Ja we weten wel wie de slaper is.quote:
Dat is inderdaad lastig nu. Wat zou je normaal gesproken gaan doen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Over anderhalve week begint de mijne. Geen idee wat ik dan ga doen
Trustenquote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er ook eentje nu, slaapse allemaal.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maarja dan eindig je als @:ijs_beer, @:momo, @:cyan9 of @:h_t
quote:
quote:
ftfyquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:50 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Geen zin in de hele week thuiswerken
quote:
Nou je raadt het nitquote:
Ah gewoon weer naakt met alleen een stropdas om door de stad rennen en heel hard 'ik ben een UFO' roepen?quote:
Vanmorgen werken, vanmiddag als het droog is wandelen of hardlopen en vanavond weer vroeg mijn roze fleecepak aantrekkenquote:
Thuiswerken, mannetje voor de CV controle ontvangen, nog meer thuiswerken en dan hopelijk nog hardlopen vanavond als het droog blijft.quote:
Ja ik word voorspelbaarquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah gewoon weer naakt met alleen een stropdas om door de stad rennen en heel hard 'ik ben een UFO' roepen?
Doe in plaats van een stropdas dan ook eens een mondkapje, ga eens mee met je tijd!quote:
Niet ik ben een walrus?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah gewoon weer naakt met alleen een stropdas om door de stad rennen en heel hard 'ik ben een UFO' roepen?
Klinkt grotendeels fijn, vooral dat laatste deel!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanmorgen werken, vanmiddag als het droog is wandelen of hardlopen en vanavond weer vroeg mijn roze fleecepak aantrekken
Prima plan! Op het thuiswerken na dan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Thuiswerken, mannetje voor de CV controle ontvangen, nog meer thuiswerken en dan hopelijk nog hardlopen vanavond als het droog blijft.
Ik wens je hl veel sterkte jongen...quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
Morgen. Ik ga maar eens beginnen aan mijn 415 mails zo na de vakantie.
Langzaamaandag.quote:
succes.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
En vlakbij de aardbeienvelden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze dat zou roepen dan zit Lucy in de lucht denk ik.
Oh verdorie, sterktequote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
Succes en sterkte daarmee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
Bij de laan van Penny?quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En wellicht zelfs in een gele onderzeer.
Doe jij ooit weleens je best?quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Langzaamaandag.
dus beetje rustig aan beginnen deze week met werken.
Geef altijd 100% op het werk:
12% op maandag
23% op dinsdag
40% op woensdag
20% op donderdag
5% op vrijdag
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:22 schreef ijs_beer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)shtag-proudboys.html
Oke voordat we beginnen is dit dan nog wel een hele mooie.
quote:
Noujaaaaa zegquote:
Lees niet verder als je niet ng meer beledigd wil worden, straks gaat het over Gele Onderzeersquote:
quote:
quote:
Ahquote:
Voor veel kantoorwerkers is 16 uur niet echt laatquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zie net een mailtje van vrijdagmiddag om 16 uur dat ik niet meer bereikbaar was.Wat denken ze nou, dat ik nog tot laat bereikbaar blijf.
Nee, dat is nog wel een normale werktijd. Al is de vrijdagmiddag om 4 uur niet het beste moment om dingen van anderen gedaan te krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel kantoorwerkers is 16 uur niet echt laat
Meke in the Sky with diamonds beter?quote:
Nee zeker niet. Al is dat al wat anders op vrijdag. Zeker bij een 38 urige werkweek.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laatquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laat .
Op vrijdag wel hoor. Dan zijn de uren allang weer gemaakt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Aldus de meneer van der onderzeerquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet zo. Hij is gewoon een beetje onhandig met meisjes.
Dat kan, maar dat hangt dan van jouw specifieke werksituatie af. Vier uur 's middags is gemiddeld genomen niet laat, en 10 uur 's morgens is niet overdreven vroeg om bijvoorbeeld te gaan grasmaaien. Dat het voor je buurman met nachtdienst anders is verandert niets aan wat gemiddeld genomen als een normale tijd wordt gezien.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel hoor. Dan zijn de uren allang weer gemaakt.
Stukken!quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meke in the Sky with diamonds beter?
Hier is fulltime zelfs 36,5.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Al is dat al wat anders op vrijdag. Zeker bij een 38 urige werkweek.
Dit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laat.
A submarine is long, hard and full of seamenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niet hoe een onderzeer zich verhoudt tot vrouwen.
Voor beide geldt dat ik er niet in wil zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij ongebruikelijk tijdens de zwangerschapsperiode.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor beide geldt dat ik er niet in wil zitten.
Dit is precies mijn werkdag elke dag qua tijdenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laat.
Dan moet je die er ook niet metv de haren bijslepen hquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een harige onderzeer?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je die er ook niet metv de haren bijslepen h
quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is fulltime zelfs 36,5.
Dat klinkt leuk. Maar in de praktijk betekend dit vooral een kostenbesparing voor de werkgever. Bij ons komt 38 uur komt dat toch vaak gewoon op 40 uur neer.quote:
Dat is gewoon een teken dat je er voor vandaag mee moet stoppen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:47 schreef Redefine het volgende:
Gaat lekker tot nu toe. Excel is er al twee keer uitgeklapt. En Outlook deed het net al tijd helemaal niet meer
Er zijn mensen die wel gewoon werken voor hun geldquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewoon een teken dat je er voor vandaag mee moet stoppen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:54 schreef Dave het volgende:
Ik kreeg in de WIDM app bij het verdenkspel niet de melding 'Denk er aan, als je alle punten op 1 persoon inzet ben je die kwijt als die persoon afvalt'. (Ja, ik zette alles op 1 in.)
Ik twijfel ook nog, maar nu vergeet ik in ieder geval niet in te zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb expres gespreid naar drie personen nu.
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Die minuut die je besteed hebt aan deze post werk je vanavond ook langer door?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel gewoon werken voor hun geld
Die heb ik getypt terwijl mijn pc opnieuw aan het opstarten was. Net zoals dat bij deze reactie het geval isquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Die minuut die je besteed hebt aan deze post werk je vanavond ook langer door?
Wel goed voor je postcount, zo'n laptopquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik getypt terwijl mijn pc opnieuw aan het opstarten was. Net zoals dat bij deze reactie het geval is
Ik had afgelopen zaterdag gespreid op drie personen, die allemaal bij elkaar in de auto zaten. Dus ik kneep hem wel evenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb expres gespreid naar drie personen nu.
Welke bus, welke punten, waar gaat het over?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb op 1 persoon mijn punten in gezet en die zat niet in de bus
Hier hebben ze het opgelost door buiten een kraampje neer te zetten, waar scholieren hun lunch kunnen halen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef Momo het volgende:
Er gingen na mij 5 pubertjes de supermarkt in, waarschijnlijk voor hun frikandelbroodje en red bull. Die moesten ook allemaal een winkelwagentjes.
Het winkelcentrum hier in n van de wijken is verboden gebied geworden voor scholieren omdat ze de gewone mensen wegjoegen. Dat is in de pauze drama, honderden studenten die even een snack en wat drinken halen inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef Momo het volgende:
De helft van de mensen in de Jumbo hadden net een mondkapje op.Vooral de mensen van ongeveer 25-60 jaar. Jongeren zijn de enigen die ik echt nooit een kapje heb zien dragen.
Er gingen na mij 5 pubertjes de supermarkt in, waarschijnlijk voor hun frikandelbroodje en red bull. Die moesten ook allemaal een winkelwagentjes.
WidM! Moeten we nog steeds in spoilers werken?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Welke bus, welke punten, waar gaat het over?
Dat had ik natuurlijk ook wel door, maar ik probeerde nog een poging te doen het te verhullen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WidM! Moeten we nog steeds in spoilers werken?
Ik vond het een prachtige aflevering.
Zijn vriend is een Amerikaan toch ? Zou het ook niet kunnen dat ze daarom zo snel gaan trouwen.quote:
Ze heeft niet op Jop ingezet denk ik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Welke bus, welke punten, waar gaat het over?
* kijkt naar buitenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:01 schreef Guanabana het volgende:
CODE ZWART, ALLEMAAL BINNENBLIJVEN, HOLD ON TO YOUR BLIKVOEDSEL EN TOILETPAPIER!!!1
Dan zal het Ruud wel zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze heeft niet op Jop ingezet denk ik.
Dit maakt wel meer indruk dan die 5 militairen die wij hier hebben.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zijn vriend is een Amerikaan toch ? Zou het ook niet kunnen dat ze daarom zo snel gaan trouwen.
Oh dat zou kunnenquote:
Maar wat als je een pot augurken of een bos wortels willen halen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier hebben ze het opgelost door buiten een kraampje neer te zetten, waar scholieren hun lunch kunnen halen.
Ja, beter dat ze wel zoiets doen als een kraampje met frisdrank, chips en spul van de bak afdeling, of gewoon geen mensen onder de 16 jaar zonder volwassenen alleen naar binnen. Dit was wel irritant, ook binnen waren een aantal van de 12-jarigen met karretje, die vonden dat alleen maar mooi scheuren met zon ding.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Het winkelcentrum hier in n van de wijken is verboden gebied geworden voor scholieren omdat ze de gewone mensen wegjoegen. Dat is in de pauze drama, honderden studenten die even een snack en wat drinken halen inderdaad.
Hoho, als ze pang roepen, rent iedereen weg!quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit maakt wel meer indruk dan die 5 militairen die wij hier hebben.
Dan zal hij wel niet z'n eigen trouwbeloftes hoeven te schrijven want dan duurt het alsnog wel even.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:04 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet vinden, maar als Duncan inderdaad gaat trouwen, is ie daar sneller mee dan met z'n album.
Jij wil naar de schuilkelder omdat er 2000 km verder een test van het luchtalarm is?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Strani het volgende:
Oh en de Nederlanders die in het buitenland wonen krijgen weer eens geen alarm te horen hoor, wij tellen weer eens niet mee
Ik blijf het ook leuk vinden, hoe vaak het ook al gedaan isquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:02 schreef Guanabana het volgende:
De eerste maandag van de maand om 12 uur dit doen op FOK!, dat is nou een guilty pleasure van me.
Nou ik wil in elk geval de kuze hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij wil naar de schuilkelder omdat er 2000 km verder een test van het luchtalarm is?
Therapie nodig?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Strani het volgende:
Oh en de Nederlanders die in het buitenland wonen krijgen weer eens geen alarm te horen hoor, wij tellen weer eens niet mee
quote:Het gaat om een gezamenlijk communiqu. Formeel wordt religieuze organisaties geen beperkingen opgelegd. Dat betekent dat de minister ook niet ingrijpt als zich weer een kerkdienst voordoet zoals afgelopen zondag in de Hersteld Hervormde Kerk in Staphorst, waar 600 kerkgangers zingend bijeenkwamen.
Je bent welkom terug te gaan hoorquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik wil in elk geval de kuze hebben.
En daarom waarschuwen wij jequote:Op maandag 5 oktober 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik wil in elk geval de kuze hebben.
Ik ga ook zodra ik dat alarm hoor meteen naar Onzin om te kijken wat daar voor topics geopend worden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik blijf het ook leuk vinden, hoe vaak het ook al gedaan is
[ afbeelding ]
Nou, succes daarmee😐quote:
Over boterham pindakaas gesproken, lunchtijd!quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Precies dit ja, eet de boterham met pindakaas van je moeder lekker op.
Er was geen test, dus ook geen testvraag neem ik aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Dave het volgende:
Ik heb ook nog geen mol-vraag in de app. Ik heb regelmaat nodig mensen.
Dit is inmiddels zo ingeburgerd, dat je dat straks bij een eckt alarm ook doet?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga ook zodra ik dat alarm hoor meteen naar Onzin om te kijken wat daar voor topics geopend worden.![]()
![]()
RUSTGAHquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die hebben we allemaal nodig, de hele tijd, elke dag.
Scherp. Maar misschie was er ook wel een test, voor de terugkijkers.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was geen test, dus ook geen testvraag neem ik aan.
Ja eerst snel even naar Onzin gaan voor ik naar de schuilkelder hol.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit is inmiddels zo ingeburgerd, dat je dat straks bij een eckt alarm ook doet?
Ik vond dat strootje trekken ook wel lullig voor de afvaller deze keer.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Scherp. Maar misschie was er ook wel een test, voor de terugkijkers.
quote:Testcapaciteit sneller dan verwacht uitgebreid: nu al op niveau van eind oktober
Er was natuurlijk ook geen test.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Dave het volgende:
Ik heb ook nog geen mol-vraag in de app. Ik heb regelmaat nodig mensen.
Uhm.... Hoe weten ze nou wat de testcapaciteit is eind oktober.quote:
Wat ze eind oktober zouden willen bedoelen zequote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm.... Hoe weten ze nou wat de testcapaciteit is eind oktober.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal hij wel niet z'n eigen trouwbeloftes hoeven te schrijven want dan duurt het alsnog wel even.
Zou je het nu niet meer doen denk je?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:27 schreef Strani het volgende:
Nou ben ik zelf natuurlijk getrouwd maar ook ik vind het belang van trouwen wat overschat hoor. Veel verandert er niet mee. Ik snap natuurlijk wel dat het een romantisch idee heeft en dat het voor mensen fijn voelt om een echte 'family unit' te worden, maar uiteindelijk zit dat 'm toch meer in een gevoel dan in een papiertje.
Het is in Spanje niet gebruikelijk om er meerdere vrouwen op na te houden hoorquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou je het nu niet meer doen denk je?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is in Spanje niet gebruikelijk om er meerdere vrouwen op na te houden hoor
Nouja juridisch is het soms wel praktisch om aan te kunnen tonen dat je bij elkaar hoortquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:27 schreef Strani het volgende:
Nou ben ik zelf natuurlijk getrouwd maar ook ik vind het belang van trouwen wat overschat hoor. Veel verandert er niet mee. Ik snap natuurlijk wel dat het een romantisch idee heeft en dat het voor mensen fijn voelt om een echte 'family unit' te worden, maar uiteindelijk zit dat 'm toch meer in een gevoel dan in een papiertje.
Ik heb het idee dat die weer een stuk fitter is. Want is wel weer een klassieke Donnie zit op het toilet te tweeten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ome Donald is ook weer wakker, volgende jaar wordt de beste ooit jongens
Dacht gisteren nog, dat ritje in die auto was waarschijnlijk ook met de beurzen in het achterhoofdquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ome Donald is ook weer wakker, volgende jaar wordt de beste ooit jongens
Echt? Blijft toch wel typisch hoe dat opeens altijd heel snel moet als je bekend bent..quote:
Als jij een alarm wil, dan krijg je een alarm. Wel een voor je raam en drie uur lang elke dagquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Strani het volgende:
Als ik opnieuw voor de keuze van 14 jaar geleden sta zou ik het wl weer doen maar ook omdat dat deels om praktische redenen was. In een andere situatie zou ik het nu niet meer zo snel doen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou je het nu niet meer doen denk je?
Ja da's waar maar dat kan ook met een geregistreerd partnerschap tegenwoordig.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja juridisch is het soms wel praktisch om aan te kunnen tonen dat je bij elkaar hoort
Het is ook wel wat overschat ja. Maar kan mij wel voorstellen dat het een mooie dag is. Alleen dan niet zoals ze het in Amerika gaat waar het tienduizenden dollars moet kostenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:27 schreef Strani het volgende:
Ja dat is waarquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's waar maar dat kan ook met een geregistreerd partnerschap tegenwoordig.
Maar ook met verblijfsvergunningen en dat soort dingen ? Denk dat trouwen dan toch nog net iets makkelijker is.quote:
Da's waar, maar dat is ook een kwestie van maatschappelijke gewenning, want dat zal steeds vaker voorkomen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook wel wat overschat ja. Maar kan mij wel voorstellen dat het een mooie dag is. Alleen dan niet zoals ze het in Amerika gaat waar het tienduizenden dollars moet kosten![]()
Verder is trouwen ook wel prettig als je kinderen hebt. En ik vind het zelf ook wel altijd wat apart klinken als je dertig jaar bij elkaar bent, je het nog hebt over je vriendin.
Dat maakt alles sowieso een beetje een ander verhaal inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ook met verblijfsvergunningen en dat soort dingen ? Denk dat trouwen dan toch nog net iets makkelijker is.
Hahahaquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik het vooral ook wel willen omdat ik gewoon een hele mooie jurk aan wil
Ja dat je dan echt op z'n mooist bentquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik het vooral ook wel willen omdat ik gewoon een hele mooie jurk aan wil
Als jij een alarm wil, dan krijg je een alarm. Wel een voor je raam en drie uur lang elke dagquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Strani het volgende:
Oh ja dat ritje waar die dus Willems en wetens in een kleine afgesloten ruimte is gaan zitten met meerdere leden van de secret service. Terwijl die weet dat die Corona heeftquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht gisteren nog, dat ritje in die auto was waarschijnlijk ook met de beurzen in het achterhoofd
Jaa precies, gewoon net even alles extraquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat je dan echt op z'n mooist bentEn je partner ook
Ze zijn echt helemaal van het padje af daarquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij een alarm wil, dan krijg je een alarm. Wel een voor je raam en drie uur lang elke dag
[..]
Oh ja dat ritje waar die dus Willems en wetens in een kleine afgesloten ruimte is gaan zitten met meerdere leden van de secret service. Terwijl die weet dat die Corona heeft
Dat kan ik mij nog wel voorstellen. In een mooie bruidsjurk kan een vrouw er extra mooi uitzien.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Precies. En heel lekker etenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa precies, gewoon net even alles extra![]()
Mensen gaan inderdaad minder vaak en ook later trouwen. Zelf sta ik neutraal tegen trouwen. Dat is afhankelijk van hoe een toekomstige relatie gaat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat is ook een kwestie van maatschappelijke gewenning, want dat zal steeds vaker voorkomen.
Ik zou het ook niet uit kunnen sluiten hoor als het leven zo loopt dat een tweede huwelijk een optie is. Je weet het nooit, of je het dan opeens wel weer wil. Maar op dit moment zou ik zeggen 'nee liever niet'.
Dit autoritje is echt een nieuw dieptepunt. Gewoon even bewust iemand besmetten omdat je zo graag naar je fans wil zwaaien. Waarbij die leden van de secret service eigenlijk ook niet kunnen weigeren. Want dan zijn ze hun baan kwijt...quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn echt helemaal van het padje af daar
En dan vooral wanneer anderen het hebben over "je vrouw", dat die persoon dat dan gaat corrigeren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook wel wat overschat ja. Maar kan mij wel voorstellen dat het een mooie dag is. Alleen dan niet zoals ze het in Amerika gaat waar het tienduizenden dollars moet kosten![]()
Verder is trouwen ook wel prettig als je kinderen hebt. En ik vind het zelf ook wel altijd wat apart klinken als je dertig jaar bij elkaar bent, je het nog hebt over je vriendin.
Die mooie jurk mag je nu ook gewon aan hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Ja ik weet niet, lijkt me toch wat sneu om in een bruidsjurk naar de Jumbo te gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mooie jurk mag je nu ook gewon aan hoor.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, lijkt me toch wat sneu om in een bruidsjurk naar de Jumbo te gaan.
Ja en dat hij waarschijnlijk al wist dat hij besmet was, maar gewoon nog een dag rondliep. Het zou me niet verbazen dat ze gehoopt hebben dat het meeviel en gewoon niets wilden zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit autoritje is echt een nieuw dieptepunt. Gewoon even bewust iemand besmetten omdat je zo graag naar je fans wil zwaaien. Waarbij die leden van de secret service eigenlijk ook niet kunnen weigeren. Want dan zijn ze hun baan kwijt...
Dit is inderdaad waarom elke vrouw cht wil trouwen!quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:07 schreef Meke het volgende:
Het hoogtepunt van trouwen is natuurlijk het kappersbezoek de dag erna waarbij je ein-de-lijk een kort pittig kapsel met rode lok mag
Met mondkapje en sluier op, herkent niemand je, joh.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, lijkt me toch wat sneu om in een bruidsjurk naar de Jumbo te gaan.
Zoals een echte Hollandsequote:Op maandag 5 oktober 2020 13:07 schreef Meke het volgende:
Het hoogtepunt van trouwen is natuurlijk het kappersbezoek de dag erna waarbij je ein-de-lijk een kort pittig kapsel met rode lok mag
Dan is het bij dezen bevestigd dat ik nooit meer ga trouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad waarom elke vrouw cht wil trouwen!
Er zijn inderdaad wel hele sterke aanwijzingen dat hij al langer besmet is. Te laat om getest te worden bij het debat. Direct op de dag van de bekendmaking zover achteruit gaan. Terwijl dat meestal een paar dagen duurt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en dat hij waarschijnlijk al wist dat hij besmet was, maar gewoon nog een dag rondliep. Het zou me niet verbazen dat ze gehoopt hebben dat het meeviel en gewoon niets wilden zeggen
En waarschijnlijk dus een superspreaderquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wel hele sterke aanwijzingen dat hij al langer besmet is. Te laat om getest te worden bij het debat. Direct op de dag van de bekendmaking zover achteruit gaan. Terwijl dat meestal een paar dagen duurt.
Hij heeft drie dagen niet of nauwelijks kunnen tweeten. Dus dan komt deze diarree er wel uit ja.quote:
Ja. En bewust ook nog.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dus een superspreader
Zolang het geen Nederlandse is, zit je denk ik veilig. Dat kort en pittige is iets typisch Nederlands.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het bij dezen bevestigd dat ik nooit meer ga trouwen.
Ohh leuk!quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:27 schreef Arizona het volgende:
Mijn dag heeft toch nog een verrassende wending gekregen
Ik heb een chromebook gekocht
Gr gr vanaf mijn nieuwe chromebook
Dat is weer eens een andere impulsaankoop dan een rol Mentos of een extra flesje wijnquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:27 schreef Arizona het volgende:
Mijn dag heeft toch nog een verrassende wending gekregen
Ik heb een chromebook gekocht
Gr gr vanaf mijn nieuwe chromebook
Jaquote:
Zo hl impulsief was het niet, we hadden het er al eerder over gehad. Mijn dochter heeft voor school steeds vaker een gewone laptop nodig ipv de iPad die ze destijds moest aanschaffenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is weer eens een andere impulsaankoop dan een rol Mentos of een extra flesje wijnVeel plezier ermee!
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:04 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet vinden, maar als Duncan inderdaad gaat trouwen, is ie daar sneller mee dan met z'n album.
Allebei bedankt namens mijn lachspierenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal hij wel niet z'n eigen trouwbeloftes hoeven te schrijven want dan duurt het alsnog wel even.
Ja, diep ademen is wel lastig. En nog steeds verhoging. Eigenlijk niet heel anders dan gisteren dusquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:23 schreef Guanabana het volgende:
@:Aoibhin, hoe gaat het nu met je, nog last met ademen?
Ja fijn hequote:Op maandag 5 oktober 2020 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Gaat prima tot nu toe
Het touchpad is even wennen maar qua inrichting gaat het allemaal heel soepel. Aanmelden met je google account en dat is het
Nu kan mijn dochter gewoon permanent de windows laptop gebruiken voor school, net zo makkelijk. Ik gebruik de laptop toch vooral voor internetten, mail en af en toe een simpel documentje.
Beterschapquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, diep ademen is wel lastig. En nog steeds verhoging. Eigenlijk niet heel anders dan gisteren dus
Nee, ik heb een heel eenvoudige genomen, gewoon laptop. Lekker licht, lekker compact (14 inch), prima geschikt voor mijn doel (hoofdzakelijk internettenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja fijn heHeb jij ook met zo'n touchscreen en dat je hem zo raar dubbel kan vouwen?
Ja sorry, ik liep binnen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb koude rillingen over mijn lichaam.
Daarom ben ik dus ook nooit getrouwd denk ik, ik kan nog geen afscheid nemen van mijn halflange zilverblonde lokken :´)quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:07 schreef Meke het volgende:
Zo eentje heb ik. Wel handigquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja fijn heHeb jij ook met zo'n touchscreen en dat je hem zo raar dubbel kan vouwen?
Vervelend zegquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, diep ademen is wel lastig. En nog steeds verhoging. Eigenlijk niet heel anders dan gisteren dus
Ja, woensdagmiddag. Eerder kon alleen bij testpunten die veel te ver weg lagen en niet op fietsafstand. Al zie ik mezelf niet zo gauw op de fiets springen nuquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap
Heb je al een testafspraak?
AOIquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, woensdagmiddag. Eerder kon alleen bij testpunten die veel te ver weg lagen en niet op fietsafstand. Al zie ik mezelf niet zo gauw op de fiets springen nuDus misschien kunnen we nog wel van iemand een auto lenen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vervelend zegWoensdag test toch?
Haags van het goede levenquote:
ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Heb je chills that are multiplying?
Hopelijk ben je inderdaad alweer beter dan!quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Kan prima dat het dan alweer over is natuurlijk
Thanksquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk ben je inderdaad alweer beter dan!
Prikt een beetje, en die prik kan je ook daarna nog even voelenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
Weet ik straks ook hoe het voelt, zo'n ding in mijn neus
Had je mijn dm's nog gezien?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
Weet ik straks ook hoe het voelt, zo'n ding in mijn neus
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, woensdagmiddag. Eerder kon alleen bij testpunten die veel te ver weg lagen en niet op fietsafstand. Al zie ik mezelf niet zo gauw op de fiets springen nuDus misschien kunnen we nog wel van iemand een auto lenen.
Dus dan kan je een geleende auto besmetten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksAl kan ik dan nog steeds besmettelijk zijn mcht ik het inderdaad hebben, dus nog altijd goed om te testen
Ah, klinkt wel als iets wat ik aan kanquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Prikt een beetje, en die prik kan je ook daarna nog even voelen
Zeker! Ik reageer zo evenquote:
Coronaklachten, dus tot woensdag (dan heb ik testafspraak) al het niet-virtuele contact mijdenquote:
Oei,is het ernstig of gaat het wel? Beterschap!quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Coronaklachten, dus tot woensdag (dan heb ik testafspraak) al het niet-virtuele contact mijden
Ja, ideaal is het niet, maar je mag gebracht worden met de auto. OV en taxi mag niet. En weet echt niet of ik woensdag fit genoeg ben om toch nog best een stukje te fietsenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Dus dan kan je een geleende auto besmetten?
Thanksquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oei,is het ernstig of gaat het wel? Beterschap!
Houden zo!quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
En het valt op zich wel mee hoor; voel me een beetje "ziekig", maar het is ook weer niet heel erg ofzo
Ah ja dat is wel een goed puntquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang het geen Nederlandse is, zit je denk ik veilig. Dat kort en pittige is iets typisch Nederlands.
Hoi.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
Mandy! Leuk dat je er weer eens bent
Hoe gaat het met je moeder?
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ze zijn hier in Musselkanaal nog een beetje onwennig met mondkapjes. Wel heel lief een oud dametje met een wegwerpmondkapje die ze duidelijk niet mooi genoeg vond, en er daarom maar een sjaaltje voor gebonden had.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ze zijn hier in Musselkanaal nog een beetje onwennig met mondkapjes. Wel heel lief een oud dametje met een wegwerpmondkapje die ze duidelijk niet mooi genoeg vond, en er daarom maar een sjaaltje voor gebonden had.
Agosquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ja. Ik moet ook uitkijken met mijn werk laptop. Daar zijn ze scharnieren al een beetje wankel van.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben altijd bang dat ik m'n gewone laptop nu door midden breek
Nou het zal me benieuwenquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
Famke Louise terug bij Jinek: RTL met extra lange show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon je dochter de was laten doen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:43 schreef Arizona het volgende:
Ik moet met de was bezig maar ik vind mijn nieuwe Chromebook veel leuker tijdverdrijf
quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
Toch wel veel hoor (coronanieuws)Poe, zeg dat wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nou ja, wat mij betreft isquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk van die mensen die van die halve zinnen naar je appen, dat je echt geen idee hebt waar ze het nou over hebben.
Oh dat lijkt me wel heelquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk van die mensen die van die halve zinnen naar je appen, dat je echt geen idee hebt waar ze het nou over hebben.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
Toch wel veel hoor (coronanieuws)Inderdaad aardig wat. En dan ook nog Ernst Kuipers die al een tijdje tegen overspanning aan lijkt te hikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja, dan is hetquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben het helemaal metquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tsja, je zou natuurlijkquote:
Nee, want dan isquote:
ftfyquote:
Onzin natuurlijk, ik heb toch gisteren duidelijk gezegd dat in zo’n gevalquote:
Mwah, ik zou toch opteren voor eenquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, ik heb toch gisteren duidelijk gezegd dat in zo’n geval
Ben ikquote:
Gisteren was je anders nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, ik heb toch gisteren duidelijk gezegd dat in zo’n geval
Redefine is bericht aan hetquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vooral doorgaan.quote:
Dat heb ik mij ookquote:
Dat kan korter: Etna!quote:
Ahh dat is naarquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:26 schreef ijs_beer het volgende:
damn. woning in de fik twee straten verderop.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:26 schreef ijs_beer het volgende:
Als je de zin nu half had afgemaakt was het een stuk spannender geweestquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:26 schreef ijs_beer het volgende:
Mo!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:19 schreef Meke het volgende:
Lange tijd geleden dat ik zo'n verhelderend gesprek in de SC
Er wordt nu zoveel duidelijkquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:19 schreef Meke het volgende:
Lange tijd geleden dat ik zo'n verhelderend gesprek in de SC
Kon iets korterquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je zin nu had was het een stuk spannender geweest
Ik ben er naar toe gefietst met een gieter, maar de brandweer bedankte vriendelijk voor mijn diensten.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je de zin nu half had afgemaakt was het een stuk spannender geweest
Dat klinkt inderdaad niet bestquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:38 schreef ijs_beer het volgende:
Iig stond er net flink rook hier in de straat, en de brandweer heeft opgeschaald naar grote brand zie ik in p2000. Da's bepaald niet best dus.
Hopelijk alleen materiele schadequote:Op maandag 5 oktober 2020 15:38 schreef ijs_beer het volgende:
Iig stond er net flink rook hier in de straat, en de brandweer heeft opgeschaald naar grote brand zie ik in p2000. Da's bepaald niet best dus.
Hopelijk geen slachtoffersquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:38 schreef ijs_beer het volgende:
Dat hoop ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:56 schreef Dave het volgende:
Ik ben ineens fan van Tyga.Tyga? Of moet dat Tygo zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:56 schreef Dave het volgende:
Ik ben ineens fan van Tyga.Op een of andere manier dacht ik bij de naam Tyga dat het om een vrouw gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik aan aan een koude plek in Siberi.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een of andere manier dacht ik bij de naam Tyga dat het om een vrouw ging
Ik sinds vandaag aan 12".quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik aan aan een koude plek in Siberi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |