Zal wel aan de plugins liggen dan want ik had er geen last van, vroeg me ook niks.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
nieuwe update, wilde die ineens refreshen, ik nee nee nee.
alles weg
Geen Chrome gebruikenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Firefox heeft al mijn add-ons eruit gegooid.
Ik ben woedend!
Ik heb ze al weer opnieuw geinstalleerd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal wel aan de plugins liggen dan want ik had er geen last van, vroeg me ook niks.
Geen Safari gebruikenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik ben woedend!
Ik heb ook slecht nieuws, ik was zwaaivlag.gif kwijt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
Ik ben woedend!
Hier ook geen problemen na update..quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal wel aan de plugins liggen dan want ik had er geen last van, vroeg me ook niks.
Donny over een paar jaar ook terug naar Ajax om zich aan te sluiten bij de evolutie van Siem > Davy > Donny.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Donny mag alleen in de Liek cup spelen
Dit is een grote opluchting voor het hele forum!quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht nieuws, ik was zwaaivlag.gif kwijt.
Goed nieuws: ik vond hem!
[ afbeelding ]
Alleen bij level 50 en een badge bij de Hoffenheimgym.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donny over een paar jaar ook terug naar Ajax om zich aan te sluiten bij de evolutie van Siem > Davy > Donny.
Wat is daar het probleem meequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wacht even, een DIG moderator die Chrome gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |