad ?Waren paar hete dagen afgelopen zomer dus dan is zwemmen wel lekker.
![]()
Paddo's Euhm mezelf kennende.....quote:
Zal maar niet doen, hoewel ik best benieuwd ben wel Gehehehe Maar er zijn dingen die ik gewoon dus totaal bniet moet doen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dus puur ervaring.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De top 6 bestaat volledig uit de oude garde![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De top 6 bestaat volledig uit de oude garde![]()
![]()
![]()
![]()
alleen nu nog een maand volhouden![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb niet bij de mentions gekeken![]()
Hoe bevalt de zwembad ?Waren paar hete dagen afgelopen zomer dus dan is zwemmen wel lekker.
Hahaha je weet t nog! Ja was zeker heerlijk, vooral met die 39 graden week pohh..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb niet bij de mentions gekeken![]()
Staat nu een vuurkorf op die plekIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Paddo's Euhm mezelf kennende.....
Zal maar niet doen, hoewel ik best benieuwd ben wel Gehehehe Maar er zijn dingen die ik gewoon dus totaal bniet moet doen.![]()
Hahaha vet? Moet oets wat ol ecjt zou gaan spelen denk. Maar grappig ideetje welquote:Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon roerbakken en opeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Paddo's Euhm mezelf kennende.....
Zal maar niet doen, hoewel ik best benieuwd ben wel Gehehehe Maar er zijn dingen die ik gewoon dus totaal bniet moet doen.![]()
![]()
Rot tunnels altijd op de hsl😓In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Past niet bij peking eend maar wel bij reerug.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja daar zorgt @:shiitake wel voor![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.![]()
![]()
Ja nou inderdaad volgens mij valt dat met paddos wel mee. En nu denk ik eigenlijk what de hel probeer het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.
Lol Maar het is voor mij geen slim idee denk want gelijk verslaving. Dus hou mijn handen er maar vanaf.Do what you love, love what you do!![]()
Duhhh je werd aan het werk gezet met het gravenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha je weet t nog! Ja was zeker heerlijk, vooral met die 39 graden week pohh..
Staat nu een vuurkorf op die plek![]()
Was ook goede tijd ervoor. Alles dicht door Corona maar gwn lekker je eigen zwembad hebben![]()
Die hitte was wel echt fijn toen![]()
![]()
Eend is lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Past niet bij peking eend maar wel bij reerug.heb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?![]()
Hahaha, ja nu alles dicht en rot weer...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Duhhh je werd aan het werk gezet met het graven![]()
Was ook goede tijd ervoor. Alles dicht door Corona maar gwn lekker je eigen zwembad hebben![]()
Die hitte was wel echt fijn toen
Dan maar je stad bezoekenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Voor mijzelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eend is lekkerheb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eend is lekkerheb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
hey hoe is afgelopen uwvquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij bent van plastic.? Dat ga ik echt niet braden.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Goede vraag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey hoe is afgelopen uwv![]()
![]()
Denk dat ik zoiets JUIST in handen wil hebben omdat mijn creatieve brein dan zoiets heeft van , oh met deze ladder en deze klank kan je dit akkoord er onder gooien en kan je deze drumbeat eronder gooien en dan heb je ditquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha vet? Moet oets wat ol ecjt zou gaan spelen denk. Maar grappig ideetje wel![]()
![]()
![]()
![]()
Creativiteit de vrije loop laten gaan
![]()
![]()
Mijn stadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahaha, ja nu alles dicht en rot weer...
Dan maar je stad bezoeken![]()
Wat ga je er doen?![]()
Katje miauwquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic heeft nu de beroemde FOK!Stok![]()
![]()
Nog last van hoofdpijn en slecht slapen?![]()
FoK stok hier?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic heeft nu de beroemde FOK!Stok![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Du musst sicherstellen, dass du Vater wirstZonder wrijving geen glans![]()
Geen idee eigenlijk oepsquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja traagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Is te doen. Of gaat het laatste uurtje bij jou heeel langzaamZonder wrijving geen glans![]()
prinsesquote:
Wat ik doen ga jn Amsterdamquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Lievvvquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini-ToTdinnetje is jarig!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini-ToTdinnetje is jarig!![]()
Ha ha ha dan bezoek ik nog liever een prostitueequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Plat Amsterdams zingen op de Jordaan
ToTjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!
![]()
😑😑quote:
🤣🤣In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Gefeliciteerd Mini-ToTdinnetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik slaap nu alleen te laatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Katje miauw![]()
![]()
Nog last van hoofdpijn en slecht slapen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee allang niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah gossie toch.
Sterkte haags![]()
Vandaag is woensdag, is dat nog steeds dag van de zalm voor jou?Zonder wrijving geen glans![]()
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Aaahw Wat schattigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
BOSSIEquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter
Zonder wrijving geen glans![]()
Je nieuwe naam is nog steeds wennenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter![]()
![]()
![]()
Bij mij soms ook hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je nieuwe naam is nog steeds wennen
Denk ik oh. Er is na mij gepost.. O nee dat ben ik zelf![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
omw
Hihi, wel leuk !quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij soms ook hoor.
Denk ik oh. Er is na mij gepost.. O nee dat ben ik zelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: