chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ahwquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heeeee
Lang geleden
Heb je gemist![]()
Ja sinds mei al denk ik
Ik wilde je nog mentionen zodat je deze maand ook meekomt spelenOf tenminste mee komt posten. Maar je staat al in de top 20 zie ik
![]()
![]()
TripoIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hhahaha ja klopt heb je gister ook 5x gementiond omdat ik je zag staan , veeeel te lang geledenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw![]()
Ja sinds mei al denk ik
Ik wilde je nog mentionen zodat je deze maand ook meekomt spelenOf tenminste mee komt posten. Maar je staat al in de top 20 zie ik
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
De top 6 bestaat volledig uit de oude gardequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hello shiitake![]()
![]()
Krijg beetje trek door je username
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hello shiitake![]()
![]()
Krijg beetje trek door je username![]()
![]()
![]()
Heb niet bij de mentions gekekenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hhahaha ja klopt heb je gister ook 5x gementiond omdat ik je zag staan , veeeel te lang geleden![]()
Maar gisteren was ik sowieso niet van plan online te komen
Hoe bevalt de zwembad ?Waren paar hete dagen afgelopen zomer dus dan is zwemmen wel lekker.
![]()
Paddo's Euhm mezelf kennende.....quote:
Zal maar niet doen, hoewel ik best benieuwd ben wel Gehehehe Maar er zijn dingen die ik gewoon dus totaal bniet moet doen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dus puur ervaring.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De top 6 bestaat volledig uit de oude garde![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De top 6 bestaat volledig uit de oude garde![]()
![]()
![]()
![]()
alleen nu nog een maand volhouden![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb niet bij de mentions gekeken![]()
Hoe bevalt de zwembad ?Waren paar hete dagen afgelopen zomer dus dan is zwemmen wel lekker.
Hahaha je weet t nog! Ja was zeker heerlijk, vooral met die 39 graden week pohh..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb niet bij de mentions gekeken![]()
Staat nu een vuurkorf op die plekIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Paddo's Euhm mezelf kennende.....
Zal maar niet doen, hoewel ik best benieuwd ben wel Gehehehe Maar er zijn dingen die ik gewoon dus totaal bniet moet doen.![]()
Hahaha vet? Moet oets wat ol ecjt zou gaan spelen denk. Maar grappig ideetje welquote:Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon roerbakken en opeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Paddo's Euhm mezelf kennende.....
Zal maar niet doen, hoewel ik best benieuwd ben wel Gehehehe Maar er zijn dingen die ik gewoon dus totaal bniet moet doen.![]()
![]()
Rot tunnels altijd op de hsl😓In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Past niet bij peking eend maar wel bij reerug.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja daar zorgt @:shiitake wel voor![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.![]()
![]()
Ja nou inderdaad volgens mij valt dat met paddos wel mee. En nu denk ik eigenlijk what de hel probeer het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.
Lol Maar het is voor mij geen slim idee denk want gelijk verslaving. Dus hou mijn handen er maar vanaf.Do what you love, love what you do!![]()
Duhhh je werd aan het werk gezet met het gravenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha je weet t nog! Ja was zeker heerlijk, vooral met die 39 graden week pohh..
Staat nu een vuurkorf op die plek![]()
Was ook goede tijd ervoor. Alles dicht door Corona maar gwn lekker je eigen zwembad hebben![]()
Die hitte was wel echt fijn toen![]()
![]()
Eend is lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Past niet bij peking eend maar wel bij reerug.heb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?![]()
Hahaha, ja nu alles dicht en rot weer...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Duhhh je werd aan het werk gezet met het graven![]()
Was ook goede tijd ervoor. Alles dicht door Corona maar gwn lekker je eigen zwembad hebben![]()
Die hitte was wel echt fijn toen
Dan maar je stad bezoekenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Voor mijzelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eend is lekkerheb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eend is lekkerheb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
hey hoe is afgelopen uwvquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij bent van plastic.? Dat ga ik echt niet braden.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Goede vraag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey hoe is afgelopen uwv![]()
![]()
Denk dat ik zoiets JUIST in handen wil hebben omdat mijn creatieve brein dan zoiets heeft van , oh met deze ladder en deze klank kan je dit akkoord er onder gooien en kan je deze drumbeat eronder gooien en dan heb je ditquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha vet? Moet oets wat ol ecjt zou gaan spelen denk. Maar grappig ideetje wel![]()
![]()
![]()
![]()
Creativiteit de vrije loop laten gaan
![]()
![]()
Mijn stadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahaha, ja nu alles dicht en rot weer...
Dan maar je stad bezoeken![]()
Wat ga je er doen?![]()
Katje miauwquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic heeft nu de beroemde FOK!Stok![]()
![]()
Nog last van hoofdpijn en slecht slapen?![]()
FoK stok hier?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic heeft nu de beroemde FOK!Stok![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Du musst sicherstellen, dass du Vater wirstZonder wrijving geen glans![]()
Geen idee eigenlijk oepsquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja traagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Is te doen. Of gaat het laatste uurtje bij jou heeel langzaamZonder wrijving geen glans![]()
prinsesquote:
Wat ik doen ga jn Amsterdamquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Lievvvquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini-ToTdinnetje is jarig!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini-ToTdinnetje is jarig!![]()
Ha ha ha dan bezoek ik nog liever een prostitueequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Plat Amsterdams zingen op de Jordaan
ToTjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!
![]()
😑😑quote:
🤣🤣In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Gefeliciteerd Mini-ToTdinnetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik slaap nu alleen te laatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Katje miauw![]()
![]()
Nog last van hoofdpijn en slecht slapen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee allang niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah gossie toch.
Sterkte haags![]()
Vandaag is woensdag, is dat nog steeds dag van de zalm voor jou?Zonder wrijving geen glans![]()
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Aaahw Wat schattigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
BOSSIEquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter
Je nieuwe naam is nog steeds wennenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter![]()
![]()
![]()
Bij mij soms ook hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je nieuwe naam is nog steeds wennen
Denk ik oh. Er is na mij gepost.. O nee dat ben ik zelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omw
Hihi, wel leuk !quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij soms ook hoor.
Denk ik oh. Er is na mij gepost.. O nee dat ben ik zelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd ToTIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter![]()
![]()
![]()
Nee ook niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Je eet nog wel pizza tonijn 1x in de week of 2 heanders ben je echt teveel veranderd!!
Moentjeeeeequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Je eet nog wel pizza tonijn 1x in de week of 2 heanders ben je echt teveel veranderd!!
![]()
![]()
Ik heb heel klein beginnetje opzet nu met tekst van DJMO Hahahaha refrein verzonnen. Ok nu moet jij ff mee gaan helpen natuuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk dat ik zoiets JUIST in handen wil hebben omdat mijn creatieve brein dan zoiets heeft van , oh met deze ladder en deze klank kan je dit akkoord er onder gooien en kan je deze drumbeat eronder gooien en dan heb je dit![]()
![]()
![]()
![]()
Creativiteit de vrije loop laten gaan
Do what you love, love what you do!![]()
Kom op met die songquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb heel klein beginnetje opzet nu met tekst van DJMO Hahahaha refrein verzonnen. Ok nu moet jij ff mee gaan helpen natuuurlijk![]()
![]()
Pizza tonijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
eerste helft ga ik sowieso missen, want Bootcampquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bikkelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
eerste helft ga ik sowieso missen, want BootcampZonder wrijving geen glans![]()
Help, hoe krijg je aan slapende peuter van je borst af in zijn bedje zonder dat hij hel en verdoemenis gaat schreeuwen?![]()
![]()
Utrechtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op weg naar de mooiste stad van Nederland![]()
![]()
![]()
Hoe is het meissie?quote:![]()
moppiequote:
Met chloroformquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef ToT het volgende:
Help, hoe krijg je aan slapende peuter van je borst af in zijn bedje zonder dat hij hel en verdoemenis gaat schreeuwen?![]()
Ben ik ondertussen al hehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op weg naar de mooiste stad van Nederland![]()
Hard Reset werkt weleensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef ToT het volgende:
![]()
Ja het gaat heel goed, hoe gaat het met jou, en die lieve kleinequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Utrecht![]()
[..]
Hoe is het meissie?![]()
![]()
-----------------V1-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
-
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden... blabla Etc.Do what you love, love what you do!![]()
Deze drama wazabiiiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:57 schreef kree het volgende:
-----------------V1-------------------------
-
Refr:
Couplet 1:
Wakker worden... blabla Etc.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja rustig hier. Beetje moe maar ben van plan niks te doen vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed goed! lekker gewerkt. Hoe is het met jou?
![]()
Luister je nog urenlang muziek![]()
![]()
puntIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Oh lekker relaxed, geniet er vanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja rustig hier. Beetje moe maar ben van plan niks te doen vandaag![]()
Luister je nog urenlang muziek
Jaaahh altijdalleen nu wat maar oudere nummers. Ik wil wel weer terug naar die mixjes maar heb geen inspiratie
![]()
![]()
Ja we kunnen wel ff kijken maar is uit de tekst van DJMO natuurlijk. Maar even zien of het terug kan naar korter stukje als die hele lap tekstquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja man wat is dat nou![]()
Geen zalm, geen pizza, geen haags.![]()
Justin_case
reuzenrad draai maar door
En laat me zweven
Want zo is het leven reuzenrad kom draai maat doorIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hahaha nee nee big american heerlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja lekker tochof had je er liever ook nog ananas bij als extra topping
Ja Zelfs in 020quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ha ha ha dan bezoek ik nog liever een prostituee![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Utrecht![]()
[..]
Hoe is het meissie?![]()
Randstad zullen we dan maar zeggen![]()
![]()
Oeh ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:00 schreef Mazikeen het volgende:
Zo geen zin om te sporten vanavond. Ik wil in een superheet bad gaan liggen![]()
![]()
Heel soms.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah lekker. Maak je er ook een toetje bij als je voor jezelf kookt ?
Ik hou meer van soep vooraf dan van desert![]()
word veel gebouwd hier limoentjuhIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
@FreshFruit kan je daar missxhien meehelpen. Jullie best een zelfde smaak qua muziekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh lekker relaxed, geniet er van
Jaaahh altijdalleen nu wat maar oudere nummers. Ik wil wel weer terug naar die mixjes maar heb geen inspiratie
![]()
![]()
Klopt of @enginequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:freshfruit kan je daar missxhien meehelpen. Jullie best een zelfde smaak qua muziek![]()
![]()
Dessert kan soms wel te zwaar vallen na een maaltijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heel soms.
Ik hou meer van soep vooraf dan van desert
Moet wel een lichte soep zijn dan![]()
![]()
uh maak je hete kip voor vanavond moest ik even proeven
Big American heeft ook tonijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahaha nee nee big american heerlijk
Tuna melt![]()
![]()
En ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uh maak je hete kip voor vanavond moest ik even proeven![]()
Ik ga nog ff denken voor rest teksten als iig opzet. Braad. Maar moest ff iets vinden als ja hoe noem je het de hook muzikaal. En denk dat dat nr kan dan. Hij past iig op refr Maar evem zien voor de rest. Hoop snel zingen is het. Maar juist ook het idee omdat het een heeeeeeeel lange tekst is en ga niet alles erin zetten want vooral usernames noemen lijkt mij geen slim idee. Maar ok ff kijken hoever ik kom ermee zo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:pan is wel erg leeg nuquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet geklikt natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Goed dat je proeft tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uh maak je hete kip voor vanavond moest ik even proevenDan kan je het nog verbeteren/aanpassen als het niet bevalt
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
quote:![]()
Ow heb je alles al gegetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
pan is wel erg leeg nu![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
pan is wel erg leeg nu![]()
![]()
![]()
![]()
Die kan ik niet mee nemen naar het werkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Schaf ook een hangerige peuter aan; het zweet klotst me onder de oksels hier!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaa ehhhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt he2 uur voor't avond eten
Jacq, slimmert
![]()
Dat je hete kip gaat proeven (waarschijnlijk voor het avond eten) en dan de pan al leeg eet om 4 uurquote:Vind dat wel hilarisch
![]()
@jerneyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ola Miss Tenerife![]()
![]()
Extra trui aan doen. Ik zit met een dekentje op de bank![]()
Dat kan ik niet beloven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dessert kan soms wel te zwaar vallen na een maaltijd.
Moet wel een lichte soep zijn dan![]()
Nou ja op zich niet erg toch. Zit ze de rest van de avond goed nu. Straks misschien nog een snackquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt he2 uur voor't avond eten
Jacq, slimmert
![]()
![]()
Zou waarschijnlijk mezelf nog wel kunnen bedwingen als ik het zou moeten proeven. Maar zou zeker een uur eerder gaan avondetenquote:![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk mezelf nog wel kunnen bedwingen als ik het zou moeten proeven. Maar zou zeker een uur eerder gaan avondeten![]()
![]()
![]()
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat je hete kip gaat proeven (waarschijnlijk voor het avond eten) en dan de pan al leeg eet om 4 uurVind dat wel hilarisch
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Slimmie
Heb je wel wat anders nu dan ?![]()
![]()
![]()
de revieuws
Als je hem goed traint kan hij je misschien helpen. Of je wekt medelijden van anderen op en die gaan het werk voor je doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die kan ik niet mee nemen naar het werk![]()
![]()
Gezellig forum
Gezellig forum
Naar FOK! surfen is voor mij een dagelijkse bezigheid. Meerdere keren per dag surf ik naar het FOK! forum. een beetje grapjes maken in ONZ. Je gal uitspugen in KLB als je iets irriteert noem het maar gezellig meepraten in VBL
super forum!
wie is ditFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat is
Ben zelf met enige regelmaat wakker tot 2 uur, als ik om 5 uur ga eten heb ik om 11 weer honger, en dan ga ik het echt niet trekken die laatste 3 uurtjes![]()
![]()
@possetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gezellig forum
Gezellig forum
Naar FOK! surfen is voor mij een dagelijkse bezigheid. Meerdere keren per dag surf ik naar het FOK! forum. een beetje grapjes maken in ONZ. Je gal uitspugen in KLB als je iets irriteert noem het maar gezellig meepraten in VBL
super forum!
wie is dit![]()
quote:
Dat ook, maar na een training ben ik soms ook te moe om te gaan slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]pannekoek
Hoe komt dat? Werk je zo laat door
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Klopt, dan eet je nog een keer om 22.00quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat is![]()
vanavond tomatensoep.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe heb je al een soep in gedachten dan ?
Pompoensoep![]()
![]()
Maantjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:03 schreef Moonlight het volgende:
Dus kom maar op met die streams of mixjes @:engine @:freshfruit![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja omdat je in de avond nagenoeg niks meer doet en het dus te zwaar is. Ik begreep de argumenten en logica erachter wel. Maar ik eet warm ook pas vanaf 19uurquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt?
Ben zelf met enige regelmaat wakker tot 2 uur, als ik om 5 uur ga eten heb ik om 11 weer honger, en dan ga ik het echt niet trekken die laatste 3 uurtjes![]()
![]()
Het is toch helemaal niet goed om na 20:00 te eten omdat je dan én vaak minder actief bent enz?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt, dan eet je nog een keer om 22.00Meende ook steeds dingen te lezen als dat het wordt omgezet in vet en je maag in ruststand gaat etc
![]()
![]()
Holaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ola Miss Tenerife![]()
![]()
Extra trui aan doen. Ik zit met een dekentje op de bank
Ik heb topje, t shirt lange mouw, trui en trainingsjack aan![]()
![]()
Ah zodoende. Ja oke, dan begrijp ik de logica ook wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja omdat je in de avond nagenoeg niks meer doet en het dus te zwaar is. Ik begreep de argumenten en logica erachter wel. Maar ik eet warm ook pas vanaf 19uur
Mijn opa en oma eten warm om half 5, lijkt mij echt 4x kut![]()
![]()
Bijna net zo leuk als ik benquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hola
Ik heb topje, t shirt lange mouw, trui en trainingsjack aan![]()
je klinkt als mij. Heel veel aan en dan nog steeds koud hebben
Kopje hete thee erbij dan![]()
![]()
deze post beaam ikquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik ook hoor zon zachte fleece die naar wasverzachter ruikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n koukleum, die zit ook graag onder een dekentje
Nou dat dan weer niet hoor. Anders moet ze ook even de giro winnen en dan komt ze bij jou in de buurt @jerneyquote:
Nijntje![]()
![]()
![]()
Haha ja ik ook. Zomer ook gwn nog met dekens slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n koukleum, die zit ook graag onder een dekentjeKan echt niet zonder
![]()
slaap ook nooit zonder deken moet iets over mij heen. in de winter mijn fleece er extra bijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja ik ook. Zomer ook gwn nog met dekens slapenKan echt niet zonder
Jammer is een leuke userquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jadie komt niet meer hier terug gok ik zo.
![]()
![]()
Dat is inmiddels al tot het land der fabelen verwezenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet goed om na 20:00 te eten omdat je dan én vaak minder actief bent enz?Meende ook steeds dingen te lezen als dat het wordt omgezet in vet en je maag in ruststand gaat etc
![]()
Ow je traint nog wel voor waterpoloquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook, maar na een training ben ik soms ook te moe om te gaan slapenhad verwacht dat dat ook niet meer kon.
Kan je wel beetje uitslapen dan of slaap je laat en word je vroeg wakker![]()
Je had al altijd last van vermoeidheid en dit maakt het natuurlijk erger dan he![]()
![]()
jij drink door de weeks nooitquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij drink door de weeks nooitZonder wrijving geen glans![]()
En waarom precies?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al tot het land der fabelen verwezenBen wel benieuwd
![]()
Ik weet niet of de giro winnen je echt leuker maaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet hoor. Anders moet ze ook even de giro winnen en dan komt ze bij jou in de buurt @:jerney
Nijntje![]()
![]()
Limoentjuh![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja mijn ouders ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ah zodoende. Ja oke, dan begrijp ik de logica ook wel.
Mijn opa en oma eten warm om half 5, lijkt mij echt 4x kut
Ach af en toe kan wel. En als je vroeg naar bed gaat dan wil je niet pas om 18-19 uur gaan eten. Ligt zwaar op de maag bij het slapen dan![]()
-----------------V1.2-------------------------
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer, lees het goed maar doet je geen zeer?
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:Do what you love, love what you do!![]()
Als je vroeg naar bed gaat dan snap k het welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja mijn ouders ook
Ach af en toe kan wel. En als je vroeg naar bed gaat dan wil je niet pas om 18-19 uur gaan eten. Ligt zwaar op de maag bij het slapen danOf als het er al jaren zo in zit dat het routine is geworden. Maar geeft mij maar gewoon lekker 6 uur half 7
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef kree het volgende:
Refr:
Couplet 1:
Couplet 2:Zonder wrijving geen glans![]()
Rellen over weer, maar doet geen zeer, zou ik doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef kree het volgende:
Refr:
Couplet 1:
Couplet 2:
Net als Drama over weer zou ik veranderen naar Drama doet geen pijn maar hoort erbij, of zoRijmt niet, maar hoeft niet perse.
![]()
ik zit de gehele dag al te hoppen op fok ga stuk
Hop hopquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik zit de gehele dag al te hoppen op fok ga stuk![]()
Je moet wel iets hebben ja anders hebben je hersenen niet het idee dat je gaat slapen ofzo. Dus in de zomer ook iets van tenminste laken hebben slaap je beter van.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
slaap ook nooit zonder deken moet iets over mij heen. in de winter mijn fleece er extra bij
Was ook een artikel over![]()
![]()
best grappig hoorquote:
Owh dat is wel een goeie. Maar daarom we kunnen nog beetje aanpassen enzo allemaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Rellen over weer, maar doet geen zeer, zou ik doen.
Net als Drama over weer zou ik veranderen naar Drama doet geen pijn maar hoort erbij, of zoRijmt niet, maar hoeft niet perse.
in turkije airco vol uit ja want heet maar in mijn fleece deken. neem het mee op vakantiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet wel iets hebben ja anders hebben je hersenen niet het idee dat je gaat slapen ofzo. Dus in de zomer ook iets van tenminste laken hebben slaap je beter van.
Was ook een artikel overFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoe dat zoquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja jongen ik moet toch iets verzinnen om de klap te verzachten waarom anderen niet zo leuk zijn als jij!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of de giro winnen je echt leuker maakt![]()
Limoentjuh![]()
![]()
![]()
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En waarom precies?Ben wel benieuwd
![]()
ja gelukkig welquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En hoeveel. En of je daarna nog wat gaat doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.![]()
Ja haags eet pas laatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je vroeg naar bed gaat dan snap k het welOf als het er al jaren zo in zit dat het routine is geworden. Maar geeft mij maar gewoon lekker 6 uur half 7
![]()
![]()
er is vast leven op plutoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Fleece dekentjes zijn zo lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in turkije airco vol uit ja want heet maar in mijn fleece deken. neem het mee op vakantie![]()
![]()
Klinkt logisch. Het gaat natuurlijk calorieën. Denk dat het fabeltje vooral komt omdat je s'avonds onbewust toch meer gaat eten dan overdag als je een snackavondje hebt. En zo komt dus ook "Van S'avonds laat eten word je dik" de wereld in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.
Op vakantie vorig jaar regelmatig s'avonds laat gegeten en eigenlijk elke dag wel ongezondUiteindelijk die maand toch 6 kilo afgevallen
want ik was constant bezig, hier wandelen, daar wandelen etc.
![]()
Dank je wel Elon.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
er is vast leven op pluto
Forum Opties Forumhop: Hop naar: