We stammen van eencellige dieren af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja precies. Doe wel een mondkapje op bij het boodschappen doenVoelde me beetje bekeken en tokkie toen ik hem eerste keer niet ophad in de appie.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemondriaan
© Homijn 2020
Boh gekkie, daar verschillen wij van mening. We gaan het merken of wij straks zij aan zij gaan strijden in armageddonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dood is dood. Er is geen hierna.
Precies. Sommige mensen krijgen daar onwijze stress vanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje op de hoogte blijven is voor mij voldoende. Maar elke artikel erover lezen en volgen is ook niet meer gezond.
Jij denkt wel dat er iets is?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boh gekkie, daar verschillen wij van mening. We gaan het merken of wij straks zij aan zij gaan strijden in armageddon
Hier nog 1.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegevenquote:
Ja hier heeft al het personeel hem op en ook veel klanten. Voel me dan aso om er zonder bij te lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.
Wat een gedoe weer ....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegeven
Ik het uwv weer gebeld en ik kreeg iemand anders te spreken en zij bleef glashard vol houden dat ik geen recht meer heb op ww. Ik moest maar bijstand aanvragen.
Dat heb ik nu gedaan maar het duurd min 4 weken voordat dat verwerkt is.
Zelfs geen sexy schaap in een islamitisch land?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil geen dier zijn als de mogelijkheid tot terugkeren daar is.
Dit speelde eerder ook al toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegeven
Ik het uwv weer gebeld en ik kreeg iemand anders te spreken en zij bleef glashard vol houden dat ik geen recht meer heb op ww. Ik moest maar bijstand aanvragen.
Dat heb ik nu gedaan maar het duurd min 4 weken voordat dat verwerkt is.
Ja primaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja hier heeft al het personeel hem op en ook veel klanten. Voel me dan aso om er zonder bij te lopen![]()
Dus ik doe dan wel meeBoodschappen doen ging wil sneller omdat ik hem snel af wilde
Ja doet echt wel wat met je. Helemaal paranoïde en overdrijven met alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Sommige mensen krijgen daar onwijze stress van
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs geen sexy schaap in een islamitisch land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |