Echt he.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:55 schreef BobW het volgende:
Gastvrij ontvangen
Deze mensen zijn allemaal geboren in Nederland
quote:
Pokémon is ook traditie.quote:
JP Coen is wel een godquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Is Jan Pieterszoon Coen een traditie ????? (aldus Johan). Wat een kolder verkocht hij daar
JPCLMquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Is Jan Pieterszoon Coen een traditie ????? (aldus Johan). Wat een kolder verkocht hij daar
JP Coen wist wel raad met zwarte oproerkraaiers.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
stukje genocidequote:Op maandag 5 oktober 2020 20:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
JP Coen wist wel raad met zwarte oproerkraaiers.
Ben jij al overgestapt?quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wakker worden zeggen we alleen tegen die slapers.
Niet zo janken, in elk land ter wereld (zeker in Afrikaanse landen) zou J.P. Coen als een held worden vereerd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor stemadvies hij dit keer gaat geven.quote:
Gelachen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet zo janken, in elk land ter wereld (zeker in Afrikaanse landen) zou J.P. Coen als een held worden vereerd.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
JP Coen wist wel raad met zwarte oproerkraaiers.
De Mosquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor stemadvies hij dit keer gaat geven.
Jezus Leeftquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk VVD.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ja prima, maar het sloeg als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet zo janken, in elk land ter wereld (zeker in Afrikaanse landen) zou J.P. Coen als een held worden vereerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |