Dat hou ik tegenwoordig maar vijf minuten vol.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die Rondo kijken.
Gisteren bewust niet gekeken, ik hoef die vervelende Erik niet te horen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zonder Mulder zou het al een stuk leuker zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hou ik tegenwoordig maar vijf minuten vol.
Lekker naar de mening van Henk Spaan luisteren of die andere Ajacied met dat drollenhaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zit er nou value in het layen van bets?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
21k is er ingezet, de ene biedt het aan, de andere neemt het aan.
Ik schakelde net tijdens de reclame even naar Ziggo. Was er de herhaling van Rondo op. Ik schrok me dood.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gisteren bewust niet gekeken, ik hoef die vervelende Erik niet te horen.
Zonder Halst en types als Waterreus ook.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder Mulder zou het al een stuk leuker zijn.
Ik zal jou eens layen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zit er nou value in het layen van bets?
David Endt?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lekker naar de mening van Henk Spaan luisteren of die andere Ajacied met dat drollenhaar.
Die ook ja, alleen zaten die er gisteren gelukkig niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder Halst en types als Waterreus ook.
Dat filmpje zag ik in de Gijp compilatie die hier laatst werd gedeeld.quote:
Nee Ten Hag mocht nu onzin uitslaan ipv Halst.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ook ja, alleen zaten die er gisteren gelukkig niet.
Herhaling?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan nu op SBS6 met Johnny de mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |