verirrt?quote:
Tomatenplantjes ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Kan ik wat plantjes bij je stallen?
Mooi zoquote:
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tomatenplantjes ?ja hoor, gooien we op zolder
En waarom zou dat leuk zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Schattige huisdiertjes die elkaar tot pulp rossen!![]()
Had ik niet gezien maar ben niet veel aanwezig geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
sbe derde keer dat ik vraag is het opgelost met uwv?
Ik weetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had ik niet gezien maar ben niet veel aanwezig geweest.
quote:
Dat doe ik nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja godver haags, wat doe je me vandaag toch aan met al die veranderingen.
Jij dronk doordeweeks toch niet!!!
WIE BEN JIJ
Kinderen en veel mannen denken daar wel anders over!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En waarom zou dat leuk zijn?
Geweld is nooit leuk.
Maak je je daar zorgen om dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
Meer mensen met een mondkapje op![]()
Ik zie vooruitgang.
Gelukkig. Zoveel veranderingen kan ik echt niet hebben. En dan ook nog van 1 persoonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds niet hoor
wat hij zegt ben niet veel geweest ... dan antw ik ik weet heb het gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan 3x lieverd?
Nou ja, het gaat niet echt de goede kant opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je je daar zorgen om dan?
Lemoenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig. Zoveel veranderingen kan ik echt niet hebben. En dan ook nog van 1 persoon![]()
Ben je inmiddels wel al thuis of nog aan het treinen
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je je daar zorgen om dan?
Ik ben volledig corona moe. Ik hou me zoveel mogelijk aan de gestelde maatregelen daar waar het kan. Maar verder zal het me allemaal een zorg zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet echt de goede kant op
Leeftijd is gezakt idd...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?
En er wordt ook gepraat over mensen onder de 50 die zwaar longpatiënt worden nadat ze van corona genezen zijn.
Je hebt toch niets beschadigd tijdens het gooien he?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
toch maar kachel aan gegooid hier
nee hoor keek uit hoe ik gooidequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je hebt toch niets beschadigd tijdens het gooien he?
Ja das kutquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
5000 nieuwe besmettingen en 40 dooien in 1 dag?
En er wordt ook gepraat over mensen onder de 50 die zwaar longpatiënt worden nadat ze van corona genezen zijn.
Gelukkigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor keek uit hoe ik gooide
Die missen dan veel hersencellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Kinderen en veel mannen denken daar wel anders over!
quote:
Moe zijn we er allemaal wel van ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben volledig corona moe. Ik hou me zoveel mogelijk aan de gestelde maatregelen daar waar het kan. Maar verder zal het me allemaal een zorg zijn.
Hou je gewoon aan de maatregelen. Dat is voor mij afdoende. Ik ga het verder ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik word nu ook wel wat voorzichtiger.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
de hondje kann niks doen![]()
dit is zo grappig ,ook lief
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet. Soms even wat dingen maar ik ga er mijn leven niet door laten beheersen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moe zijn we er allemaal wel van ja.
Ik volg het nieuws erover ook niet meer echt
Ben al een tijd Corona moequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moe zijn we er allemaal wel van ja.
Ik volg het nieuws erover ook niet meer echt
Nu al?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik word nu ook wel wat voorzichtiger.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
die zwarte katquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meneer UI![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa deze UI van jou
Als je tijd gekomen is, is je tijd gekomen.quote:
Daar doe je weinig tegen idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je tijd gekomen is, is je tijd gekomen.
Gaan we dood dan gaan we dood.
Wie weet hoe het hierna isquote:
Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
Dood is dood. Er is geen hierna.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wie weet hoe het hierna is![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemondriaan
© Homijn 2020
Ja precies. Doe wel een mondkapje op bij het boodschappen doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Soms even wat dingen maar ik ga er mijn leven niet door laten beheersen.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dood is dood. Er is geen hierna.
Daarom drink ik ook mijn bier hier.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoi grote vriendquote:
Ik kom terug als kat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof in fabeltjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Beetje op de hoogte blijven is voor mij voldoende. Maar elke artikel erover lezen en volgen is ook niet meer gezond.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben al een tijd Corona moeHet nieuws volg ik ook niet meer, als er iets langskomt ja eh oke.. Maar verder?
GMTAquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof in fabeltjes
We stammen van eencellige dieren af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja precies. Doe wel een mondkapje op bij het boodschappen doenVoelde me beetje bekeken en tokkie toen ik hem eerste keer niet ophad in de appie.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:20 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemondriaan
© Homijn 2020
Boh gekkie, daar verschillen wij van mening. We gaan het merken of wij straks zij aan zij gaan strijden in armageddonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Precies. Sommige mensen krijgen daar onwijze stress vanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje op de hoogte blijven is voor mij voldoende. Maar elke artikel erover lezen en volgen is ook niet meer gezond.
Jij denkt wel dat er iets is?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boh gekkie, daar verschillen wij van mening. We gaan het merken of wij straks zij aan zij gaan strijden in armageddon
Hier nog 1.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegevenquote:
Ja hier heeft al het personeel hem op en ook veel klanten. Voel me dan aso om er zonder bij te lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op als het een verplichting wordt. Zoals in de trein.
Wat een gedoe weer ....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegeven
Ik het uwv weer gebeld en ik kreeg iemand anders te spreken en zij bleef glashard vol houden dat ik geen recht meer heb op ww. Ik moest maar bijstand aanvragen.
Dat heb ik nu gedaan maar het duurd min 4 weken voordat dat verwerkt is.
Zelfs geen sexy schaap in een islamitisch land?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil geen dier zijn als de mogelijkheid tot terugkeren daar is.
Dit speelde eerder ook al toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele uitzoekerij. Ik had het uwv gebeld en na veel uitzoeken bleek idd zoals mij eerder gezegd is dat ik tot eind van het jaar ww zou hebben. Maar er bleek een beslaglegging te zijn. Ik kontakt opnemen met de deurwaarde ivm beslagvrijevoet maar dat had hij aan het uwv doorgegeven
Ik het uwv weer gebeld en ik kreeg iemand anders te spreken en zij bleef glashard vol houden dat ik geen recht meer heb op ww. Ik moest maar bijstand aanvragen.
Dat heb ik nu gedaan maar het duurd min 4 weken voordat dat verwerkt is.
Ja primaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja hier heeft al het personeel hem op en ook veel klanten. Voel me dan aso om er zonder bij te lopen![]()
Dus ik doe dan wel meeBoodschappen doen ging wil sneller omdat ik hem snel af wilde
Ja doet echt wel wat met je. Helemaal paranoïde en overdrijven met alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Sommige mensen krijgen daar onwijze stress van
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs geen sexy schaap in een islamitisch land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |