Gewoon roerbakken en opeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Paddo's Euhm mezelf kennende.....
Zal maar niet doen, hoewel ik best benieuwd ben wel Gehehehe Maar er zijn dingen die ik gewoon dus totaal bniet moet doen.
Past niet bij peking eend maar wel bij reerug.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja daar zorgt @:shiitake wel voor
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.
Ja nou inderdaad volgens mij valt dat met paddos wel mee. En nu denk ik eigenlijk what de hel probeer het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De variant die ik toonde is niet verslavend. De user misschien wel.
Duhhh je werd aan het werk gezet met het gravenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha je weet t nog! Ja was zeker heerlijk, vooral met die 39 graden week pohh..
Staat nu een vuurkorf op die plek
Eend is lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Past niet bij peking eend maar wel bij reerug.
Hahaha, ja nu alles dicht en rot weer...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Duhhh je werd aan het werk gezet met het graven![]()
Was ook goede tijd ervoor. Alles dicht door Corona maar gwn lekker je eigen zwembad hebben![]()
Die hitte was wel echt fijn toen
Voor mijzelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eend is lekkerheb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eend is lekkerheb het maar 1x gegeten maar jammmmm
![]()
Is het voor jezelf thuis of werk ?
hey hoe is afgelopen uwvquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij bent van plastic.? Dat ga ik echt niet braden.
Goede vraag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey hoe is afgelopen uwv
Denk dat ik zoiets JUIST in handen wil hebben omdat mijn creatieve brein dan zoiets heeft van , oh met deze ladder en deze klank kan je dit akkoord er onder gooien en kan je deze drumbeat eronder gooien en dan heb je ditquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha vet? Moet oets wat ol ecjt zou gaan spelen denk. Maar grappig ideetje wel
Mijn stadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahaha, ja nu alles dicht en rot weer...
Dan maar je stad bezoeken
Katje miauwquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic heeft nu de beroemde FOK!Stok
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |