Wat fillers regelen via Ronaldquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank heeft wel een ingevallen gezicht gekregen in dat Amerika.
Je verwacht het niet.
1.90quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang ben jij? Misschien kan jij keepen.
Wie was de vorige waar je een hekel aan had dan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
Eindelijk weer een bondscoach waar je een ouderwetse tyfushekel aan kan hebben.
Danny Blind.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wie was de vorige waar je een hekel aan had dan?
Blind waarschijnlijk?quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wie was de vorige waar je een hekel aan had dan?
Echt he.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:55 schreef BobW het volgende:
Gastvrij ontvangen
Deze mensen zijn allemaal geboren in Nederland
quote:
Pokémon is ook traditie.quote:
JP Coen is wel een godquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Is Jan Pieterszoon Coen een traditie ????? (aldus Johan). Wat een kolder verkocht hij daar
JPCLMquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Is Jan Pieterszoon Coen een traditie ????? (aldus Johan). Wat een kolder verkocht hij daar
JP Coen wist wel raad met zwarte oproerkraaiers.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
stukje genocidequote:Op maandag 5 oktober 2020 20:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
JP Coen wist wel raad met zwarte oproerkraaiers.
Ben jij al overgestapt?quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wakker worden zeggen we alleen tegen die slapers.
Niet zo janken, in elk land ter wereld (zeker in Afrikaanse landen) zou J.P. Coen als een held worden vereerd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor stemadvies hij dit keer gaat geven.quote:
Gelachen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet zo janken, in elk land ter wereld (zeker in Afrikaanse landen) zou J.P. Coen als een held worden vereerd.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
JP Coen wist wel raad met zwarte oproerkraaiers.
De Mosquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor stemadvies hij dit keer gaat geven.
Jezus Leeftquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk VVD.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ja prima, maar het sloeg als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet zo janken, in elk land ter wereld (zeker in Afrikaanse landen) zou J.P. Coen als een held worden vereerd.
Alleen islam moeten ze afschaffenquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Religie is een traditie die ze zeker moeten afschaffen.
Hij heeft alleen wel wat tegen gedateerde sprookjesboeken.quote:
dementerenquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef Caland het volgende:
Derksen vond Henk Kuipers een hele aimabele man
Johan is aan het radicaliseren
Maar als Jezus blijkt te Leven dan is het niet langer gedateerd of een sprookje.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel wat tegen gedateerde sprookjesboeken.
Ik zie het nog zomaar gebeuren hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Trumpgod, eerste president sinds HW die niet herkozen wordt
Gezien zijn populariteit zou hij altijd nog mod op FOK! kunnen worden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Die wordt gewoon herkozen hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Wordt gewoon herkozen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die wordt gewoon herkozen hoor.
Deze sla ik op heren, bedankt.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die wordt gewoon herkozen hoor.
Denk het niet.quote:
vreemdquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Firefox heeft al mijn add-ons eruit gegooid.
Ik ben woedend!
Messi saboteert de boelquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik ben woedend!
nieuwe update, wilde die ineens refreshen, ik nee nee nee.quote:
Geen chrome hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik ben woedend!
Zal wel aan de plugins liggen dan want ik had er geen last van, vroeg me ook niks.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
nieuwe update, wilde die ineens refreshen, ik nee nee nee.
alles weg
Geen Chrome gebruikenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik ben woedend!
Ik heb ze al weer opnieuw geinstalleerd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal wel aan de plugins liggen dan want ik had er geen last van, vroeg me ook niks.
Geen Safari gebruikenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik ben woedend!
Ik heb ook slecht nieuws, ik was zwaaivlag.gif kwijt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik ben woedend!
Hier ook geen problemen na update..quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal wel aan de plugins liggen dan want ik had er geen last van, vroeg me ook niks.
Donny over een paar jaar ook terug naar Ajax om zich aan te sluiten bij de evolutie van Siem > Davy > Donny.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Donny mag alleen in de Liek cup spelen
Dit is een grote opluchting voor het hele forum!quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht nieuws, ik was zwaaivlag.gif kwijt.
Goed nieuws: ik vond hem!
[ afbeelding ]
Alleen bij level 50 en een badge bij de Hoffenheimgym.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donny over een paar jaar ook terug naar Ajax om zich aan te sluiten bij de evolutie van Siem > Davy > Donny.
Wat is daar het probleem meequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wacht even, een DIG moderator die Chrome gebruikt?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donny over een paar jaar ook terug naar Ajax om zich aan te sluiten bij de evolutie van Siem > Davy > Donny.
Welke spelers in de jeugd hebben nog meer een kampernaam?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit wel een Amourricho van Axel Dongen in de jeugd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke spelers in de jeugd hebben nog meer een kampernaam?
Helemaal mee eens.quote:
leugensquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ga een account maken bij TOTO, daar kan je alleen winst maken
Even gecheckt of dit een plaatje van @Zipportal is, je weet maar nooit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:13 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=dQ2XRRHe7rA
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ga een account maken bij TOTO, daar kan je alleen winst maken
Helaas ben ik niet in staat deze figuren correct te interpreterenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dachten mensen ook die op 1.01 AZ inzette
Ik kan hier niets mee zonder legenda.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dachten mensen ook die op 1.01 AZ inzette
42060quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet in staat deze figuren correct te interpreteren
Was er 4109EUR @:1.01 gezet?
Volgens mij in totaal 42k op 1.01 ingezet, maar er staat niet hoeveel bets dat zijnquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet in staat deze figuren correct te interpreteren
Was er 4109EUR @:1.01 gezet?
21k is er ingezet, de ene biedt het aan, de andere neemt het aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij in totaal 42k op 1.01 ingezet, maar er staat niet hoeveel bets dat zijn
Dat hou ik tegenwoordig maar vijf minuten vol.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die Rondo kijken.
Gisteren bewust niet gekeken, ik hoef die vervelende Erik niet te horen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zonder Mulder zou het al een stuk leuker zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hou ik tegenwoordig maar vijf minuten vol.
Lekker naar de mening van Henk Spaan luisteren of die andere Ajacied met dat drollenhaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zit er nou value in het layen van bets?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
21k is er ingezet, de ene biedt het aan, de andere neemt het aan.
Ik schakelde net tijdens de reclame even naar Ziggo. Was er de herhaling van Rondo op. Ik schrok me dood.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gisteren bewust niet gekeken, ik hoef die vervelende Erik niet te horen.
Zonder Halst en types als Waterreus ook.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder Mulder zou het al een stuk leuker zijn.
Ik zal jou eens layen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zit er nou value in het layen van bets?
David Endt?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lekker naar de mening van Henk Spaan luisteren of die andere Ajacied met dat drollenhaar.
Die ook ja, alleen zaten die er gisteren gelukkig niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder Halst en types als Waterreus ook.
Dat filmpje zag ik in de Gijp compilatie die hier laatst werd gedeeld.quote:
Nee Ten Hag mocht nu onzin uitslaan ipv Halst.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ook ja, alleen zaten die er gisteren gelukkig niet.
Herhaling?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan nu op SBS6 met Johnny de mol
Ik kijk niet naar die campingzender.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is dat ook live?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lekker warrig kapsel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bert is dan ook een pisnichtquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bert van Ernie draagt hem al jaren
Die met die rare blonde lok?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heeft die gozer aan de bar spaghetti op zijn hoofd?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niemand lacht.quote:
Doe maar een kapseltje.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mis jij ook Promenade?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:42 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Niet ingetrapt door raar lettertype
Dood hoeft niet, maar irritant is hij wel.quote:
Dan mag ie dus dood.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar irritant is hij wel.
Hangt compleet van de bet af natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zit er nou value in het layen van bets?
Ik vind het niet veel vanavond, VI dan, Meiland heb ik geen idee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar irritant is hij wel.
Wel een topshow vanavond he? Of vinden jullie het niks?
Bazoer, bazoerquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
Bazoer is een uitstekende speler
Jammer dat het zo’n randdebiel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |