Jij vind al die aids van psv goed aan het begin van het seizoen om in de winterstop te janken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nuttige speler idd, kan niemand ontkennen.
Videoland?! Gvd, moet ik weer naar de piratenbaai oid.quote:
Hij loopt al een jaar of 6 mee in het eerste van PSV..in het begin was het een belangrijke basisspeler, de laatste jaren heel nuttig als invaller.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij vind al die aids van psv goed aan het begin van het seizoen om in de winterstop te janken.
Ik met Babel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met dat kutwijf Angela.
Keek te veel naar z'n eigen spelquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:21 schreef yvonne het volgende:
Wat is er eik met z'n rechteroog aan de hand van de Boer?
Zijn ogen hebben verschillende kleuren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:21 schreef yvonne het volgende:
Wat is er eik met z'n rechteroog aan de hand van de Boer?
Mooi om de grote kunstenaar eindelijk eens aan het werk te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johnny heeft zelfs haararchitect Arno kunnen regelen
Joh, nooit geweten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn ogen hebben verschillende kleuren.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johnny heeft zelfs haararchitect Arno kunnen regelen
Staat genoteerdquote:
Blik erwtensoep openmaken met het linkerbeenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er geen topic over waar is de Mol? Alle cliché's komen weer voorbij. 1e vrouw van de trap gevallen, verhuizen naar Drenthe, Appleknockers flophousegenot, Isonox en pep-pillen
Prima showquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is er geen topic over waar is de Mol? Alle cliché's komen weer voorbij. 1e vrouw van de trap gevallen, verhuizen naar Drenthe, Appleknockers flophousegenot, Isonox en pep-pillen
Wie wil er nou in Drenthe wonen? Achterlijke plek vol met achterlijke mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was top. Johan, wat een koning.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Drenthe wonen? Achterlijke plek vol met achterlijke mensen.
Test was helaas negatiefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef RipCity het volgende:
Wilfred in quarantaine: ‘Ik heb me laten testen en moet thuis blijven’
https://www.veronicainsid(...)n-moet-thuis-blijven
BREKENDquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
HARRY MENS VINDT ZICHZELF NIET DE SLECHTSTE PRESENATOR:
https://www.rtlboulevard.(...)ement-award-de-wacht
ze hebben er wel wolvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Drenthe wonen? Achterlijke plek vol met achterlijke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |