We hebben alweer een hele reeks leuke cadeautjes voor je klaarliggen inderdaad!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel veel leuke kadootjes
quote:Engelennummer 1211 vertelt je dat het tijd is voor nieuwe dingen
quote:Nummer 12:11 bestaat uit de vibraties van nummer 1, deze verschijnt drie keer en dat verdrievoudigt zijn energie, en de energieën van nummer 2.
Fijn om dat ook een beetje helder te hebben!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:39 schreef Dave het volgende:
Maar de URL helderziende-paragnosten.nl riep bij mij dan wel weer een vraag op, maar goed, ik heb net gevonden dat een paragnost niet per se helderziend hoeft te zijn.
Ook weer opgelost.
Ik ben zelf helderlezend. Vaak hoef ik niet eens in de SC te komen om te weten dat er gebaggerd wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Naast helderziend kan je kennelijk ook helderwetend, heldervoelend, helderhorend of helderruikend zijn.
Iemand als André Hazes was dan juist weer heerlijk helder-drinkend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Naast helderziend kan je kennelijk ook helderwetend, heldervoelend, helderhorend of helderruikend zijn.
Daar hoef je niet bepaald een helder licht voor te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf helderlezend. Vaak hoef ik niet eens in de SC te komen om te weten dat er gebaggerd wordt.
Dan moet ik opeens aardig tegen jou gaan doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet nu in elk geval dat je er aan kan gaan werken voor volgend jaar!
Je kan zelfs Helderder zijn, maar dat is zeldzaamquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Maar dat komt alleen maar omdat je op de witte lijst van @Strani staatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel veel leuke kadootjes
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt alleen maar omdat je op de witte lijst van @:Strani staatStrani een oogje op je heeft
Oh dat ben ik dus als ik een windje ruik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
Dat weten we allemaal, maar vond dat niet zo netjes om het zo te zeggenquote:
Goed punt.quote:
Key site?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst via een key-site iets gekocht. Ben benieuwd.
Een game? Voor welk platform?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat heb ik een keer gedaan bij een wat onbekendere en binnen enkele minuten had ik de bank aan de lijn of die afschrijving van 1,89 op mijn creditcard wel klopte. Gelukkig klopte die. Bij Humble Bundle, Fanatical en een paar andere nergens last van gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PC uiteraard. Origin is vet duur, dus ik heb 'm ergens anders gehaald. Heb al een mailtje gehad, maar moet nog wachten tot de release datum komende vrijdag, voordat ik een code krijg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een game? Voor welk platform?
Doe dit zelf al jaren voor Stram, Origin en soms Ubisoft. Nooit problemen gehad.
Wel goed van je bank.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan bij een wat onbekendere en binnen enkele minuten had ik de bank aan de lijn of die afschrijving van 1,89 op mijn creditcard wel klopte. Gelukkig klopte die. Bij Humble Bundle, Fanatical en een paar andere nergens last van gehad
Ik bedoelde niet bij Origin zelf. Die zijn altijd bizar duur ja. Zelfs voor oude games.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PC uiteraard. Origin is vet duur, dus ik heb 'm ergens anders gehaald. Heb al een mailtje gehad, maar moet nog wachten tot de release datum komende vrijdag, voordat ik een code krijg.
Ik denk dat ie gewoon niet wist wat het wasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, mag ik dat niet bespreken hier.
Ik was wel altijd een dief van mijn eigen portemonnee door het bij Origin zelf te kopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet bij Origin zelf. Die zijn altijd bizar duur ja. Zelfs voor oude games.
Zelf haal ik ze altijd via Kinguin.
Oh, dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet wist wat het wasIk had geen idee maar ken Steam en Origin wel dus kan het redelijk invullen
Ja. Zijn Key site moet je ook maar net al kennen. Plus dat het lijkt alsof het zwaar illegaal is (is het niet, wel een grijs gebied) en het lijkt ook alsof je opgelicht wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel altijd een dief van mijn eigen portemonnee door het bij Origin zelf te kopen.
Dit dacht ik ook altijd, waardoor ik er eigenlijk nooit aan begon. Maar 15 euro minder betalen voor een game vond ik wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zijn Key site moet je ook maar net al kennen. Plus dat het lijkt alsof het zwaar illegaal is (is het niet, wel een grijs gebied) en het lijkt ook alsof je opgelicht wordt.
Dat laatste komt zeker voor, maar dat is net name bij de kleinere, onbekende aanbieders. Kinguin is een tussenpartij voor heel veel aanbieders. En erg betrouwbaar.
ik heel specifieke verlanglijstjes maak die weinig ruimte overlaten voor mis-interpretatiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt alleen maar omdat je op de witte lijst van @:Strani staat
Zolang je niet aardig bent tegen hem, kun je nog zo'n mooi lijstje hebben, je krijgt dan alsnog niets.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik heel specifieke verlanglijstjes maak die weinig ruimte overlaten voor mis-interpretatie
Ik heb ook geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet wist wat het wasIk had geen idee maar ken Steam en Origin wel dus kan het redelijk invullen
Je kwam niet vooruit, maar je leek voor omstanders wel sneller te gaan! Win-win!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar dit over gaat![]()
Ik heb net hardgelopen, man man man wat een drama. Ik kwam gewoon niet vooruit. Wat een verschil met de vorige keer. Nu maar lekker tosti eten en straks douchen en volgende keer beter![]()
Maar ook deze sessie hard iets positiefs: ik zag er fabuleus uit, want ik heb een nieuwe legging met race strepen, van die zilveren met zwarte blokjes!
Ik ben nu bezig met het derde cadeautje op de lijst maar die site mag ik vanuit Spanje niet bezoeken. Is daar een alternatief voor?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik heel specifieke verlanglijstjes maak die weinig ruimte overlaten voor mis-interpretatie
Via vpn in een ander land.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het derde cadeautje op de lijst maar die site mag ik vanuit Spanje niet bezoeken. Is daar een alternatief voor?
Strani kan wel doen alsof hij Sinterklaas is, wij weten wel beter toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je niet aardig bent tegen hem, kun je nog zo'n mooi lijstje hebben, je krijgt dan alsnog niets.
https://es.louisvuitton.com/esp-es/homepage werkt niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het derde cadeautje op de lijst maar die site mag ik vanuit Spanje niet bezoeken. Is daar een alternatief voor?
Ja! Hoewel ik merk dat ik Stefan de Walle ook wel steeds meer ga waarderen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani kan wel doen alsof hij Sinterklaas is, wij weten wel beter toch?
Bram van der Vlugt is Sinterklaas
Nee wij weten alletwee heel goed dat dát niet het derde cadeautje op de lijst is Arizona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://es.louisvuitton.com/esp-es/homepage werkt niet?
Easytoys.es al geprobeerd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij groeit wel in z'n rol ja maar Bram blijft voor mij ook de echte. Zo prachtig statig met die precies goed gebalanceerde humor, zo mooi!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Hoewel ik merk dat ik Stefan de Walle ook wel steeds meer ga waarderen hoor
Catalaanse onafhankelijkheidsvlag?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij staat direct tot en met 2027 op de zwarte lijst van Sinterklaas, met de groetjes uit Madrid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Catalaanse onafhankelijkheidsvlag?
Je kan nog wat leren uit Nlpaña!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach verdomd zo makkelijk was het, gewoon .nl veranderen naar .es inderdaad, stom
Crystal Madridquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij staat direct tot en met 2027 op de zwarte lijst van Sinterklaas, met de groetjes uit Madrid.
Fijne douche!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Arizona het volgende:
Ik spring even onder de douche.
(Nou ja niet letterlijk, ik stap er rustig en beheerst onder. )
Tot later!
Crystal mad kan je wel toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei die referentie vliegt zo over m'n hoofd heen vrees ik
Van jou wil ik toch niks hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij staat direct tot en met 2027 op de zwarte lijst van Sinterklaas, met de groetjes uit Madrid.
Zijn altijd wel leuke filmpjes van. Sinterklazen en Kerstmannen op scooters en motoren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Strani het volgende:
Toen ik nog op school zat is sinterklaas een keer op een brommer binnen komen rijden.
Ik vond hem wel verdacht veel op mijn gymleraar lijken.
Je maakt wat mee, als zestienjarige.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn altijd wel leuke filmpjes van. Sinterklazen en Kerstmannen op scooters en motoren.
Ik begreep niet wat je bedoelde met keysite. Maar door bovenstaande posts snap ik het nu wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, mag ik dat niet bespreken hier.
Ja, YouTube ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]Nu DWDD niet meer bestaat mag ik wel hopen dat een ander programma het filmpje van Kopspijkers dan weer overneemt.
Wat ik wel een beetje sneu vind is dat Bram het niet los lijkt te kunnen laten, terwijl hij eigenlijk gestopt was ermee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij groeit wel in z'n rol ja maar Bram blijft voor mij ook de echte. Zo prachtig statig met die precies goed gebalanceerde humor, zo mooi!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Brussel wordt vanaf morgen een maand drooggelegd. Alle cafés, bars en theesalons gaan een maand dicht en restaurants mogen geen alcohol meer serveren.
Dat dit kan in België
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Catalaanse onafhankelijkheidsvlag?
Neuhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer bedelen eind november.....
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Brussel wordt vanaf morgen een maand drooggelegd. Alle cafés, bars en theesalons gaan een maand dicht en restaurants mogen geen alcohol meer serveren.
Dat dit kan in België
Zo dat zijn nog eens maatregelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat dit kan in België
Ja maar ja die man is ook al harstikke oud, ik zou dat dan ook doen hoor, nog lekker een beetje aan vasthouden tot je niet meer kan. En het zal ook best wat opleveren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat ik wel een beetje sneu vind is dat Bram het niet los lijkt te kunnen laten, terwijl hij eigenlijk gestopt was ermee.
Die theesalons gaat het hem doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat dit kan in België
Em Stoker. Zus van Bram.quote:
Zei ik tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Het mysterie is ontrafeld! Go stratenmakers!
[ afbeelding ]
Nou ja, in Molenbeek gaan ze niet naar de kroeg natuurlijkquote:
Jij zit hem te voeden per DM hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou wat Strani betreft ben jij nu wel de opperstoker hoor, ik hoef niets meer te doen.
[ afbeelding ]
Strani ik zorgen ervoor dat de rest van de wereld niet meer hoeven te ruziënquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou wat Strani betreft ben jij nu wel de opperstoker hoor, ik hoef niets meer te doen.
[ afbeelding ]
Computer says no.quote:
Nee van de schrijver van Dracula.quote:
Hm ja je hebt 'm goed gevormd inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is dus niet eens nodig, kun je nagaan!!
Em en ik zijn als een Bask en Catalaan die Spanje aanvallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja je hebt 'm goed gevormd inderdaad.
Onsuccesvol dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Em en ik zijn als een Bask en Catalaan die Spanje aanvallen.
Gaan ze de parkeerplaats herstraten tegen scheefparkeerderij?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Het mysterie is ontrafeld! Go stratenmakers!
[ afbeelding ]
Lekker rustig danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat dit kan in België
In dit geval heb ik net wat teveel respect voor deze Spanjaard om echt door te zetten.quote:
Alleen omdat het Strani is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit laat je toch niet gebeuren @:Redefine
Ik gok dat er op dat tempo geen drastische maatregelen aan worden gekondigd hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan ze de parkeerplaats herstraten tegen scheefparkeerderij?
[..]
Lekker rustig dan
Oe een theesalon klinkt leuk, ik ben dol op thee!
Ik ga volgende week nog een high tea doen met dochter, in de vakantie, als de horeca niet dicht hoeft tenminste.
Ik heb toch hoop dat ze over een paar maanden nog beter testen hebben!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-hier-baat-bij.html
Voorlopig dus geen oplossing voor ESF zoals Sietse het toen stelde bij Jinek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |