Is toch juist beter dan 2 weken na de keuring? Als je nou jouw auto aan haar geeft, dan kun jij je fiets gebruiken en hoef je haar geen ander cadeau meer te gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Oooooof. M'n ma heeft d'r auto "total loss" gereden.
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
Zal wel een enkeltje sloop worden..
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MARIO mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!
Ik verwacht iets met nutellalikker als antwoord!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Komt nog welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We zouden dit jaar met 8 vrienden de boel op stelten zetten.
haags mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!quote:
Dat is helemaal waar. Maakt het alsnog niet minder zuur natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is toch juist beter dan 2 weken na de keuring?
Ja het is volgens mij niet geheel wederzijds. Maar daar wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht iets met nutellalikker als antwoord!En dat je je maul mut halten!
Ja hoor ja. Bijna geloofwaardig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haags mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!
ik denk je bedoelt en anderequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zoals je ziet, niet dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog goed komt tussen jullie twee.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ach hij moet nog aan het gevoel wennen van dat zijn prostaat intens gemasseerd wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja het is volgens mij niet geheel wederzijds. Maar daar wordt aan gewerkt.
nou zegquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja hoor ja. Bijna geloofwaardig.
Jammer dat je de rest negeert, want het was gewoon een prima adviesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maakt het alsnog niet minder zuur natuurlijk.
Dan heb ik volgend jaar geen tijd om te werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welVolgend jaar dan maar dubbel om het goed te maken
Nee ik bedoel echt jou. Als jij een Pokémon zou zijn zou ik zeggen: @mario390 ik kies jou!!!!!quote:
Adviezen sla ik regelmatig in de wind.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je de rest negeert, want het was gewoon een prima advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |