Je kan de plaatjes eraf knippen en inlijstenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben niet van de kalenders maar vind die oude plaatjes wel mooi eigenlijk.
Nu ben ik een boomer.
Ik heb dezequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nu ben ik een boomer.
Ze zien er wel mooi uit.quote:
Iedereen die Baantjer kijkt is een boomer, zoomers kijken de nieuwe versie uit de bioscoop.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nu ben ik een boomer.
RIP PSVquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef RipCity het volgende:
Johan’s invloed merk je meteen. Transfer baumgartl gecancelled.
Benieuwd of @El-Stinho die film heeft gekeken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die Baantjer kijkt is een boomer, zoomers kijken de nieuwe versie uit de bioscoop.
Fokkers kijken die gewoon op Videoland.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die Baantjer kijkt is een boomer, zoomers kijken de nieuwe versie uit de bioscoop.
Al tijden niet meer gezien. ANNOUNCE togethertube met @El-Stinho en @GGMM (de echte).quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kijken wel samen naar de premiere als die ene man weer wat gemaakt heeft op youtube.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Al tijden niet meer gezien. ANNOUNCE togethertube met @:el-stinho en @:ggmm (de echte).
Nuttige speler idd, kan niemand ontkennen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendrix middelmaat?![]()
Geweldige speler volgens @:PSVCL
En Fargo komt er ook aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan op het videoland abo van een familielid. Baantjer en Kees&Co marathon GENOT.
Moord op de middenstip, moord op Sinterklaas, moord op die hommo die gepijpt werd in het bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |