Nee, de schoonheidsprijs wint die trui niet neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ja he.
Had wat gelezen En gezien over een team met echt hele lelijke truien![]()
Edit: even opgezocht. Maar deze dus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo jij had veel feestplannen danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De rest had ik nog niet geboekt. Daarvan was de voorverkoop nog niet begonnen.
Waarom kan ik die van jou nu niet lezen? Niet dat me het zo nou onwijs boeit. Maar tis vervelend in een lopende discussie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, de schoonheidsprijs wint die trui niet nee
lieverdquote:
Heb je me geblokkeerd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom kan ik die van jou nu niet lezen? Niet dat me het zo nou onwijs boeit. Maar tis vervelend in een lopende discussie?
We zouden dit jaar met 8 vrienden de boel op stelten zetten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo jij had veel feestplannen dan![]()
Ik vond wat je net opnoemde al veel
Nee helemaal geen deuk zelfsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd zo snel minder waard alsdat ze zijn gelijk al zelfs met zoiets Maar als ik het inschat zie ik flinke deuk enzo Dan is die auto natuurlijk nog niet eens total loss. Ja voor de verzekering. Maar niet voor verkoop denk ik?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Oooooof. M'n ma heeft d'r auto "total loss" gereden.
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
Zal wel een enkeltje sloop worden..
Awhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Omdat ik geen doei tegen jou kan zeggen haags!
Dat wil ik niet![]()
lieffiequote:
@HPLCquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MARIO mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |