Nee matig vanavond.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar irritant is hij wel.
Wel een topshow vanavond he? Of vinden jullie het niks?
Ja, dat is echt een geweldig programmaquote:
Dat kunnen niet veel mensen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een geweldig programma
Je moet bij dat programma in staat zijn de diepere laag te snappen
Down met Johnny.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij kijken Waar is de Mol.
Wordt je daar nou echt een gelukkig mens van?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol had blijkbaar lapo.
Kon gewoon doorposten dus had het niet door. (komt omdat ik mod ben)
Alleen incapabele mods posten door het slotje heen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol had blijkbaar lapo.
Kon gewoon doorposten dus had het niet door. (komt omdat ik mod ben)
Wordtquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt je daar nou echt een gelukkig mens van?
Verdedigt*quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:54 schreef Max23 het volgende:
Goede TT
Typaids in de laatste 25 seconden terwijl je een 1-0 voorsprong verdedigd
7th heaven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:55 schreef Coco het volgende:
Deze kwam langs [ afbeelding ]
@:johannes_vermeer
Hallo Paxconquote:
Niks mis mee als die langs zwemt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:55 schreef Coco het volgende:
Deze kwam langs [ afbeelding ]
@:johannes_vermeer
@KingRoland alleen als er een Aziaat zoals Tahamata opstaat.quote:
Ben niet van de kalenders maar vind die oude plaatjes wel mooi eigenlijk.quote:
Je kan de plaatjes eraf knippen en inlijstenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben niet van de kalenders maar vind die oude plaatjes wel mooi eigenlijk.
Nu ben ik een boomer.
Ik heb dezequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nu ben ik een boomer.
Ze zien er wel mooi uit.quote:
Iedereen die Baantjer kijkt is een boomer, zoomers kijken de nieuwe versie uit de bioscoop.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nu ben ik een boomer.
RIP PSVquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef RipCity het volgende:
Johan’s invloed merk je meteen. Transfer baumgartl gecancelled.
Benieuwd of @El-Stinho die film heeft gekeken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die Baantjer kijkt is een boomer, zoomers kijken de nieuwe versie uit de bioscoop.
Fokkers kijken die gewoon op Videoland.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die Baantjer kijkt is een boomer, zoomers kijken de nieuwe versie uit de bioscoop.
Al tijden niet meer gezien. ANNOUNCE togethertube met @El-Stinho en @GGMM (de echte).quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kijken wel samen naar de premiere als die ene man weer wat gemaakt heeft op youtube.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Al tijden niet meer gezien. ANNOUNCE togethertube met @:el-stinho en @:ggmm (de echte).
Nuttige speler idd, kan niemand ontkennen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendrix middelmaat?![]()
Geweldige speler volgens @:PSVCL
En Fargo komt er ook aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan op het videoland abo van een familielid. Baantjer en Kees&Co marathon GENOT.
Moord op de middenstip, moord op Sinterklaas, moord op die hommo die gepijpt werd in het bos.
Jij vind al die aids van psv goed aan het begin van het seizoen om in de winterstop te janken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nuttige speler idd, kan niemand ontkennen.
Videoland?! Gvd, moet ik weer naar de piratenbaai oid.quote:
Hij loopt al een jaar of 6 mee in het eerste van PSV..in het begin was het een belangrijke basisspeler, de laatste jaren heel nuttig als invaller.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij vind al die aids van psv goed aan het begin van het seizoen om in de winterstop te janken.
Ik met Babel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met dat kutwijf Angela.
Keek te veel naar z'n eigen spelquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:21 schreef yvonne het volgende:
Wat is er eik met z'n rechteroog aan de hand van de Boer?
Zijn ogen hebben verschillende kleuren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:21 schreef yvonne het volgende:
Wat is er eik met z'n rechteroog aan de hand van de Boer?
Mooi om de grote kunstenaar eindelijk eens aan het werk te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johnny heeft zelfs haararchitect Arno kunnen regelen
Joh, nooit geweten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn ogen hebben verschillende kleuren.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johnny heeft zelfs haararchitect Arno kunnen regelen
Staat genoteerdquote:
Blik erwtensoep openmaken met het linkerbeenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er geen topic over waar is de Mol? Alle cliché's komen weer voorbij. 1e vrouw van de trap gevallen, verhuizen naar Drenthe, Appleknockers flophousegenot, Isonox en pep-pillen
Prima showquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er geen topic over waar is de Mol? Alle cliché's komen weer voorbij. 1e vrouw van de trap gevallen, verhuizen naar Drenthe, Appleknockers flophousegenot, Isonox en pep-pillen
Wie wil er nou in Drenthe wonen? Achterlijke plek vol met achterlijke mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was top. Johan, wat een koning.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Drenthe wonen? Achterlijke plek vol met achterlijke mensen.
Test was helaas negatiefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef RipCity het volgende:
Wilfred in quarantaine: ‘Ik heb me laten testen en moet thuis blijven’
https://www.veronicainsid(...)n-moet-thuis-blijven
BREKENDquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
HARRY MENS VINDT ZICHZELF NIET DE SLECHTSTE PRESENATOR:
https://www.rtlboulevard.(...)ement-award-de-wacht
ze hebben er wel wolvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan denk ik waar is zo mannetje nou helemaal mee bezig ga is gewoon rustig op een bankje liggen in de serre. Laat toch lekker gaan manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk gaat Gijp getuigen.
Kijk nou wat ie doet met die hamer ho ho ho HA HA HA.
DIE BREEKT ZIJN KRUISBANDEN, Z’n ENKELBANDENquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk gaat Gijp getuigen.
Kijk nou wat ie doet met die hamer ho ho ho HA HA HA.
Ik en @Zipportalquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken joh Wilfredquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Normaal noem je eerst de ander en daarna jezelf, tenzij je de ander als minderwaardig ziet.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil Sensi nog wel een keer in de show
Wel Chris Woerts!quote:
🦾🦾🦾quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:32 schreef Justin_Case het volgende:
Present
Samen met mijn maat @:r-woud93
Die zal toch wel betalen om in die show te komen mag ik hopen.quote:
Dat soort gasten zijn pas leuk als ze niet meer komen, dan worden ze helemaal belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Open deuren intrappen in 3,2,1,
Eensquote:
Benieuwd wanneer hij niet meer komt en daarna een bash krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zal toch wel betalen om in die show te komen mag ik hopen.
IK BEN UIT MIJN KUT GESCHEURDquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Geest tegen Hansie in het Kurhaus toen
quote:
Daar was ook een gifje van toen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Geest tegen Hansie in het Kurhaus toen
Mag wel wat aan sport gaan doen jaquote:
Als dat niet gezellig wordtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:40 schreef Merkie het volgende:
Maandag afspraakje met De Mol, ben benieuwd.
Ik las coco kruidnoten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
Ik hoop dat jullie mij sparen maar ik zit choco kruidnoten te eten.
#MorbideObesequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
Boks ouwe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk al deze onzinprogramma's niet.
'coronakilo's'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk al deze onzinprogramma's niet.
Probeer je ook een getinte kleur te krijgen zodat je in de wijk past?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie zou meisje achter Johan doen?
Eind van de avond welquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Weet ik datquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BMIkilo's spier en kilo's vet willen we weten
Ik pas me graag aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Probeer je ook een getinte kleur te krijgen zodat je in de wijk past?
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Probeer je ook een getinte kleur te krijgen zodat je in de wijk past?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat stoort mij mateloosquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
Die Woerts zit tegenwoordig ook echt bij elk programma
Of een paar maanden niet bewogen omdat hij een gebroken voet had.quote:
Tussenfase na de kikkertjes en colaflesjesquote:
Dit lijkt me toch niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Babel verwacht mee te gaan naar het EK
Met Frank aan het roer gaat het zeker gebeurenquote:
In tegenstelling tot Babelquote:
Top of bottom?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik wil Frenkie wel beter leren kennen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik wil Frenkie wel beter leren kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
dit was weer een sneer naar Virgilquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
De linksback heeft iemand achter zich nodigt die hem coacht
Oké
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
De linksback heeft iemand achter zich nodigt die hem coacht
Oké
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://arnohaararchitecten.nl/
Dat is de kapper van Johan
Alleen zeggen die oefenwedstrijden helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wel grappig zijn om De Boer te ontslaan na drie potjes.
Geduld, dadelijk komt Chris Woerts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |