Jaa ehhhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt he2 uur voor't avond eten
Jacq, slimmert
Dat je hete kip gaat proeven (waarschijnlijk voor het avond eten) en dan de pan al leeg eet om 4 uurquote:
@jerneyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ola Miss Tenerife![]()
![]()
Extra trui aan doen. Ik zit met een dekentje op de bank
Dat kan ik niet beloven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dessert kan soms wel te zwaar vallen na een maaltijd.
Moet wel een lichte soep zijn dan
Nou ja op zich niet erg toch. Zit ze de rest van de avond goed nu. Straks misschien nog een snackquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt he2 uur voor't avond eten
Jacq, slimmert
Zou waarschijnlijk mezelf nog wel kunnen bedwingen als ik het zou moeten proeven. Maar zou zeker een uur eerder gaan avondetenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk mezelf nog wel kunnen bedwingen als ik het zou moeten proeven. Maar zou zeker een uur eerder gaan avondeten![]()
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat je hete kip gaat proeven (waarschijnlijk voor het avond eten) en dan de pan al leeg eet om 4 uurVind dat wel hilarisch
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Slimmie
Heb je wel wat anders nu dan ?
Als je hem goed traint kan hij je misschien helpen. Of je wekt medelijden van anderen op en die gaan het werk voor je doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die kan ik niet mee nemen naar het werk
Echt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat is
@possetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gezellig forum
Gezellig forum
Naar FOK! surfen is voor mij een dagelijkse bezigheid. Meerdere keren per dag surf ik naar het FOK! forum. een beetje grapjes maken in ONZ. Je gal uitspugen in KLB als je iets irriteert noem het maar gezellig meepraten in VBL
super forum!
wie is dit
quote:
Dat ook, maar na een training ben ik soms ook te moe om te gaan slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]pannekoek
Hoe komt dat? Werk je zo laat door
Klopt, dan eet je nog een keer om 22.00quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ook wel paar artikelen gelezen dat het juist beter is om wat vroeger te eten. En dat vanaf 18uur eigenlijk laat is
vanavond tomatensoep.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe heb je al een soep in gedachten dan ?
Pompoensoep![]()
Maantjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:03 schreef Moonlight het volgende:
Dus kom maar op met die streams of mixjes @:engine @:freshfruit![]()
Ja omdat je in de avond nagenoeg niks meer doet en het dus te zwaar is. Ik begreep de argumenten en logica erachter wel. Maar ik eet warm ook pas vanaf 19uurquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt?
Ben zelf met enige regelmaat wakker tot 2 uur, als ik om 5 uur ga eten heb ik om 11 weer honger, en dan ga ik het echt niet trekken die laatste 3 uurtjes
Het is toch helemaal niet goed om na 20:00 te eten omdat je dan én vaak minder actief bent enz?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt, dan eet je nog een keer om 22.00
Holaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ola Miss Tenerife![]()
![]()
Extra trui aan doen. Ik zit met een dekentje op de bank
Ah zodoende. Ja oke, dan begrijp ik de logica ook wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja omdat je in de avond nagenoeg niks meer doet en het dus te zwaar is. Ik begreep de argumenten en logica erachter wel. Maar ik eet warm ook pas vanaf 19uur
Bijna net zo leuk als ik benquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hola
Ik heb topje, t shirt lange mouw, trui en trainingsjack aan
deze post beaam ikquote:
ik ook hoor zon zachte fleece die naar wasverzachter ruikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n koukleum, die zit ook graag onder een dekentje
Nou dat dan weer niet hoor. Anders moet ze ook even de giro winnen en dan komt ze bij jou in de buurt @jerneyquote:
Haha ja ik ook. Zomer ook gwn nog met dekens slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n koukleum, die zit ook graag onder een dekentje
slaap ook nooit zonder deken moet iets over mij heen. in de winter mijn fleece er extra bijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja ik ook. Zomer ook gwn nog met dekens slapenKan echt niet zonder
Jammer is een leuke userquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jadie komt niet meer hier terug gok ik zo.
Dat is inmiddels al tot het land der fabelen verwezenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet goed om na 20:00 te eten omdat je dan én vaak minder actief bent enz?Meende ook steeds dingen te lezen als dat het wordt omgezet in vet en je maag in ruststand gaat etc
Ow je traint nog wel voor waterpoloquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook, maar na een training ben ik soms ook te moe om te gaan slapen
jij drink door de weeks nooitquote:
Kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij drink door de weeks nooit
En waarom precies?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al tot het land der fabelen verwezen
Ik weet niet of de giro winnen je echt leuker maaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet hoor. Anders moet ze ook even de giro winnen en dan komt ze bij jou in de buurt @:jerney
Nijntje![]()
Ja mijn ouders ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ah zodoende. Ja oke, dan begrijp ik de logica ook wel.
Mijn opa en oma eten warm om half 5, lijkt mij echt 4x kut
Als je vroeg naar bed gaat dan snap k het welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja mijn ouders ook
Ach af en toe kan wel. En als je vroeg naar bed gaat dan wil je niet pas om 18-19 uur gaan eten. Ligt zwaar op de maag bij het slapen dan
quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef kree het volgende:
-----------------V1.2-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer, lees het goed maar doet je geen zeer?
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:
Rellen over weer, maar doet geen zeer, zou ik doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef kree het volgende:
-----------------V1.2-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer, lees het goed maar doet je geen zeer?
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:
Hop hopquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik zit de gehele dag al te hoppen op fok ga stuk
Je moet wel iets hebben ja anders hebben je hersenen niet het idee dat je gaat slapen ofzo. Dus in de zomer ook iets van tenminste laken hebben slaap je beter van.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
slaap ook nooit zonder deken moet iets over mij heen. in de winter mijn fleece er extra bij
best grappig hoorquote:
Owh dat is wel een goeie. Maar daarom we kunnen nog beetje aanpassen enzo allemaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Rellen over weer, maar doet geen zeer, zou ik doen.
Net als Drama over weer zou ik veranderen naar Drama doet geen pijn maar hoort erbij, of zoRijmt niet, maar hoeft niet perse.
in turkije airco vol uit ja want heet maar in mijn fleece deken. neem het mee op vakantiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet wel iets hebben ja anders hebben je hersenen niet het idee dat je gaat slapen ofzo. Dus in de zomer ook iets van tenminste laken hebben slaap je beter van.
Was ook een artikel over
hoe dat zoquote:
Ja jongen ik moet toch iets verzinnen om de klap te verzachten waarom anderen niet zo leuk zijn als jij!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of de giro winnen je echt leuker maakt![]()
Limoentjuh![]()
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En waarom precies?Ben wel benieuwd
ja gelukkig welquote:
En hoeveel. En of je daarna nog wat gaat doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.
Ja haags eet pas laatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je vroeg naar bed gaat dan snap k het welOf als het er al jaren zo in zit dat het routine is geworden. Maar geeft mij maar gewoon lekker 6 uur half 7
Fleece dekentjes zijn zo lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in turkije airco vol uit ja want heet maar in mijn fleece deken. neem het mee op vakantie
Klinkt logisch. Het gaat natuurlijk calorieën. Denk dat het fabeltje vooral komt omdat je s'avonds onbewust toch meer gaat eten dan overdag als je een snackavondje hebt. En zo komt dus ook "Van S'avonds laat eten word je dik" de wereld in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet hoelaat je eet maar wat je eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |