@enginequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MARIO mijn allerbeste en tevens ENIGE goede vriend van heel FOK!
bedoel je niet altijd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Adviezen sla ik regelmatig in de wind.
Neequote:
Ehm....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij moet nog aan het gevoel wennen van dat zijn prostaat intens gemasseerd wordt.
@madam-aprilquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:engine
@:dud0r
@:dven
@:filosoofert
PIKKEN JULLIE DIT!![]()
You tooquote:
Jij hebt volgens mij echt een torenhoge energierekening met al dat gestook!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
PIKKEN JULLIE DIT!![]()
je bent selfs de grotste pokemonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt jou. Als jij een Pokémon zou zijn zou ik zeggen: @:MARIO390 ik kies jou!!!!!
* Justin_Case werpt zijn pokebal
Hoiquote:
😄😄👍quote:
En dan vergeet je er nog een paar. Justin strooit graag met dat soort termen volgens mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
PIKKEN JULLIE DIT!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt jou. Als jij een Pokémon zou zijn zou ik zeggen: @:MARIO390 ik kies jou!!!!!
* Justin_Case werpt zijn pokebal
Ja ik wil niet een al te grote ruzie veroorzakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:05 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
En dan vergeet je er nog een paar. Justin strooit graag met dat soort termen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |