Nu al?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik word nu ook wel wat voorzichtiger.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
de hondje kann niks doen![]()
dit is zo grappig ,ook lief
[ afbeelding ]
die zwarte katquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
de hondje kann niks doen![]()
dit is zo grappig ,ook lief
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meneer UI![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa deze UI van jou
Als je tijd gekomen is, is je tijd gekomen.quote:
Daar doe je weinig tegen idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je tijd gekomen is, is je tijd gekomen.
Gaan we dood dan gaan we dood.
Wie weet hoe het hierna isquote:
Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
Dood is dood. Er is geen hierna.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wie weet hoe het hierna is![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemondriaan
© Homijn 2020
Ja precies. Doe wel een mondkapje op bij het boodschappen doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Soms even wat dingen maar ik ga er mijn leven niet door laten beheersen.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dood is dood. Er is geen hierna.
Daarom drink ik ook mijn bier hier.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoi grote vriendquote:
Ik kom terug als kat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof in fabeltjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Beetje op de hoogte blijven is voor mij voldoende. Maar elke artikel erover lezen en volgen is ook niet meer gezond.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben al een tijd Corona moeHet nieuws volg ik ook niet meer, als er iets langskomt ja eh oke.. Maar verder?
GMTAquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof in fabeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |