Ja we weten wel wie de slaper is.quote:
Dat is inderdaad lastig nu. Wat zou je normaal gesproken gaan doen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Over anderhalve week begint de mijne. Geen idee wat ik dan ga doen
Trustenquote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er ook eentje nu, slaapse allemaal.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maarja dan eindig je als @:ijs_beer, @:momo, @:cyan9 of @:h_t
quote:
quote:
ftfyquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:50 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Geen zin in de hele week thuiswerken
quote:
Nou je raadt het nóóitquote:
Ah gewoon weer naakt met alleen een stropdas om door de stad rennen en heel hard 'ik ben een UFO' roepen?quote:
Vanmorgen werken, vanmiddag als het droog is wandelen of hardlopen en vanavond weer vroeg mijn roze fleecepak aantrekkenquote:
Thuiswerken, mannetje voor de CV controle ontvangen, nog meer thuiswerken en dan hopelijk nog hardlopen vanavond als het droog blijft.quote:
Ja ik word voorspelbaarquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah gewoon weer naakt met alleen een stropdas om door de stad rennen en heel hard 'ik ben een UFO' roepen?
Doe in plaats van een stropdas dan ook eens een mondkapje, ga eens mee met je tijd!quote:
Niet ik ben een walrus?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah gewoon weer naakt met alleen een stropdas om door de stad rennen en heel hard 'ik ben een UFO' roepen?
Klinkt grotendeels fijn, vooral dat laatste deel!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanmorgen werken, vanmiddag als het droog is wandelen of hardlopen en vanavond weer vroeg mijn roze fleecepak aantrekken
Prima plan! Op het thuiswerken na dan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Thuiswerken, mannetje voor de CV controle ontvangen, nog meer thuiswerken en dan hopelijk nog hardlopen vanavond als het droog blijft.
Ik wens je héél veel sterkte jongen...quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
Morgen. Ik ga maar eens beginnen aan mijn 415 mails zo na de vakantie.
Langzaamaandag.quote:
succes.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
En vlakbij de aardbeienvelden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze dat zou roepen dan zit Lucy in de lucht denk ik.
Oh verdorie, sterktequote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
Succes en sterkte daarmee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef Redefine het volgende:
Bij de laan van Penny?quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En wellicht zelfs in een gele onderzeeër.
Doe jij ooit weleens je best?quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Langzaamaandag.
dus beetje rustig aan beginnen deze week met werken.
Geef altijd 100% op het werk:
12% op maandag
23% op dinsdag
40% op woensdag
20% op donderdag
5% op vrijdag
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:22 schreef ijs_beer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)shtag-proudboys.html
Oke voordat we beginnen is dit dan nog wel een hele mooie.
quote:
Noujaaaaa zegquote:
Lees niet verder als je niet nóg meer beledigd wil worden, straks gaat het over Gele Onderzeeërsquote:
quote:
quote:
Ahquote:
Voor veel kantoorwerkers is 16 uur niet echt laatquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zie net een mailtje van vrijdagmiddag om 16 uur dat ik niet meer bereikbaar was.Wat denken ze nou, dat ik nog tot laat bereikbaar blijf.
Nee, dat is nog wel een normale werktijd. Al is de vrijdagmiddag om 4 uur niet het beste moment om dingen van anderen gedaan te krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel kantoorwerkers is 16 uur niet echt laat
Meke in the Sky with diamonds beter?quote:
Nee zeker niet. Al is dat al wat anders op vrijdag. Zeker bij een 38 urige werkweek.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laatquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laat .
Op vrijdag wel hoor. Dan zijn de uren allang weer gemaakt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Aldus de meneer van der onderzeeërquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet zo. Hij is gewoon een beetje onhandig met meisjes.
Dat kan, maar dat hangt dan van jouw specifieke werksituatie af. Vier uur 's middags is gemiddeld genomen niet laat, en 10 uur 's morgens is niet overdreven vroeg om bijvoorbeeld te gaan grasmaaien. Dat het voor je buurman met nachtdienst anders is verandert niets aan wat gemiddeld genomen als een normale tijd wordt gezien.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel hoor. Dan zijn de uren allang weer gemaakt.
Stukken!quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meke in the Sky with diamonds beter?
Hier is fulltime zelfs 36,5.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Al is dat al wat anders op vrijdag. Zeker bij een 38 urige werkweek.
Dit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laat.
Ik zie zo snel niet hoe een onderzeeër zich verhoudt tot vrouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aldus de meneer van der onderzeeër
A submarine is long, hard and full of seamenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niet hoe een onderzeeër zich verhoudt tot vrouwen.
Voor beide geldt dat ik er niet in wil zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij ongebruikelijk tijdens de zwangerschapsperiode.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor beide geldt dat ik er niet in wil zitten.
Dit is precies mijn werkdag elke dag qua tijdenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ik thuiswerk begin ik wel eens om half 8 al en dan is 16 uur echt wel laat.
Dan moet je die er ook niet metv de haren bijslepen hèquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een harige onderzeeër?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je die er ook niet metv de haren bijslepen hè
quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is fulltime zelfs 36,5.
Dat klinkt leuk. Maar in de praktijk betekend dit vooral een kostenbesparing voor de werkgever. Bij ons komt 38 uur komt dat toch vaak gewoon op 40 uur neer.quote:
Dat is gewoon een teken dat je er voor vandaag mee moet stoppen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:47 schreef Redefine het volgende:
Gaat lekker tot nu toe. Excel is er al twee keer uitgeklapt. En Outlook deed het net al tijd helemaal niet meer
Er zijn mensen die wel gewoon werken voor hun geldquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewoon een teken dat je er voor vandaag mee moet stoppen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:54 schreef Dave het volgende:
Ik kreeg in de WIDM app bij het verdenkspel niet de melding 'Denk er aan, als je alle punten op 1 persoon inzet ben je die kwijt als die persoon afvalt'. (Ja, ik zette alles op 1 in.)
Ik twijfel ook nog, maar nu vergeet ik in ieder geval niet in te zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb expres gespreid naar drie personen nu.
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Die minuut die je besteed hebt aan deze post werk je vanavond ook langer door?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel gewoon werken voor hun geld
Die heb ik getypt terwijl mijn pc opnieuw aan het opstarten was. Net zoals dat bij deze reactie het geval isquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Die minuut die je besteed hebt aan deze post werk je vanavond ook langer door?
Wel goed voor je postcount, zo'n laptopquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik getypt terwijl mijn pc opnieuw aan het opstarten was. Net zoals dat bij deze reactie het geval is
Ik had afgelopen zaterdag gespreid op drie personen, die allemaal bij elkaar in de auto zaten. Dus ik kneep hem wel evenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb expres gespreid naar drie personen nu.
Welke bus, welke punten, waar gaat het over?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb op 1 persoon mijn punten in gezet en die zat niet in de bus
Hier hebben ze het opgelost door buiten een kraampje neer te zetten, waar scholieren hun lunch kunnen halen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef Momo het volgende:
Er gingen na mij 5 pubertjes de supermarkt in, waarschijnlijk voor hun frikandelbroodje en red bull. Die moesten ook allemaal een winkelwagentjes.
Het winkelcentrum hier in één van de wijken is verboden gebied geworden voor scholieren omdat ze de gewone mensen wegjoegen. Dat is in de pauze drama, honderden studenten die even een snack en wat drinken halen inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef Momo het volgende:
De helft van de mensen in de Jumbo hadden net een mondkapje op.Vooral de mensen van ongeveer 25-60 jaar. Jongeren zijn de enigen die ik echt nooit een kapje heb zien dragen.
Er gingen na mij 5 pubertjes de supermarkt in, waarschijnlijk voor hun frikandelbroodje en red bull. Die moesten ook allemaal een winkelwagentjes.
WidM! Moeten we nog steeds in spoilers werken?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Welke bus, welke punten, waar gaat het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |