Nou ja, het gaat niet echt de goede kant opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je je daar zorgen om dan?
Lemoenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig. Zoveel veranderingen kan ik echt niet hebben. En dan ook nog van 1 persoon![]()
Ben je inmiddels wel al thuis of nog aan het treinen
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je je daar zorgen om dan?
Ik ben volledig corona moe. Ik hou me zoveel mogelijk aan de gestelde maatregelen daar waar het kan. Maar verder zal het me allemaal een zorg zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet echt de goede kant op
Leeftijd is gezakt idd...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?
En er wordt ook gepraat over mensen onder de 50 die zwaar longpatiënt worden nadat ze van corona genezen zijn.
Je hebt toch niets beschadigd tijdens het gooien he?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
toch maar kachel aan gegooid hier
nee hoor keek uit hoe ik gooidequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je hebt toch niets beschadigd tijdens het gooien he?
Ja das kutquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?
En er wordt ook gepraat over mensen onder de 50 die zwaar longpatiënt worden nadat ze van corona genezen zijn.
Gelukkigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor keek uit hoe ik gooide
Die missen dan veel hersencellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Kinderen en veel mannen denken daar wel anders over!
quote:
Moe zijn we er allemaal wel van ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben volledig corona moe. Ik hou me zoveel mogelijk aan de gestelde maatregelen daar waar het kan. Maar verder zal het me allemaal een zorg zijn.
Hou je gewoon aan de maatregelen. Dat is voor mij afdoende. Ik ga het verder ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik word nu ook wel wat voorzichtiger.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
de hondje kann niks doen![]()
dit is zo grappig ,ook lief
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet. Soms even wat dingen maar ik ga er mijn leven niet door laten beheersen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moe zijn we er allemaal wel van ja.
Ik volg het nieuws erover ook niet meer echt
Ben al een tijd Corona moequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moe zijn we er allemaal wel van ja.
Ik volg het nieuws erover ook niet meer echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |