Ik ook. Lang geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ook wel eens mazzel gehad dat ik echt veel punten scoorde op een dag
Ik ben er vaak genoeg boor aanwezig maar zonder de gunfactor zou ik het echt niet redden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klein Beetje van beide maar je doet het vooral zelf.
Ja de karakterontwikkeling en hoe sommige dingen uit het verleden later nog terugkomen In de seriequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha dat snap ik ook wel, was volgens mij niet supergrappig ofzo, maar wel goede storytelling
Tot nu toe is 30 punten per dag het meeste voor mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ook wel eens mazzel gehad dat ik echt veel punten scoorde op een dag
Zoo!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tot nu toe is 30 punten per dag het meeste voor mij.
Nu nog even volhouden rest van de maandquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg boor aanwezig maar zonder de gunfactor zou ik het echt niet redden.
Gaat lukken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nu nog even volhouden rest van de maand
Limoentjuh opzoekenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? De spoorrails verwijderen?
Heeeeequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HOLLAAAAAAAAANDIAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Hoe is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |