Nee, daar moet je echt nog aan werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef kree het volgende:
-----------------V1.2-------------------------
Op basis van " let me entertain you"
Bpm=120 0f meer Maar krijg je met zoveel tekst,.
Refr:
Fok! Deze drama boeit me niet ooit
Het gaat om het scoren en verder geen kloot
Laatste rellen boeit me niet zo.
Maar onderhand denken, denk ik toch zo.
Couplet 1:
Wakker worden eerste wat je doet.
Fok checken want doet je weer goed
Rellen over weer maar doet geen zeer
Drama over weer maar die doen je geen zeer
Couplet 2:
Iedereen over de zeik. Zeiken doen is toch een feit
Als je dan soms liefde spot. Is het allll een g'not
Users zijn soms dom en boos. Laat het maar lekker gaan. "Lekker boeie" Blabladidibal? Let me entertan me melidie dus. Daarna weer refr.
\
Hoi Paulusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
VBL sc was wel lagge, 40 + ook wel en KLB sc ook wel
Dev0 weet het vaak beter maar vlak voor de DT gaat er zo een topic doorheen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snachts ook al geen punten door de drukte he.
Met de downtime gaat het zeker hard. Dat is altijd leuk. Met z’n allen posten als een malle
Jeroen sloopt allesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Halloooooooo klodder mascara![]()
Is Jeroen nog blij met haar cadeautje of heeft ze die onderhand al kapot gebeten
Ah daar ga ik nooit heenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Minimaal 2 festivals, carnaval, pleinfeest, Breugel en nog wel een paar waar ik nu niet direct aan denk
Aaah kut zeg!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Oooooof. M'n ma heeft d'r auto "total loss" gereden.
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
Zal wel een enkeltje sloop worden..
Had ze gedronken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Bij't achteruit inparkeren raakte ze 'n paaltje, maar echt op zo'n manier dat d'r hele bumper er af ligt én het luchtfilter er uit is én de ophanging van de bumper is afgebroken. Ging met een gangetje van 10 kilometer per uur en RATS, einde verhaal. 2 weken voor het aflopen van de keuringWas zo'n nette Colt
Nou ik mag hopen dat ze van jouw spullen afblijftquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen sloopt alles
En dank lieve allemaal
Ik ben weer weg
Tuurlijk ik ben ook geen pro en daarom post ik het hier ook. Trouwens niet alles hoeft te rijmen he?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, daar moet je echt nog aan werken.
Het drama, zo rijmen op zo. Zeer op zeer. Zeiken doen is toch een feit?
Alles moet wel rijmen....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben ook geen pro en daarom post ik het hier ook. Trouwens niet alles hoeft te rijmen he?
Maar doe opzet, we werken hem wel uit erna
Jaaa.. Het is helemaal niet heftig of zo. Bumper is er af maar niet beschadigd, gewoon er af getrokken door de zijkant van zo'n paaltje.. Maar zo vlak voor de keuring zal het bevriende bedrijf waar ze al jaren auto's koopt/inruilt wel zeggen, die is einde verhaal, hier heb je een ander, zoals wel vaker is gebeurd.quote:
Voor ds festivals wel. De carnaval is een spaarpotje voor volgend jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah daar ga ik nooit heen
Heb je wel geld terug gekregen voor de kaartjes? Of doen ze dat niet
Ow dan gaat het echt hard jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dev0 weet het vaak beter maar vlak voor de DT gaat er zo een topic doorheen.
Owh hahaha wtf. Dat is wel knapo ja een auto total loss met een paaltje die je raakt Gehehehehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Dat is balen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
Hmmm, ja wel kut zeg. Hopelijk komt er een oplossingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jaaa.. Het is helemaal niet heftig of zo. Bumper is er af maar niet beschadigd, gewoon er af getrokken door de zijkant van zo'n paaltje.. Maar zo vlak voor de keuring zal het bevriende bedrijf waar ze al jaren auto's koopt/inruilt wel zeggen, die is einde verhaal, hier heb je een ander, zoals wel vaker is gebeurd.
Neequote:
Een roze trui maakt je inderdaad een stuk mannelijker en leukerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jongen ik moet toch iets verzinnen om de klap te verzachten waarom anderen niet zo leuk zijn als jij!
Ik hoop over een week wat ervaring opgedaan te hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dan gaat het echt hard ja![]()
@:willemkief was goed in de DT pakken
Auto van +- 20 jaar oud.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Owh hahaha wtf. Dat is wel knapo ja een auto total loss met een paaltje die je raakt Gehehehehe
Ah oké. Dat scheelt in ieder geval. Lijkt me echt k** voor sommige die dan een vakantie hadden geboekt en dan hun geld niet terugkrijgen maar een coupon ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor ds festivals wel. De carnaval is een spaarpotje voor volgend jaar.
Ja, puur doordat de bumper achter een paaltje bleef hangen aan de onderkantquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:49 schreef mootie het volgende:
Wel heel sneu, zoveel schade door een klein ongeluk.
Regio 020?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef hollandia02 het volgende:
Wtf de kfc waar ik zit heeft een wifi snelheid van 200mbps
Je kan ook nu al uitloggen hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 10 minuten en ik kan uitloggen en naar huis gaan
Ja, maar daar gaat mijn baas het helaas niet mee eens zijnquote:
Fijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ja idd zo snel minder waard alsdat ze zijn gelijk al zelfs met zoiets Maar als ik het inschat zie ik flinke deuk enzo Dan is die auto natuurlijk nog niet eens total loss. Ja voor de verzekering. Maar niet voor verkoop denk ik?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Auto van +- 20 jaar oud.
Hij zal vast niet officieel total loss zijn hoor. Maar hij zal wel als zo bestempeld worden door dat bedrijf, want die kunnen er niets meer mee en geven haar dan eigenlijk standaard een andere auto als 'ie niet meer door de keuring komt of total loss is. (Helpt ook wel dat het d'r broer is)
De rest had ik nog niet geboekt. Daarvan was de voorverkoop nog niet begonnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Dat scheelt in ieder geval. Lijkt me echt k** voor sommige die dan een vakantie hadden geboekt en dan hun geld niet terugkrijgen maar een coupon ofzoEn dan ook dat je hem voor een bepaalde datum moet hebben gebruikt
hoiquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een roze trui maakt je inderdaad een stuk mannelijker en leuker![]()
[ afbeelding ]
Trek alvast je jas aan. Doe je verlichting uit. Leg een briefje neer voor de interieurverzorgster.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |