Staat genoteerdquote:
Blik erwtensoep openmaken met het linkerbeenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er geen topic over waar is de Mol? Alle cliché's komen weer voorbij. 1e vrouw van de trap gevallen, verhuizen naar Drenthe, Appleknockers flophousegenot, Isonox en pep-pillen
Prima showquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er geen topic over waar is de Mol? Alle cliché's komen weer voorbij. 1e vrouw van de trap gevallen, verhuizen naar Drenthe, Appleknockers flophousegenot, Isonox en pep-pillen
Wie wil er nou in Drenthe wonen? Achterlijke plek vol met achterlijke mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was top. Johan, wat een koning.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Drenthe wonen? Achterlijke plek vol met achterlijke mensen.
Test was helaas negatiefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef RipCity het volgende:
Wilfred in quarantaine: ‘Ik heb me laten testen en moet thuis blijven’
https://www.veronicainsid(...)n-moet-thuis-blijven
BREKENDquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
HARRY MENS VINDT ZICHZELF NIET DE SLECHTSTE PRESENATOR:
https://www.rtlboulevard.(...)ement-award-de-wacht
ze hebben er wel wolvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan denk ik waar is zo mannetje nou helemaal mee bezig ga is gewoon rustig op een bankje liggen in de serre. Laat toch lekker gaan manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk gaat Gijp getuigen.
Kijk nou wat ie doet met die hamer ho ho ho HA HA HA.
DIE BREEKT ZIJN KRUISBANDEN, Z’n ENKELBANDENquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk gaat Gijp getuigen.
Kijk nou wat ie doet met die hamer ho ho ho HA HA HA.
Ik en @Zipportalquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken joh Wilfredquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Normaal noem je eerst de ander en daarna jezelf, tenzij je de ander als minderwaardig ziet.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil Sensi nog wel een keer in de show
Wel Chris Woerts!quote:
🦾🦾🦾quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:32 schreef Justin_Case het volgende:
Present
Samen met mijn maat @:r-woud93
Die zal toch wel betalen om in die show te komen mag ik hopen.quote:
Dat soort gasten zijn pas leuk als ze niet meer komen, dan worden ze helemaal belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Open deuren intrappen in 3,2,1,
Eensquote:
Benieuwd wanneer hij niet meer komt en daarna een bash krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zal toch wel betalen om in die show te komen mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |