verirrt?quote:
Tomatenplantjes ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Kan ik wat plantjes bij je stallen?
Mooi zoquote:
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tomatenplantjes ?ja hoor, gooien we op zolder
En waarom zou dat leuk zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Schattige huisdiertjes die elkaar tot pulp rossen!![]()
Had ik niet gezien maar ben niet veel aanwezig geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
sbe derde keer dat ik vraag is het opgelost met uwv?
Ik weetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had ik niet gezien maar ben niet veel aanwezig geweest.
quote:
Dat doe ik nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja godver haags, wat doe je me vandaag toch aan met al die veranderingen.
Jij dronk doordeweeks toch niet!!!
WIE BEN JIJ
Kinderen en veel mannen denken daar wel anders over!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En waarom zou dat leuk zijn?
Geweld is nooit leuk.
Maak je je daar zorgen om dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
Meer mensen met een mondkapje op![]()
Ik zie vooruitgang.
Gelukkig. Zoveel veranderingen kan ik echt niet hebben. En dan ook nog van 1 persoonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds niet hoor
wat hij zegt ben niet veel geweest ... dan antw ik ik weet heb het gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan 3x lieverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |