quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter![]()
Nee ook niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Je eet nog wel pizza tonijn 1x in de week of 2 heanders ben je echt teveel veranderd!!
Moentjeeeeequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Je eet nog wel pizza tonijn 1x in de week of 2 heanders ben je echt teveel veranderd!!
Ik heb heel klein beginnetje opzet nu met tekst van DJMO Hahahaha refrein verzonnen. Ok nu moet jij ff mee gaan helpen natuuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk dat ik zoiets JUIST in handen wil hebben omdat mijn creatieve brein dan zoiets heeft van , oh met deze ladder en deze klank kan je dit akkoord er onder gooien en kan je deze drumbeat eronder gooien en dan heb je dit![]()
![]()
![]()
![]()
Creativiteit de vrije loop laten gaan
Kom op met die songquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb heel klein beginnetje opzet nu met tekst van DJMO Hahahaha refrein verzonnen. Ok nu moet jij ff mee gaan helpen natuuurlijk
Pizza tonijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
eerste helft ga ik sowieso missen, want Bootcampquote:
Bikkelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
eerste helft ga ik sowieso missen, want Bootcamp
Utrechtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op weg naar de mooiste stad van Nederland![]()
![]()
Hoe is het meissie?quote:
moppiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |