We hebben alweer een hele reeks leuke cadeautjes voor je klaarliggen inderdaad!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel veel leuke kadootjes
quote:Engelennummer 1211 vertelt je dat het tijd is voor nieuwe dingen
quote:Nummer 12:11 bestaat uit de vibraties van nummer 1, deze verschijnt drie keer en dat verdrievoudigt zijn energie, en de energieën van nummer 2.
Fijn om dat ook een beetje helder te hebben!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:39 schreef Dave het volgende:
Maar de URL helderziende-paragnosten.nl riep bij mij dan wel weer een vraag op, maar goed, ik heb net gevonden dat een paragnost niet per se helderziend hoeft te zijn.
Ook weer opgelost.
Ik ben zelf helderlezend. Vaak hoef ik niet eens in de SC te komen om te weten dat er gebaggerd wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Naast helderziend kan je kennelijk ook helderwetend, heldervoelend, helderhorend of helderruikend zijn.
Iemand als André Hazes was dan juist weer heerlijk helder-drinkend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Naast helderziend kan je kennelijk ook helderwetend, heldervoelend, helderhorend of helderruikend zijn.
Daar hoef je niet bepaald een helder licht voor te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf helderlezend. Vaak hoef ik niet eens in de SC te komen om te weten dat er gebaggerd wordt.
Dan moet ik opeens aardig tegen jou gaan doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet nu in elk geval dat je er aan kan gaan werken voor volgend jaar!
Je kan zelfs Helderder zijn, maar dat is zeldzaamquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Maar dat komt alleen maar omdat je op de witte lijst van @Strani staatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel veel leuke kadootjes
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt alleen maar omdat je op de witte lijst van @:Strani staatStrani een oogje op je heeft
Oh dat ben ik dus als ik een windje ruik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Dat weten we allemaal, maar vond dat niet zo netjes om het zo te zeggenquote:
Goed punt.quote:
Key site?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst via een key-site iets gekocht. Ben benieuwd.
Een game? Voor welk platform?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat heb ik een keer gedaan bij een wat onbekendere en binnen enkele minuten had ik de bank aan de lijn of die afschrijving van 1,89 op mijn creditcard wel klopte. Gelukkig klopte die. Bij Humble Bundle, Fanatical en een paar andere nergens last van gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PC uiteraard. Origin is vet duur, dus ik heb 'm ergens anders gehaald. Heb al een mailtje gehad, maar moet nog wachten tot de release datum komende vrijdag, voordat ik een code krijg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een game? Voor welk platform?
Doe dit zelf al jaren voor Stram, Origin en soms Ubisoft. Nooit problemen gehad.
Wel goed van je bank.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan bij een wat onbekendere en binnen enkele minuten had ik de bank aan de lijn of die afschrijving van 1,89 op mijn creditcard wel klopte. Gelukkig klopte die. Bij Humble Bundle, Fanatical en een paar andere nergens last van gehad
Ik bedoelde niet bij Origin zelf. Die zijn altijd bizar duur ja. Zelfs voor oude games.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PC uiteraard. Origin is vet duur, dus ik heb 'm ergens anders gehaald. Heb al een mailtje gehad, maar moet nog wachten tot de release datum komende vrijdag, voordat ik een code krijg.
Ik denk dat ie gewoon niet wist wat het wasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, mag ik dat niet bespreken hier.
Ik was wel altijd een dief van mijn eigen portemonnee door het bij Origin zelf te kopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet bij Origin zelf. Die zijn altijd bizar duur ja. Zelfs voor oude games.
Zelf haal ik ze altijd via Kinguin.
Oh, dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet wist wat het wasIk had geen idee maar ken Steam en Origin wel dus kan het redelijk invullen
Ja. Zijn Key site moet je ook maar net al kennen. Plus dat het lijkt alsof het zwaar illegaal is (is het niet, wel een grijs gebied) en het lijkt ook alsof je opgelicht wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel altijd een dief van mijn eigen portemonnee door het bij Origin zelf te kopen.
Dit dacht ik ook altijd, waardoor ik er eigenlijk nooit aan begon. Maar 15 euro minder betalen voor een game vond ik wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zijn Key site moet je ook maar net al kennen. Plus dat het lijkt alsof het zwaar illegaal is (is het niet, wel een grijs gebied) en het lijkt ook alsof je opgelicht wordt.
Dat laatste komt zeker voor, maar dat is net name bij de kleinere, onbekende aanbieders. Kinguin is een tussenpartij voor heel veel aanbieders. En erg betrouwbaar.
ik heel specifieke verlanglijstjes maak die weinig ruimte overlaten voor mis-interpretatiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt alleen maar omdat je op de witte lijst van @:Strani staat
Zolang je niet aardig bent tegen hem, kun je nog zo'n mooi lijstje hebben, je krijgt dan alsnog niets.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik heel specifieke verlanglijstjes maak die weinig ruimte overlaten voor mis-interpretatie
Ik heb ook geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet wist wat het wasIk had geen idee maar ken Steam en Origin wel dus kan het redelijk invullen
Je kwam niet vooruit, maar je leek voor omstanders wel sneller te gaan! Win-win!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar dit over gaat![]()
Ik heb net hardgelopen, man man man wat een drama. Ik kwam gewoon niet vooruit. Wat een verschil met de vorige keer. Nu maar lekker tosti eten en straks douchen en volgende keer beter![]()
Maar ook deze sessie hard iets positiefs: ik zag er fabuleus uit, want ik heb een nieuwe legging met race strepen, van die zilveren met zwarte blokjes!
Ik ben nu bezig met het derde cadeautje op de lijst maar die site mag ik vanuit Spanje niet bezoeken. Is daar een alternatief voor?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik heel specifieke verlanglijstjes maak die weinig ruimte overlaten voor mis-interpretatie
Via vpn in een ander land.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het derde cadeautje op de lijst maar die site mag ik vanuit Spanje niet bezoeken. Is daar een alternatief voor?
Strani kan wel doen alsof hij Sinterklaas is, wij weten wel beter toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je niet aardig bent tegen hem, kun je nog zo'n mooi lijstje hebben, je krijgt dan alsnog niets.
https://es.louisvuitton.com/esp-es/homepage werkt niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het derde cadeautje op de lijst maar die site mag ik vanuit Spanje niet bezoeken. Is daar een alternatief voor?
Ja! Hoewel ik merk dat ik Stefan de Walle ook wel steeds meer ga waarderen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani kan wel doen alsof hij Sinterklaas is, wij weten wel beter toch?
Bram van der Vlugt is Sinterklaas
Nee wij weten alletwee heel goed dat dát niet het derde cadeautje op de lijst is Arizona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://es.louisvuitton.com/esp-es/homepage werkt niet?
Easytoys.es al geprobeerd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij groeit wel in z'n rol ja maar Bram blijft voor mij ook de echte. Zo prachtig statig met die precies goed gebalanceerde humor, zo mooi!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Hoewel ik merk dat ik Stefan de Walle ook wel steeds meer ga waarderen hoor
Catalaanse onafhankelijkheidsvlag?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij staat direct tot en met 2027 op de zwarte lijst van Sinterklaas, met de groetjes uit Madrid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Catalaanse onafhankelijkheidsvlag?
Je kan nog wat leren uit Nlpaña!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach verdomd zo makkelijk was het, gewoon .nl veranderen naar .es inderdaad, stom
Crystal Madridquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij staat direct tot en met 2027 op de zwarte lijst van Sinterklaas, met de groetjes uit Madrid.
Fijne douche!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Arizona het volgende:
Ik spring even onder de douche.
(Nou ja niet letterlijk, ik stap er rustig en beheerst onder. )
Tot later!
Crystal mad kan je wel toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei die referentie vliegt zo over m'n hoofd heen vrees ik
Van jou wil ik toch niks hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij staat direct tot en met 2027 op de zwarte lijst van Sinterklaas, met de groetjes uit Madrid.
Zijn altijd wel leuke filmpjes van. Sinterklazen en Kerstmannen op scooters en motoren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Strani het volgende:
Toen ik nog op school zat is sinterklaas een keer op een brommer binnen komen rijden.
Ik vond hem wel verdacht veel op mijn gymleraar lijken.
Je maakt wat mee, als zestienjarige.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn altijd wel leuke filmpjes van. Sinterklazen en Kerstmannen op scooters en motoren.
Ik begreep niet wat je bedoelde met keysite. Maar door bovenstaande posts snap ik het nu wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, mag ik dat niet bespreken hier.
Ja, YouTube ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]Nu DWDD niet meer bestaat mag ik wel hopen dat een ander programma het filmpje van Kopspijkers dan weer overneemt.
Wat ik wel een beetje sneu vind is dat Bram het niet los lijkt te kunnen laten, terwijl hij eigenlijk gestopt was ermee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij groeit wel in z'n rol ja maar Bram blijft voor mij ook de echte. Zo prachtig statig met die precies goed gebalanceerde humor, zo mooi!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Brussel wordt vanaf morgen een maand drooggelegd. Alle cafés, bars en theesalons gaan een maand dicht en restaurants mogen geen alcohol meer serveren.
Dat dit kan in België
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Catalaanse onafhankelijkheidsvlag?
Neuhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer bedelen eind november.....
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Brussel wordt vanaf morgen een maand drooggelegd. Alle cafés, bars en theesalons gaan een maand dicht en restaurants mogen geen alcohol meer serveren.
Dat dit kan in België
Zo dat zijn nog eens maatregelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat dit kan in België
Ja maar ja die man is ook al harstikke oud, ik zou dat dan ook doen hoor, nog lekker een beetje aan vasthouden tot je niet meer kan. En het zal ook best wat opleveren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat ik wel een beetje sneu vind is dat Bram het niet los lijkt te kunnen laten, terwijl hij eigenlijk gestopt was ermee.
Die theesalons gaat het hem doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat dit kan in België
Em Stoker. Zus van Bram.quote:
Zei ik tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Het mysterie is ontrafeld! Go stratenmakers!
[ afbeelding ]
Nou ja, in Molenbeek gaan ze niet naar de kroeg natuurlijkquote:
Jij zit hem te voeden per DM hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou wat Strani betreft ben jij nu wel de opperstoker hoor, ik hoef niets meer te doen.
[ afbeelding ]
Strani ik zorgen ervoor dat de rest van de wereld niet meer hoeven te ruziënquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou wat Strani betreft ben jij nu wel de opperstoker hoor, ik hoef niets meer te doen.
[ afbeelding ]
Computer says no.quote:
Nee van de schrijver van Dracula.quote:
Hm ja je hebt 'm goed gevormd inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is dus niet eens nodig, kun je nagaan!!
Em en ik zijn als een Bask en Catalaan die Spanje aanvallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja je hebt 'm goed gevormd inderdaad.
Onsuccesvol dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Em en ik zijn als een Bask en Catalaan die Spanje aanvallen.
Gaan ze de parkeerplaats herstraten tegen scheefparkeerderij?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Het mysterie is ontrafeld! Go stratenmakers!
[ afbeelding ]
Lekker rustig danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat dit kan in België
In dit geval heb ik net wat teveel respect voor deze Spanjaard om echt door te zetten.quote:
Alleen omdat het Strani is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit laat je toch niet gebeuren @:Redefine
Ik gok dat er op dat tempo geen drastische maatregelen aan worden gekondigd hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan ze de parkeerplaats herstraten tegen scheefparkeerderij?
[..]
Lekker rustig dan
Oe een theesalon klinkt leuk, ik ben dol op thee!
Ik ga volgende week nog een high tea doen met dochter, in de vakantie, als de horeca niet dicht hoeft tenminste.
Ik heb toch hoop dat ze over een paar maanden nog beter testen hebben!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-hier-baat-bij.html
Voorlopig dus geen oplossing voor ESF zoals Sietse het toen stelde bij Jinek.
Ik ook niet hoor, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok dat er op dat tempo geen drastische maatregelen aan worden gekondigd hoor.
Oooh ben je nu niet gaar dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:20 schreef Momo het volgende:
Vandaag ongeveer van 9 tot 13 uur allemaal zoom overleggen gehad
Gouden tijden voor bier- en wijnwinkels!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat dit kan in België
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ga lekker giro kijken op de achtergrond nu
En dit dan op de voorgrond?quote:
4 schermen genotquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
En dit dan op de voorgrond?
En ondertussen 'werken'quote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ga lekker giro kijken op de achtergrond nu
Ik zou eerder zeggen een jaarabonnement op de Eurosport Player cadeau. Dan kun je kijken wat je wiltquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geniet ervan
Ik lig Say yes to the dress te kijken, maak er een lekker luie vrije middag van. Vanavond Roland Garros kijken
DAt kan ik overdag niet zien vanwege die stomme Giro![]()
Oh, dát lijkt me trouwens echt een leuk kado, @:strani, noteer even: een handdoek van Roland Garros
Ik kan behoorlijk goed werken met de tv aan, zeker iets wat niet heel inspannend kijkt als een wielerwedstrijd.quote:
Goed plan, die mag ook op het lijstjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen een jaarabonnement op de Eurosport Player cadeau. Dan kun je kijken wat je wilt
Ja maar dat laatste komt omdat ze het altijd over jou hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan behoorlijk goed werken met de tv aan, zeker iets wat niet heel inspannend kijkt als een wielerwedstrijd.
Op kantoor ben ik veel sneller afgeleid door collega's die door de gang lopen, of bij het koffieapparaat staan praten, of dat je opeens gelach uit het kantoor naast je hoort.
Eurosport vind ik echt ideaal, veel wielrennen, kost weinig, en geen reclame en verschillende talen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed plan, die mag ook op het lijstjeHeb er wel over nagedacht, maar nu met Corona is het maar de vraag welke sportevenementen doorgaan.
Ik kijk vooral tennis graag. En verder hockey en schaatsen. En de OS vind ik ook altijd heel mooi, dan kijk ik allemaal sporten die ik normaal nooit kijk en dan ben ik opeens helemaal fanatiek naar het kijken naar iets als boogschietenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Eurosport vind ik echt ideaal, veel wielrennen, kost weinig, en geen reclame en verschillende talen.
Geen probleem, en moet die handdoek dan mét of zonder publiek?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geniet ervan
Ik lig Say yes to the dress te kijken, maak er een lekker luie vrije middag van. Vanavond Roland Garros kijken
DAt kan ik overdag niet zien vanwege die stomme Giro![]()
Oh, dát lijkt me trouwens echt een leuk kado, @:strani, noteer even: een handdoek van Roland Garros
turnen met Hans van Zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk vooral tennis graag. En verder hockey en schaatsen. En de OS vind ik ook altijd heel mooi, dan kijk ik allemaal sporten die ik normaal nooit kijk en dan ben ik opeens helemaal fanatiek naar het kijken naar iets als boogschieten
Ik ben blij met de player op een dag als 25 oktober met Parijs-Roubaix, Vuelta bergrit en Giro slotrit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk vooral tennis graag. En verder hockey en schaatsen. En de OS vind ik ook altijd heel mooi, dan kijk ik allemaal sporten die ik normaal nooit kijk en dan ben ik opeens helemaal fanatiek naar het kijken naar iets als boogschieten
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste komt omdat ze het altijd over jou hebben
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ongetwijfeld alleen complimenteus gelach dan.
"Weet je nog toen Arizona de Beste Grap Ooit vertelde?" OH JAAAA HAHAHAHAHA
Mag allebeiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen probleem, en moet die handdoek dan mét of zonder publiek?
Ja precies, dat soort sporten!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
turnen met Hans van Zetten
Mij ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Dat vind ik ook het leuke aan de OS. Dan kijk ik hele andere sporten die ik normaal nooit kijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mag allebei
[..]
Ja precies, dat soort sporten!
En je vier schermen dan ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben blij met de player op een dag als 25 oktober met Parijs-Roubaix, Vuelta bergrit en Giro slotrit.
De stress nu al.
![]()
Vrije trainingen F1 kijken op vrijdag en werken👍quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan behoorlijk goed werken met de tv aan, zeker iets wat niet heel inspannend kijkt als een wielerwedstrijd.
Op kantoor ben ik veel sneller afgeleid door collega's die door de gang lopen, of bij het koffieapparaat staan praten, of dat je opeens gelach uit het kantoor naast je hoort.
Oh ja, dat is ook weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrije trainingen F1 kijken op vrijdag en werken👍
Wat een gedoe. (Ik hoor nu Martien keihard gillen: wat een gezeeeeiiik!)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:29 schreef Greys het volgende:
Zus krijgt mail van leidinggevende dat degene met wie ze donderdag samen de hele nacht nachtdienst mee heeft gedraaid op vrijdag positief is getest op corona.
Maar ze moet dus gewoon komen werken zolang ze geen klachten heeft en hoeft zich ook niet te laten testen zolang ze geen klachten heeft.
Ik snap inmiddels wel dat NL bovenaan staat qua aantal gevallen hoor. Iedereen holt achter de feiten aan ipv proberen voor te zijn.
Lekker dan, ook een redelijke kans dat ze geen klacht krijgt maar wel besmettelijk is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:29 schreef Greys het volgende:
Zus krijgt mail van leidinggevende dat degene met wie ze donderdag samen de hele nacht nachtdienst mee heeft gedraaid op vrijdag positief is getest op corona.
Maar ze moet dus gewoon komen werken zolang ze geen klachten heeft en hoeft zich ook niet te laten testen zolang ze geen klachten heeft.
Ik snap inmiddels wel dat NL bovenaan staat qua aantal gevallen hoor. Iedereen holt achter de feiten aan ipv proberen voor te zijn.
post dat ook even in een van de organisatietopics. Hier praten we er anders zo overheen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-hier-baat-bij.html
Voorlopig dus geen oplossing voor ESF zoals Sietse het toen stelde bij Jinek.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker dan, ook een redelijke kans dat ze geen klacht krijgt maar wel besmettelijk is.
Slecht van de werkgever...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:29 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milde klachten. Hoesten, spierpijn, moe. En er stonden geen ramen open.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat een gedoe. (Ik hoor nu Martien keihard gillen: wat een gezeeeeiiik!)
Heeft die andere persoon ook geen klachten?
Nou ik serieus doen eventueelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Slecht van de werkgever...
(dan kan ze bijna beter een klacht faken en laten testen.)
Wat een gedoe zeg... Had die collega dan donderdagnacht nog geen klachten en vrijdag wel, dat die toen getest is?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:29 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:36 schreef Momo het volgende:
Covidkaarten vandaagMaar +3 hier gelukkig. Maar Amsterdam is nog bloedrood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik vind, en ik meen dit, dat dit soort mails openbaar zouden moeten worden gemaakt zodat iedereen kan zien welke bedrijven of instanties mede-verantwoordelijk zijn voor deze ellende, en specifiek ook welke managers.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:29 schreef Greys het volgende:
Dat risico wil je als werkgever toch ook niet lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:29 schreef Greys het volgende:
Covidkaarten vandaagWeer +3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gemeentes vlakbij +4, +5, +7.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja voor hun zijn er nu geen gevolgen, die manager kijkt puur naar de financiële gevolgen vanuit zijn standpunt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind, en ik meen dit, dat dit soort mails openbaar zouden moeten worden gemaakt zodat iedereen kan zien welke bedrijven of instanties mede-verantwoordelijk zijn voor deze ellende, en specifiek ook welke managers.
+250quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer +3En gemeentes vlakbij +4, +5, +7.
Wordt mijn target wel gehaald.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja voor hun zijn er nu geen gevolgen, die manager kijkt puur naar de financiële gevolgen vanuit zijn standpunt.
Als dat in mijn gemeente is, kom ik niet meer buiten.quote:
Die werkgever doet ook niets fout... ons RIVM zegt, alleen testen bij klachten....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja voor hun zijn er nu geen gevolgen, die manager kijkt puur naar de financiële gevolgen vanuit zijn standpunt.
Het is een overheidsinstantie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind, en ik meen dit, dat dit soort mails openbaar zouden moeten worden gemaakt zodat iedereen kan zien welke bedrijven of instanties mede-verantwoordelijk zijn voor deze ellende, en specifiek ook welke managers.
Ja en anders krijg hij weer op zijn kop van zijn manager.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt mijn target wel gehaald.
Nou, volgens mij moet je wel in quarantaine wanneer je in contact bent gekomen met iemand die besmet is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die werkgever doet ook niets fout... ons RIVM zegt, alleen testen bij klachten....
Rivm zegt alleen testen bij klachten. En haar werkgever is een overheidsinstantie dus die houden zich 'keurig aan de richtlijnen'.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat risico wil je als werkgever toch ook niet lopenWat raar.
Die zouden ook moeten testen als iemand intensief contact heeft gehad met een positief getest persoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die werkgever doet ook niets fout... ons RIVM zegt, alleen testen bij klachten....
Nee dat moet jij ook zeker niet doen, maar het is dieptriest inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een overheidsinstantie.![]()
Maar goed, ik ga niks openbaar maken want wil zus niet in de problemen brengen. Maar het is om te janken hoe het overal gaat. Echt.
Hoe gaat dat bij een contactonderzoek eigenlijk? Als ze van haar collega zo'n onderzoek zouden doen (als ze daar nog capaciteit voor hebben, njet dus) en ze bellen contacten, adviseren ze dan ook niet te testen aan die contacten zonder klachten? 😳quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zouden ook moeten testen als iemand intensief contact heeft gehad met een positief getest persoon.
Ik zou mij zelf ook minstens 10 dagen redelijk opsluiten van de buitenwereld en zeker geen contact hebben met oudere mensen.
Dat ligt eraan of je als nauw contact wordt beschouwd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, volgens mij moet je wel in quarantaine wanneer je in contact bent gekomen met iemand die besmet is.
Nope, pas testen bij klachten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij een contactonderzoek eigenlijk? Als ze van haar collega zo'n onderzoek zouden doen (als ze daar nog capaciteit voor hebben, njet dus) en ze bellen contacten, adviseren ze dan ook niet te testen aan die contacten zonder klachten? 😳
Geen idee eigenlijk, helpt ook niet mee dat de incubatietijd gemiddeld 6 dagen is (tot 2 weken zelfs), en dat sommige mensen ook vrijwel geen klachten hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij een contactonderzoek eigenlijk? Als ze van haar collega zo'n onderzoek zouden doen (als ze daar nog capaciteit voor hebben, njet dus) en ze bellen contacten, adviseren ze dan ook niet te testen aan die contacten zonder klachten? 😳
Van wie moet ze werken dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Milde klachten. Hoesten, spierpijn, moe. En er stonden geen ramen open.
En echt ja WAT EEN GEZEIIIIIK.
Ze gaat waarschijnlijk zelf toch maar wel laten testen, maar tegen de tijd dat ze aan de beurt is is ze al drie nachtdiensten met anderen verder waarschijnlijk.
quote:Krijgt de positief geteste persoon toch klachten?
Dan moet u 10 dagen na het contact met deze persoon in thuisquarantaine blijven. U wordt hierover door de GGD geïnformeerd. De GGD belt u halverwege en aan het einde van de 10 dagen om te bespreken hoe het met u gaat. In deze periode kunt u ziek worden, houdt daarom uw gezondheid extra goed in de gaten houden.
Bron
De GGD doet dat niet meer, hebben geen capaciteit. Dus gaan mensen en leidingsgevenden dat zelf doen en eigen richtlijnen verzinnen.quote:
Ze zit niet bij een vakbond, die kan bemiddelen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De GGD doet dat niet meer, hebben geen capaciteit. Dus gaan mensen en leidingsgevenden dat zelf doen en eigen richtlijnen verzinnen.
Stuurde net deze link aan zus:
https://lci.rivm.nl/covid-19-nauwe-contacten
Je moet dus idd in quarantaine. Maar ze appt terug dat ze zich toch echt gaat houden aan wat de leidinggevende zegt, ze wil geen gedoe.
Had je naar aanleiding van alle maatregelen al niet iets van een afvlakking moeten zien? Maar nee, laten we wachten tot volgende week dinsdag met eventueel nieuwe maatregelen.quote:Opnieuw dagrecord: vijfduizend nieuwe besmettingen
Jup. Met dank aan de doortastendheid van MinPres, heer Hugo en alle mensen die gewokn hun goddelijke gang gingen wordt de bende nu dus snel nog véél groter. Alle grip en overzicht kwijt en mensen die van de leiding gewoln moeten werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:50 schreef Dave het volgende:
Maar bron en contactonderzoek zal wel stil liggen, dus op dat bericht van de GGD hoef je waarschijnlijk niet te wachten.
Wel raar dat je zus bij de overheid werkt en dat ze daar niet zo streng op zijn. Ik werk ook bij de (semi) overheid en daar zijn ze echt heel streng met de coronaregels.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De GGD doet dat niet meer, hebben geen capaciteit. Dus gaan mensen en leidingsgevenden dat zelf doen en eigen richtlijnen verzinnen.
Je moet dus idd in quarantaine. Maar ze appt terug dat ze zich toch echt gaat houden aan wat de leidinggevende zegt, ze wil geen gedoe.
Ze is dus langer dan een kwartier op minder dan 1,5 meter van haar collega geweest? Dan zou ik dus ook wel in quarantaine gaan...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Lastig inderdaad. Gelukkig zijn ze bij mijn werk juist van het andere uiterste. Een collega poste van de zomer een foto van een uitje met andere collega's waarbij ze minder dan anderhalve meter afstand hielden, en ze moesten verplicht allemaal 2 weken thuiswerken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
Nee volgens mij dit weekend pasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Had je naar aanleiding van alle maatregelen al niet iets van een afvlakking moeten zien? Maar nee, laten we wachten tot volgende week dinsdag met eventueel nieuwe maatregelen.
Ze wil dat niet want bang voor gedoe met werk en baas en ik kan haar niet dwingen helaas. De collega van hem van de nacht ervoor is ook ingelicht en die moet en gaat ook gewoon werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zit niet bij een vakbond, die kan bemiddelen?
Maar de week voor de strenge maatregelen, waren er ook al extra maatregelen toch? Kroegen sluiten om 0.00 uur. Dat is al langer geleden.quote:
Ik zou spontaan een kuchje voelen opkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wil dat niet want bang voor gedoe met werk en baas en ik kan haar niet dwingen helaas. De collega van hem van de nacht ervoor is ook ingelicht en die moet en gaat ook gewoon werken.
Vraag me af hoeveel mensen zich uberhaupt kunnen houden aan die quarantaine als het aan de bazen ligt. Volgens mij gaat het zelfs bij zorgpersoneel op deze manier in NL. Geen klachten is werken.
Daar totaal niet. Staan ook geen ramen open en de eerste maanden waren er wel mondkapjes omdat ze met veel mensen in aanraking komen maar niemand gebruikte en dat was prima.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel raar dat je zus bij de overheid werkt en dat ze daar niet zo streng op zijn. Ik werk ook bij de (semi) overheid en daar zijn ze echt heel streng met de coronaregels.
Ohja denk niet dat dat echt invloed heeft gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar de week voor de strenge maatregelen, waren er ook al extra maatregelen toch? Kroegen sluiten om 0.00 uur. Dat is al langer geleden.
Ja, maar daar zijn dan geen onbekenden bij, zoals wellicht in de kroeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
Met al die maatregelingen denk ik alsnog dat de belangrijkste factor het gedrag van de mensen zelf is.
Hoeveel mensen zou je kunnen besmetten in bepaalde tijdsvak als je het hebt. Al gooi je de hele horeca dicht..mensen kunnen gewoon thuis afspreken dan met vrienden.
Kan ze het niet anoniem melden bij de arbeidsinspectie? Haar werkgever moet zorgen voor een veilige werkomgeving.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wil dat niet want bang voor gedoe met werk en baas en ik kan haar niet dwingen helaas. De collega van hem van de nacht ervoor is ook ingelicht en die moet en gaat ook gewoon werken.
Vraag me af hoeveel mensen zich uberhaupt kunnen houden aan die quarantaine als het aan de bazen ligt. Volgens mij gaat het zelfs bij zorgpersoneel op deze manier in NL. Geen klachten is werken.
Als dat meer dan 30 man is, dan zijn ze in overtreding, en kan het hele bedrijf 2 weken worden gesloten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:
Op mijn werk zéggen ze sinds vorige week weer dat we allemaal zoveel mogelijk moeten thuiswerken.
In de praktijk blijkt dat 30%!! nog gewoon op kantoor zit. Ik heb nog niemand gehoord over consequenties of maatregelen om dit in te dammen.
Hele nachtdienst samen met hem in één kleinere ruimte. Zonder ramen open. Hij had toen nog geen hoestklachten, maar ja..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze is dus langer dan een kwartier op minder dan 1,5 meter van haar collega geweest? Dan zou ik dus ook wel in quarantaine gaan...
Maar ik snap ook wel dat je geen gedoe wilt me je werkgever. En zo houden we de verspreiding mooi in stand.
Ze wil dat melden allemaal niet. Dus dan houdt het op helaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ze het niet anoniem melden bij de arbeidsinspectie? Haar werkgever moet zorgen voor een veilige werkomgeving.
En dan hebben mijn ouders met pijn in hun hart besloten om de wekelijkse gemeenschappelijke etentjes met het gezin van mijn broer en mijn gezin samen, voorlopig maar te staken, omdat er dan twee volwassenen teveel in hun woning zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
Met al die maatregelingen denk ik alsnog dat de belangrijkste factor het gedrag van de mensen zelf is.
Hoeveel mensen zou je kunnen besmetten in bepaalde tijdsvak als je het hebt. Al gooi je de hele horeca dicht..mensen kunnen gewoon thuis afspreken dan met vrienden.
Ja dat zie je aan Donnie. Die heeft ook gewoon al zijn vriendjes besmet op meerdere feestjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
Wij mogen nu niet op kantoor komen in principe. Als je wel wilt gaan moet je een goede reden hebben en een formulier invullen die eerst langs je manager en oppermanager moet gaan voor een handtekening. Dan krijg je een notitie bij de beveiliging en mag je met je pas naar binnen. Ik heb dan weinig klantcontact in het algemeen. Denk de meeste collega's ook niet, al zijn er zeker uitzonderingen. Dat doe ik nu allemaal via zoom gewoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar totaal niet. Staan ook geen ramen open en de eerste maanden waren er wel mondkapjes omdat ze met veel mensen in aanraking komen maar niemand gebruikte en dat was prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Testen alleen bij klachten ja. Maar ze zou wel gewoon in quarantaine moeten. Schandalig hoe ze bij haar te werk gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Rivm zegt alleen testen bij klachten. En haar werkgever is een overheidsinstantie dus die houden zich 'keurig aan de richtlijnen'.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zie je aan Donnie. Die heeft ook gewoon al zijn vriendjes besmet op meerdere feestjes.
Het is verspreid over meerdere locaties en bedrijven zijn uitgesloten van de 30 mensen regelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Als dat meer dan 30 man is, dan zijn ze in overtreding, en kan het hele bedrijf 2 weken worden gesloten.
Sowieso veel te laat. En dan wordt het vast alsnog weer schoorvoetend en halfbakken met nul handhaving. WANT DE ECONOMIEEE.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Had je naar aanleiding van alle maatregelen al niet iets van een afvlakking moeten zien? Maar nee, laten we wachten tot volgende week dinsdag met eventueel nieuwe maatregelen.
Bij ons mag je nu ook alleen op kantoor zijn met toestemming van onze baas. Dus nu zit bijna niemand meer op kantoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij mogen nu niet op kantoor komen in principe. Als je wel wilt gaan moet je een goede reden hebben en een formulier invullen die eerst langs je manager en oppermanager moet gaan voor een handtekening. Dan krijg je een notitie bij de beveiliging en mag je met je pas naar binnen. Ik heb dan weinig klantcontact in het algemeen. Denk de meeste collega's ook niet, al zijn er zeker uitzonderingen. Dat doe ik nu allemaal via zoom gewoon.
Dat is niet alleen bij haar, dit gebeurt door heel NL helaas. Omdat ze dat kennelijk niet dwingend genoeg communiceren naar instanties en bedrijven, dat die quarantaine verplicht is. En geen hond het handhaaft.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Testen alleen bij klachten ja. Maar ze zou wel gewoon in quarantaine moeten. Schandalig hoe ze bij haar te werk gaan
Ik zou in haar geval toch echt een kuchje fakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wil dat melden allemaal niet. Dus dan houdt het op helaas.
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
en bedrijven zijn uitgesloten van de 30 mensen regel
Zitten ze verspreid en komen ze elkaar weinig tegen? Dan is er niet veel aan de hand. Maar als dat niet zo isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is verspreid over meerdere locaties en bedrijven zijn uitgesloten van de 30 mensen regel
Ik zou dat precies zo voelen en doen. Maar ik kan haar niet dwingen en zo gaat dit dus heel vaak fout want 'de leidinggevende zal dat heus wel weten'. Ik heb geprobeerd aan te dringen maar ik stop ermee. Zij - en vele anderen - luisteren gewoon naar de baas en daarmee is voor hen de kous af want als het gevaarlijk was moesten ze vast niet komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou in haar geval toch echt een kuchje faken
Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik andere mensen zou besmetten terwijl ik wist dat er een reeel risico bestaat dat ik Covid heb.
Ik weet het niet, ik weet alleen dat 30% op kantoor zit, maar niet hoe de verdeling over de verschillende kantoren en vestigingen zit. Wat me steekt is dat ons bedrijf zegt: werk thuis. Alleen als het écht niet anders kan, kom naar kantoor. Je maakt mij niet wijs dan 30% van de collega's echt niet anders kan dan naar kantoor komen. Dat is gewoon niet nodig met ons werk. En mijn werkgever stelt geen consequenties aan wel naar kantoor komen, klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zitten ze verspreid en komen ze elkaar weinig tegen? Dan is er niet veel aan de hand. Maar als dat niet zo is
https://www.rijksoverheid(...)rus-terug-te-dringenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:07 schreef Dave het volgende:
Ik dacht dat de Jonge die maatregel juist benoemde bij kantoren.
Ik denk eigenlijk vooral WANT DE VERKIEZINGUUUHHH. Als het uit de hand loopt, gaat de economie vanzelf wel naar de kloten, omdat er dan te veel mensen zijn die geen risico meer willen nemen of te druk zijn met hun geliefden die ziek zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso veel te laat. En dan wordt het vast alsnog weer schoorvoetend en halfbakken met nul handhaving. WANT DE ECONOMIEEE.
Dit inderdaad. Die insteek heeft onze werkgever ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat 30% op kantoor zit, maar niet hoe de verdeling over de verschillende kantoren en vestigingen zit. Wat me steekt is dat ons bedrijf zegt: werk thuis. Alleen als het écht niet anders kan, kom naar kantoor. Je maakt mij niet wijs dan 30% van de collega's echt niet anders kan dan naar kantoor komen. Dat is gewoon niet nodig met ons werk. En mijn werkgever stelt geen consequenties aan wel naar kantoor komen, klaarblijkelijk.
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar als dat middels thuiswerk kan gebeuren, dan is die samenkomst niet noodzakelijk voor de continuering lijkt me.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)rus-terug-te-dringen
Uitzonderingen
Uitzondering op nieuw maximum voor ruimte binnen (max 30) - en activiteiten buiten (max 40):
personen bij een uitvaart
samenkomsten in een gebouw die noodzakelijk zijn voor de continuering van de dagelijkse werkzaamheden van instellingen, bedrijven en andere organisaties met ten hoogste 100 personen per zelfstandige ruimte;
'Continuering van de dagelijkse werkzaamheden' is een lekker breed en vaag begrip.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar als dat middels thuiswerk kan gebeuren, dan is die samenkomst niet noodzakelijk voor de continuering lijkt me.
Oh well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]Maar dat hoeft niet met meer dan 30 man toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik werk thuis en word ingewerkt. Niet de meest ideale situatie om ingewerkt te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
30% is vrij veel ja. Helaas dus veel eigenwijze mensenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat 30% op kantoor zit, maar niet hoe de verdeling over de verschillende kantoren en vestigingen zit. Wat me steekt is dat ons bedrijf zegt: werk thuis. Alleen als het écht niet anders kan, kom naar kantoor. Je maakt mij niet wijs dan 30% van de collega's echt niet anders kan dan naar kantoor komen. Dat is gewoon niet nodig met ons werk. En mijn werkgever stelt geen consequenties aan wel naar kantoor komen, klaarblijkelijk.
Nee dat is minder prettig. Hoe gaat het tot nu toe met je nieuwe werk?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werk thuis en word ingewerkt. Niet de meest ideale situatie om ingewerkt te worden.
Dan moet ze tijdens het werken maar een bordje om haar nek hangen met de herinnering dat iedereen afstand moet houden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wil dat melden allemaal niet. Dus dan houdt het op helaas.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:19 schreef Greys het volgende:
Update:Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zijn tweeën staan ze sterker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die heb ik altijd omquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet ze tijdens het werken maar een bordje om haar nek hangen met de herinnering dat iedereen afstand moet houden.
Dat is inderdaad wel waarom deze pappen en nat houden maatregelen nu zo zijn ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral WANT DE VERKIEZINGUUUHHH.
Veel lezen en hopelijk snel met een opdracht bezig. Het heeft 2 dagen geduurd om op de thuiswerk omgeving in te loggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is minder prettig. Hoe gaat het tot nu toe met je nieuwe werk?
Dan is het inderdaad overmacht. Maar in elk ander geval speelt de leidinggevende met de gezondheid van niet alleen het personeel, maar ook van de families van het personeel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:21 schreef Greys het volgende:
Overigens snap ik in sommige gevallen ergens wel dat mensen zonder klachten moeten werken. Je kunt moeilijk een ziekenhuis of politiebureau of brandweerkazerne tien dagen sluiten als meerdere mensen met een besmet persoon hebben gewerkt en allemaal in quarantaine moeten.
Ja dat telt zeker ook mee. Al denk ik dat mensen eerder stemmen op een daadkrachtig leider in een crisis. Maar hij wil te veel helemaal niemand ontrieven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral WANT DE VERKIEZINGUUUHHH. Als het uit de hand loopt, gaat de economie vanzelf wel naar de kloten, omdat er dan te veel mensen zijn die geen risico meer willen nemen of te druk zijn met hun geliefden die ziek zijn
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad overmacht. Maar in elk ander geval speeld de leidinggevende met de gezondheid van niet alleen het personeel, maar ook van de families van het personeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]Aha okay. Lastige situatie hoor... Zelfs daar zou je denken/hopen dat er mogelijkheden zijn om de risico's te beperken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank, toch fijn om een completer beeld te hebben van wat er allemaal gaande is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
O ja, Silke loopt ook over het bureau.
Dat was mijn update over Silke. Vrijdag een nieuwe update.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank, toch fijn om een completer beeld te hebben van wat er allemaal gaande is.
Dan heb jij nooit een kat gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef Dave het volgende:
Volgens mij ligt mijn buro te vol voor een kat.
Dave is niet zo van poesjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit een kat gehad.
Hier hetzelfde, ik heb tot bijna 9 uur geslapen. En lig al het grootste gedeelte van de middag te gapen op de bank.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:16 schreef Dave het volgende:
Ik heb vannacht goed (en lang) geslapen, maar ben toch moe. Zit me een potje te gapen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:19 schreef Greys het volgende:
Update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, het is niet ideaal om zo aan een nieuwe baan te beginnen. Maar thuiswerken met Silke is geen strafquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel lezen en hopelijk snel met een opdracht bezig. Het heeft 2 dagen geduurd om op de thuiswerk omgeving in te loggen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja. Maar dat is wat anders. Dat is een essentieel beroep of het kan niet anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:21 schreef Greys het volgende:
Overigens snap ik in sommige gevallen ergens wel dat mensen zonder klachten moeten werken. Je kunt moeilijk een ziekenhuis of politiebureau of brandweerkazerne tien dagen sluiten als meerdere mensen met een besmet persoon hebben gewerkt en allemaal in quarantaine moeten.
De VVD heeft natuurlijk het 'probleem' dat die voor een deel wel in dezelfde vijver vissen als PVV en FVD en ook juist ondernemers in de achterban hebben, dus heel streng beleid zal door de VVD wel als te risicovol worden gezien. Dus dan krijg je inderdaad dat ze vooral niemand boos willen maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat telt zeker ook mee. Al denk ik dat mensen eerder stemmen op een daadkrachtig leider in een crisis. Maar hij wil te veel helemaal niemand ontrieven.
Gewoon even een rare reactie op Twitter plaatsen. Dan komt @Momo je vanzelf wel trollenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Even deze sfeer vasthouden voor de Jitsi straks, dan komt het wel goed.
Dat laatste is lekker handigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel lezen en hopelijk snel met een opdracht bezig. Het heeft 2 dagen geduurd om op de thuiswerk omgeving in te loggen.
Dat gebeurd inderdaad op veel plekken. Was bij de eerste golf ook al zo dat diverse werkgevers nog vast bleven houden aan op locatie werken. Ook al vloog de besmetting er bij iemand vanaf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij haar, dit gebeurt door heel NL helaas. Omdat ze dat kennelijk niet dwingend genoeg communiceren naar instanties en bedrijven, dat die quarantaine verplicht is. En geen hond het handhaaft.
Ik heb cijfercode generator nodig om in te loggen en de uitgifte daarvan lag anderhalve dag in storing.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is lekker handigEen hopelijk krijg je snel een opdracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOCH GEK HE, ZO VEEL GEVALLEN IN NL.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:56 schreef Greys het volgende:
Update:BizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOCH GEK HE, ZO VEEL GEVALLEN IN NL.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee hij had toen gelukkig weinig klachten. Maar m'n zus werkte met hem in de nacht pal voor zn positieve test, dus dan grote kans dat iemand een paar uur ervoor ook al besmettelijk was of kan zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou ook met een boog om potentiële coronagevallen heen lopen, maar toch is het erg onverantwoord om iemand te laten werken, waarvan je weet dat de kans groot is dat diegene corona krijgt. Ik neem je zus niets kwalijk, maar haar baas wel.
Had die collega 3 dagen voor zijn positieve test ook al klachten? Want als dat niet het geval is, dan kan je zus net geluk hebben. Dat verdient je familie nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt het echt niet verzinnen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef Greys het volgende:
Oh en...Logica is kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt het echt niet verzinnen.![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:13 schreef Greys het volgende:
Oh en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt het echt niet verzinnen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij had toen gelukkig weinig klachten. Maar m'n zus werkte met hem in de nacht pal voor zn positieve test, dus dan grote kans dat iemand een paar uur ervoor ook al besmettelijk was of kan zijn.De reactie van de GGD is ook wel enigszins typerend voor de manier waarop letterlijk elke medische instantie je in Nederland benadert. Neem maar een aspirientje en dan gewoon doorwerken, tenzij het hoofd zichtbaar van de romp gescheiden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou als baas liever twee collega's tien dagen kwijt zijn dan straks misschien m'n hele team inderdaad.quote:
Nou idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De reactie van de GGD is ook wel enigszins typerend voor de manier waarop letterlijk elke medische instantie je in Nederland benadert. Neem maar een aspirientje en dan gewoon doorwerken, tenzij het hoofd zichtbaar van de romp gescheiden is
Het werkt met erop klikken inderdaad niet heel goed. Maar je krijgt maar één melding. Dus de ander merkt dat niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je minstens 5 keer moet klikken om een post te liken? En dan krijg je een waasrschuwing dat je te vaak liket maar daarna klopt het wel. Ik vraag me dan ook af of mensen ook 5 keer een notificatie krijgen. Ik hoop het niet.
Ik kreeg net twee notificaties van jou. Maar ik heb zelf hetzelfde als ik likes geef.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je minstens 5 keer moet klikken om een post te liken? En dan krijg je een waasrschuwing dat je te vaak liket maar daarna klopt het wel. Ik vraag me dan ook af of mensen ook 5 keer een notificatie krijgen. Ik hoop het niet.
Niet 5 keer klikken, maar het duurt wel even voor het duimpje blauw wordt. Zover ik weet krijg je niet meerdere meldingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
Gelukkig!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het werkt met erop klikken inderdaad niet heel goed. Maar je krijgt maar één melding. Dus de ander merkt dat niet.
Tegenstrijdige berichten, maar in elk geval niet 5 keer, dat scheelt nog dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg net twee notificaties van jou. Maar ik heb zelf hetzelfde als ik likes geef.
Ik kreeg toch twee notificaties binnen drie seconden van jou. Dus tenzij jij mijn hele oeuvre aan het liken bent (waar op zichzelf alle reden toe is), ga ik er vanuit dat dat voor één en dezelfde post was.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig!
[..]
Tegenstrijdige berichten, maar in elk geval niet 5 keer, dat scheelt nog dan.
Dat was inderdaad zo!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg toch twee notificaties binnen drie seconden van jou. Dus tenzij jij mijn hele oeuvre aan het liken bent (waar op zichzelf alle reden toe is), ga ik er vanuit dat dat voor één en dezelfde post was.
@Strani @Fred_B ik kreeg van elk één melding, dank voor het testen!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet 5 keer klikken, maar het duurt wel even voor het duimpje blauw wordt. Zover ik weet krijg je niet meerdere meldingen.
Edit: anders moeten we even een post uitzoeken/maken om het te testen
Yes!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef Momo het volgende:
Onder de indruk van Ganna
@:Strani kijk jij ook?
Het ging bij jou ook in één keer goed, het is heel onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
@:Strani @:Fred_B ik kreeg van elk één melding, dank voor het testen!
Kan Guana een beetje tijdrijden?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef Meke het volgende:
Elke keer als iemand Ganna typt lees ik Guana
Keur jij Ganna goed? Knappe jongen welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef Meke het volgende:
Elke keer als iemand Ganna typt lees ik Guana
De kampioen van Nederland tegen de kampioen van de wereldquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef Hamlapjes het volgende:
In de Brabantse Pijl is de koers ook al losgebarsten, is het zo moeilijk even te wachten tot de Girorit klaar is, jongens?
Het ziet er naar uit dat ze de boel egaliseren en her bestraten. Denk niet dat het effect gaat hebben op parkeer gedrag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan ze de parkeerplaats herstraten tegen scheefparkeerderij?
Covidkaarten vandaagAssen +5, Stadskanaal +1 en Noordenveld +2. Dat valt me heel erg mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom zijn er zo ontzettend veel mini gemeentes in het westen van het land? Dat is toch niet te doen?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Inderdaad knap, lacht ook leukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Keur jij Ganna goed? Knappe jongen wel
Nu wel héél letterlijk ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kampioen van Nederland tegen de kampioen van de wereld
24 is ie Meke, dat valt toch wel mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Inderdaad knap, lacht ook leukWel jong
Ja nouja is toch weer vijf jaarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
24 is ie Meke, dat valt toch wel mee.
Ja, dit was niet handig. Al leek het beste er ook wel vanaf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat was een beetje dom gesprint van Mathieu ook
Ja, leermomentje. Heel slecht gepositioneerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat was een beetje dom gesprint van Mathieu ook
Liever nu dan dat dit gebeurt in RVV of PRquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, leermomentje. Heel slecht gepositioneerd.
Neequote:
Kan het helaas net niet meepakkenquote:
Ahh da's mooi nieuws, fijn dat hij tot bezinning is gekomen!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:44 schreef Greys het volgende:
Update: zus is weer gebeld door leidinggevende met excuses, bedankt voor de rivm-link, je mag inderdaad helemaal niet werken, verkeerd geïnformeerd door ggd, sorry, sterkte met de quarantaine, als ik iets kan doen met boodschappen laat het weten en alles.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:44 schreef Greys het volgende:
Update: zus is weer gebeld door leidinggevende met excuses, bedankt voor de rivm-link, je mag inderdaad helemaal niet werken, verkeerd geïnformeerd door ggd, sorry, sterkte met de quarantaine, als ik iets kan doen met boodschappen laat het weten en alles.
Volgens mij niet. Hoop dat ze negatief getest heeft!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Hebben we nou de hele dag nog niks van Jobi gehoord trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |