quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter![]()
Nee ook niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Je eet nog wel pizza tonijn 1x in de week of 2 heanders ben je echt teveel veranderd!!
Moentjeeeeequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Je eet nog wel pizza tonijn 1x in de week of 2 heanders ben je echt teveel veranderd!!
Ik heb heel klein beginnetje opzet nu met tekst van DJMO Hahahaha refrein verzonnen. Ok nu moet jij ff mee gaan helpen natuuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk dat ik zoiets JUIST in handen wil hebben omdat mijn creatieve brein dan zoiets heeft van , oh met deze ladder en deze klank kan je dit akkoord er onder gooien en kan je deze drumbeat eronder gooien en dan heb je dit![]()
![]()
![]()
![]()
Creativiteit de vrije loop laten gaan
Kom op met die songquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb heel klein beginnetje opzet nu met tekst van DJMO Hahahaha refrein verzonnen. Ok nu moet jij ff mee gaan helpen natuuurlijk
Pizza tonijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
eerste helft ga ik sowieso missen, want Bootcampquote:
Bikkelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
eerste helft ga ik sowieso missen, want Bootcamp
Utrechtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op weg naar de mooiste stad van Nederland![]()
![]()
Hoe is het meissie?quote:
moppiequote:
Met chloroformquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef ToT het volgende:
Help, hoe krijg je aan slapende peuter van je borst af in zijn bedje zonder dat hij hel en verdoemenis gaat schreeuwen?
Ben ik ondertussen al hehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op weg naar de mooiste stad van Nederland![]()
![]()
Hard Reset werkt weleensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef ToT het volgende:
Help, hoe krijg je aan slapende peuter van je borst af in zijn bedje zonder dat hij hel en verdoemenis gaat schreeuwen?
Ja het gaat heel goed, hoe gaat het met jou, en die lieve kleinequote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Utrecht![]()
[..]
Hoe is het meissie?
Deze drama wazabiiiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:57 schreef kree het volgende:
-----------------V1-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
-
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden... blabla Etc.
Ja rustig hier. Beetje moe maar ben van plan niks te doen vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed goed! lekker gewerkt. Hoe is het met jou?
Oh lekker relaxed, geniet er vanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja rustig hier. Beetje moe maar ben van plan niks te doen vandaag![]()
Luister je nog urenlang muziek
Ja we kunnen wel ff kijken maar is uit de tekst van DJMO natuurlijk. Maar even zien of het terug kan naar korter stukje als die hele lap tekstquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja man wat is dat nou![]()
Geen zalm, geen pizza, geen haags.![]()
Justin_case
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |