Ach, ze is uiteindelijk toch met je getrouwdquote:
Nog niet he. Paar maandjes wachten nog.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ze is uiteindelijk toch met je getrouwd
Nee maar om nou tijdens de verloving nog af te knappen op de groottequote:Op zondag 4 oktober 2020 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet he. Paar maandjes wachten nog.
Moet nog pak en ring regelen.
Zou wel matigjes zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar om nou tijdens de verloving nog af te knappen op de grootte
Je kan overal tijd voor vrij maken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel matigjes zijn.
Vandaag eindelijk weer een stuk kunnen lezen. Voelt wel goed. Jammer genoeg heb ik er zo weinig tijd voor.
Ik kan moeilijk zeggen tegen werk: bekijk het maar. En thuis liepen we even achter met huishouden omdat we tijdens ziekte en dood van de kat weinig gedaan hadden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan overal tijd voor vrij maken.
Comics?
Heb nog nooit wat van hem gelezen tbh. Even snel gegoogled. Als parodie gemaakt op Frankenstein, grappigquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen tegen werk: bekijk het maar. En thuis liepen we even achter met huishouden omdat we tijdens ziekte en dood van de kat weinig gedaan hadden.
En daarnaast worden we eigenlijk ieder weekend wel ergens verwacht
Nee. Herbert West: Re-animator van Lovecraft.
Heb zo'n groot dik boek met zijn verhalen en commentaar erop, keer gekocht op een comiccon. Is wel handig, dat commentaar. Je merkt toch dat verhalen van 100 jaar oud, geschreven door iemand die een stuk meer literair onderlegd is, best lastig lezen. Veel woorden die ik eigenlijk niet kende.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog nooit wat van hem gelezen tbh. Even snel gegoogled. Als parodie gemaakt op Frankenstein, grappig
United met 1-6 eraf tegen Spurs. Leicester verliest van West Ham.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
wtf Liverpool 4-1 achter tegen Aston Villa in de eerste helft
Zal wel ja. Al wordt zoiets meestal in het Nederlands best goed vertaald. Maar goed, meeste mensen vinden het origineel dan fijner lezenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zo'n groot dik boek met zijn verhalen en commentaar erop, keer gekocht op een comiccon. Is wel handig, dat commentaar. Je merkt toch dat verhalen van 100 jaar oud, geschreven door iemand die een stuk meer literair onderlegd is, best lastig lezen. Veel woorden die ik eigenlijk niet kende.
Vind het niet zijn sterkste verhaal tot nu toe, maar wel vermakelijk.
Luuk de Jong die opeens aan het scoren geslagen isquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
United met 1-6 eraf tegen Spurs. Leicester verliest van West Ham.
Rare dag.
Ik zou opzich wel een Nederlandse vertaling van sommige willen lezen. Maar dat komt wel eens een keer.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel ja. Al wordt zoiets meestal in het Nederlands best goed vertaald. Maar goed, meeste mensen vinden het origineel dan fijner lezen
Zou hem gelijk controleren op doping.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luuk de Jong die opeens aan het scoren geslagen is
Wel goed eigenlijk, voldaan gevoel na werkdagquote:
Jij blijkbaar ook nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
Vol in de trein. Hebben die mensen allemaal niet door dat er corona is
Haags en ik hebben een land te reddenquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk, voldaan gevoel na werkdag
Bij jou?
[..]
Jij blijkbaar ook niet
Herkenbaar. Wacht maar tot er een kind is met huishouden en werk en sociaal en huisdieren en hahahahahahahhahaha.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen tegen werk: bekijk het maar. En thuis liepen we even achter met huishouden omdat we tijdens ziekte en dood van de kat weinig gedaan hadden.
En daarnaast worden we eigenlijk ieder weekend wel ergens verwacht
Nee. Herbert West: Re-animator van Lovecraft.
Niet denderend vandaag. Pijn aan mijn bakkes van de tandarts. Hopelijk is dit keer wel alles goed gegaan. Zo voelt het nog niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk, voldaan gevoel na werkdag
Bij jou?
Was goed je handen en hou anderhalve meter afstand vriend!!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
Vol in de trein. Hebben die mensen allemaal niet door dat er corona is
Net voor het eerst boodschappen gedaan met mondkapjequote:Op maandag 5 oktober 2020 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was goed je handen en hou anderhalve meter afstand vriend!!!
Ik heb niets met DTSquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
Subtiele burn naar @:fliipie in de donatie postbox
Oef dat klinkt niet goed. G9ng het de vorige keer niet goed?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet denderend vandaag. Pijn aan mijn bakkes van de tandarts. Hopelijk is dit keer wel alles goed gegaan. Zo voelt het nog niet.
En kwam daarna een leuke foto van een mooie vrouw tegen op reddit, maar in een belachelijk slechte kwaliteit.
Trots op je vriendquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net voor het eerst boodschappen gedaan met mondkapje
Ik voel me een beetje gekwetstquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm doet deze altijd een hij is mijn grote voorbeeld
Nee, nog wekenlang pijn gehad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef dat klinkt niet goed. G9ng het de vorige keer niet goed?
Slechte kwaliteit? Dat dat nog kan tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog wekenlang pijn gehad.
Hiervoor jaren niet geweest omdat tandarts kut is. Dus wel karma i guess.
Kan ook aan reddit liggen. Die vernaggelen altijd de kwaliteit van iedere foto.Dan ben ik hier nu ook bang voor. Ook al tijdje geen tandarts gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zeer weinig met dit soort foto's![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog wekenlang pijn gehad.
Hiervoor jaren niet geweest omdat tandarts kut is. Dus wel karma i guess.
Kan ook aan reddit liggen. Die vernaggelen altijd de kwaliteit van iedere foto.Waarom post je die trannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kan ik morgen weer gewoon eten en drinken. Anders ga ik maar nooit meer denk ik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik hier nu ook bang voor. Ook al tijdje geen tandarts gezien
Ik heb zeer weinig met dit soort foto's
(lol) niet kennen en sowieso een paar keer per week postenquote:
Ja maar daar was niks lol aanquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol) niet kennen en sowieso een paar keer per week posten
Zo dan! Een dolksteek in de rug van Fliipie aan het adres van dat stelletje dooien!quote:
Jullie zijn stom en spellen mijn username constant verkeerd!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo dan! Een dolksteek in de rug van Fliipie aan het adres van dat stelletje dooien!
Je bent zelf oud!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie ruzie ouwe blauwe palingen
@:danny
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat blauw hier.
Ik heb niks tegen blauwen, ben tegen racisme.
Maar is wel erg blauw hier.
Je zou er een blauwe zak van krijgenquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat blauw hier.
Ben ook tegen racisme maar moeten wel zorgen dat de natuurlijke biodiversiteit behouden blijft. Weg met invasieve exoten!quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat blauw hier.
Een van de naarste gevoelens die de mensheid kent.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je zou er een blauwe zak van krijgen
Ja dat is echt niet fijnquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de naarste gevoelens die de mensheid kent.
Gelukkig maarquote:
Jonge God genotquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ben nog jonger dan ronaldo nota bene
quote:
En jij bent?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Twitter valideert me te sterk, ik heb mensen nodig die me weer even de grond in stampen en roepen dat ik toch werkelijk waar niets presteer zodat ik weer bewijsdrang krijg. Hallo
Ze kunnen hier geen 24 uur zonder me dus ik snapte het welquote:
Je zult het in je eentje moeten rooien vanaf nuquote:
Je hebt alleen maar volgers die je adoreren?quote:
Etto stopt die complotketters wel met zijn kruistocht.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zult het in je eentje moeten rooien vanaf nu
Etto heeft deze SC verradenquote:Op maandag 5 oktober 2020 23:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Etto stopt die complotketters wel met zijn kruistocht.
De inquisitie tegen de geplande revolutie
Er zit vast iets in de koffie, wat doet overlopen. Een complot zeg ik je!!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto heeft deze SC verraden
@:Amarantha ook trouwens
Waarom zat je in jilla dan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kunnen hier geen 24 uur zonder me dus ik snapte het wel
Door de BNW-gekkiesquote:
Koffiegatequote:Op maandag 5 oktober 2020 23:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Er zit vast iets in de koffie, wat doet overlopen. Een complot zeg ik je!!!
Waarom noem jij jezelf eigenlijk niet gewoon Kever57?quote:
Waarom wil jij mij altijd dwingen tot dingen waar ik helemaal geen trek in heb?quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom noem jij jezelf eigenlijk niet gewoon Kever57?
Of gewoon -n1ek-quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom noem jij jezelf eigenlijk niet gewoon Kever57?
Je mag ook een keer onderop hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom wil jij mij altijd dwingen tot dingen waar ik helemaal geen trek in heb?
https://www.theguardian.c(...)-i-grew-up-with-fearquote:
Befje, beffer, wat was het?quote:
Pittig kapsel welquote:Op maandag 5 oktober 2020 23:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-i-grew-up-with-fear
Hier, ik ga nu beginnen aan dit interview met Patricia Cornwell. Misschien kun je dit ook doen, nu, in plaats van op dit tijdstip een beetje lusteloos aan je eigen piel te hangen.
Humor om te lachen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Befbekje.
Ja die -n1ek- is mij er eentje.
LiverpoolGenotquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Humor om te lachen.
Wat gister het voetballen ook wel was
Echt heel bizar toch. Op dezelfde dag dat United 6-1 verliest. En AZ een 4-0 weggeeft, Ajax verliest, Bayern potje 6 goals in de 2de helft. Zijn een enkeling echt stinkie rijk geworden gister.quote:
Dat Ajax verliest bij Groningen hoort niet per se in het rijtje verrassingen, dat zag je van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heel bizar toch. Op dezelfde dag dat United 6-1 verliest. En AZ een 4-0 weggeeft, Ajax verliest, Bayern potje 6 goals in de 2de helft. Zijn een enkeling echt stinkie rijk geworden gister.
Nou ja, misschien niet nee. Maar Groningen was nou ook weer niet super in vorm ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ajax verliest bij Groningen hoort niet per se in het rijtje verrassingen, dat zag je van mijlenver aankomen.
Hoeft ook niet, die lopen altijd goed in de weg en Ajax weet het dan niet meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet nee. Maar Groningen was nou ook weer niet super in vorm ofzo
Sowieso die transfers begrijp ik helemaal niks van. Nu die Noa Lang wegdoen, en toen las ik daarna dat ze die Willem II aanvaller wilde hebben, maar dan had je toch net zo goed Lang kunnen houden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, die lopen altijd goed in de weg en Ajax weet het dan niet meer.
En Ten Hag begint te transformeren in De Boer dus het elftal zit vol kansloze projectjes waar hij koppig aan vast blijft houden.
Die Willem II-speler was onzin, maar ze hebben wel Bandé teruggehaald.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die transfers begrijp ik helemaal niks van. Nu die Noa Lang wegdoen, en toen las ik daarna dat ze die Willem II aanvaller wilde hebben, maar dan had je toch net zo goed Lang kunnen houden?
Heeft die Bande al wedstrijden gespeeld in het eerste?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Willem II-speler was onzin, maar ze hebben wel Bandé teruggehaald.
En Hag kan slecht met Noa Lang, ik vond het ook verder niet zo'n bijzondere speler maar als back-up was hij vast wel prima. Dat is echt bij lange na niet mijn grootste ergernis mbt het transferbeleid (lol)
Lekker verpieteren in ouwe lullen-stad Brugge.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Willem II-speler was onzin, maar ze hebben wel Bandé teruggehaald.
En Hag kan slecht met Noa Lang, ik vond het ook verder niet zo'n bijzondere speler maar als back-up was hij vast wel prima. Dat is echt bij lange na niet mijn grootste ergernis mbt het transferbeleid (lol)
Nee Bandé raakte geblesseerd in zijn eerste voorbereiding en daarna na zijn terugkeer alleen potjes gespeeld bij Jong Ajax (ook niet veel, vaak vanaf de bank erin gekomen).quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft die Bande al wedstrijden gespeeld in het eerste?
Nee jij vind Klaassen niet heel veel he?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker verpieteren in ouwe lullen-stad Brugge.
Maar dan had je maar niet zo'n accentje moeten hebben.
Hij heeft bij Everton ook totaal niet gepresteerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Bandé raakte geblesseerd in zijn eerste voorbereiding en daarna na zijn terugkeer alleen potjes gespeeld bij Jong Ajax (ook niet veel, vaak vanaf de bank erin gekomen).
Ik vind Klaassen een typische Feyenoord-speler, hard schreeuwen en mouwen opstropen maar technisch een absolute draak.
Nee al kwam dat ook door het belabberde aankoopbeleid van Everton destijds.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft bij Everton ook totaal niet gepresteerd natuurlijk.
Cruijff draait zich om in zijn graf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee al kwam dat ook door het belabberde aankoopbeleid van Everton destijds.
Maar ik kan er niet echt blij om worden nee, en dan sluit Klaassen zeker ook zijn carriere af bij Ajax dus zit je daar nog een jaar of 8 naar te gluren. Ekkelenkamp erbij, genieten.
En dan heeft Feyenoord nu eindelijk weer eens een middenvelder met wat creativiteit in zijn reet. Omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee al kwam dat ook door het belabberde aankoopbeleid van Everton destijds.
Maar ik kan er niet echt blij om worden nee, en dan sluit Klaassen zeker ook zijn carriere af bij Ajax dus zit je daar nog een jaar of 8 naar te gluren. Ekkelenkamp erbij, genieten.
Cruijff was wel fan van Klaassen, ook hij zag het soms verkeerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Cruijff draait zich om in zijn graf.
Wie dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heeft Feyenoord nu eindelijk weer eens een middenvelder met wat creativiteit in zijn reet. Omgekeerde wereld.
Die Texeiraquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruijff was wel fan van Klaassen, ook hij zag het soms verkeerd.
[..]
Wie dan?
Ik heb het meer over het vreemde aankoopbeleid van Ajax.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruijff was wel fan van Klaassen, ook hij zag het soms verkeerd.
Gister in ieder geval zeker niet. Feyenoord niet gekeken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat niet de nieuwe Kelly?
Je doet een nutteloze pretstudiequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Twitter valideert me te sterk, ik heb mensen nodig die me weer even de grond in stampen en roepen dat ik toch werkelijk waar niets presteer zodat ik weer bewijsdrang krijg. Hallo
Ik had het aanstaan ja maar niet heel geconcentreerd gekeken en ook niet echt op die Texeira gelet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister in ieder geval zeker niet. Feyenoord niet gekeken?
Hij had wel goede columns over dit Ajax kunnen pennen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het vreemde aankoopbeleid van Ajax.
Kokcu natuurlijk ook trouwens, maar meer als aankoop bedoelde ik. Jammer dat ze die Zirkzee niet konden huren. Dan was het misschien nog wat geworden dit seizoenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het aanstaan ja maar niet heel geconcentreerd gekeken en ook niet echt op die Texeira gelet.
Kunnen doorbellen, Cruijff was analfabeet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had wel goede columns over dit Ajax kunnen pennen.
Feyenoord heeft morgen toch nog om dat te proberen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kokcu natuurlijk ook trouwens, maar meer als aankoop bedoelde ik. Jammer dat ze die Zirkzee niet konden huren. Dan was het misschien nog wat geworden dit seizoen
Ja zou kunnen, maar denk persoonlijk dat Bayern hem wel hoger wil zien spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft morgen toch nog om dat te proberen?
Moest hij weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kunnen doorbellen, Cruijff was analfabeet.
Halloquote:
Op zo'n laatste dag kan er altijd wat, en de deadline in de grote competities is al dicht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar denk persoonlijk dat Bayern hem wel hoger wil zien spelen
Nee joh, straks is het weer jillaquote:
Sorry, straks weer gevangenisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie het steeds over Jilla?
Ja, degenen die dat niet doen volgen me immers niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar volgers die je adoreren?
Mensen kunnen ook gewoon neutraal over je denken en je volgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, degenen die dat niet doen volgen me immers niet.
Ok Shaniquaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jilla, leuke naam bij een ghettobaby.
Ja, oké, maar die zullen me alsnog niet de grond in torpederen omdat ik weer niet mijn studieplan ben nagekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook gewoon neutraal over je denken en je volgen
Ben je nou weer niet je studieplan nagekomen? Verdomme zeg, godvergeten mentaliteit van een koffieboon jij he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, oké, maar die zullen me alsnog niet de grond in torpederen omdat ik weer niet mijn studieplan ben nagekomen
Hallo Bon-QuiQui, alles wel?quote:
Lekker FOK!ken vanaf de IC overmorgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
GOEEEEEEDEMORGEN!!!
Heb koorts. Fucktus!!!!
Kom ik tenminste ook weer eens ergens andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken vanaf de IC overmorgen.
Beetje afwisseling doet een mens goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom ik tenminste ook weer eens ergens anders
Je grote vriend @HPLC is terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje afwisseling doet een mens goed
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autistquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje afwisseling doet een mens goed
Oefquote:
Altijd met matequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autist
Weet je beetje hoe dat voeltquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oh dus dit is wat ze noemen achteren.
Coole overhemdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
Merk je niks van in coma hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autist
Doe mij maar een Fenderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
dat ben ik niet echt hèquote:
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naarquote:
Geinig.quote:
Als ik alleen maar postte als iemand mij wat vroeg zou ik nooit posten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat ben ik niet echt hè![]()
ik draag alleen oude mannenkleren
[..]
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naar
dat zou wat zijn hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik alleen maar postte als iemand mij wat vroeg zou ik nooit posten.
Vind overhemd wel coolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat ben ik niet echt hè![]()
ik draag alleen oude mannenkleren
[..]
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naar
Eens.quote:
ja same, zou het zelf niet dragen thoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind overhemd wel cool
En als jij in ene een aziaat was dan was ik wel verbaasd ja.
Oh ook goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja same, zou het zelf niet dragen tho
is trouwens een shirt vgm, geen overhemd; zie geen knoopjes
Ik toon meer dan genoeg interesse hoorquote:
Gayyyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik toon meer dan genoeg interesse hoor
Je bent zelf gay belhamelquote:
Beetje scharen, beetje stelenquote:
Nee beter een vriend. 2 vrouwen is veel te veel dramaquote:
Grapje vriend. Ik waardeer je interesse.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik toon meer dan genoeg interesse hoor
Alleen geen F1 natuurlijk want dat is geen sportquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grapje vriend. Ik waardeer je interesse.
Racen is voor jou inderdaad wat te mannelijk vandaar dat je liever kijkt naar mannen in korte broekjes op een grasveldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen geen F1 natuurlijk want dat is geen sport
Inderdaad. Hopen op veel goals zodat het shirtje nog eens uit gaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Racen is voor jou inderdaad wat te mannelijk vandaar dat je liever kijkt naar mannen in korte broekjes op een grasveld
Of een broekje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopen op veel goals zodat het shirtje nog eens uit gaat
Beetje helikopteren als juichenquote:
Hier zou ik voor zijn.quote:
Oke Gijpquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zou ik voor zijn.
Even kijken wie de grootste heeft.
Sowieso dat fifa dan moeilijk doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zou ik voor zijn.
Even kijken wie de grootste heeft.
Matig van ze.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso dat fifa dan moeilijk doet
Die mensen die naakt over het veld lopen komen ook nooit in beeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig van ze.
FIfa moet ook altijd alles verpesten.
Het is natuurlijk begrijpelijk. Je wilt het een beetje familie vriendelijk houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die mensen die naakt over het veld lopen komen ook nooit in beeld
Wat bijzondere situatie is datquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is toch de natuur. Toch jammer al die preutsheid.
Wel blij dat het goede merk EasyToys dan weer mag prijken op de shirts van Emmen.
In Emmen gebruiken ze toch gewoon nog bamboestokken als dildo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is toch de natuur. Toch jammer al die preutsheid.
Wel blij dat het goede merk EasyToys dan weer mag prijken op de shirts van Emmen.
Eens. Goed fatsoen en een paar dildo’s gaan prima samen.quote:
Of een banaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Emmen gebruiken ze toch gewoon nog bamboestokken als dildo?
Voor de groenten winkel stondquote:
Zal je gekko wel lekker vinden als je daarna die verlepte stok in zijn kooi gooit.quote:
Geef ffquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik eet vanavond een rode Thaise curry einde bericht.
Met linzen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Nee maar dan neig ik meer naar iets Indiaas.quote:
Geen idee ik ken alleen muay thai en ladyboys van dat land.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar dan neig ik meer naar iets Indiaas.
Ik ken eigenlijk geen Thaise curry's met linzen erin. Jij wel?
Daarom opsturen xoxoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag ook langs komen, ook wel zo gezellig.
Alleen niet zo erg coronaproof
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee ik ken alleen muay thai en ladyboys van dat land.
ok ok maak toch altijd voor weeshuisquote:
Geen zin om naar buiten te komen. Ik bestel anders wel eendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag ook langs komen, ook wel zo gezellig.
Alleen niet zo erg coronaproof
Ik was je topic alweer even vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten te komen. Ik bestel anders wel eend
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Ja nou ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is erg weinig.
[..]
ok ok maak toch altijd voor weeshuis
ik meld mezelf wel aan bij thuisbezorgd
Flippiee is vooral bekend met de pingpongshowsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja.
Wat weet jij er allemaal van dan?
Graag een volledige opsomming dan maar als je toch bezig bent.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flippiee is vooral bekend met de pingpongshows
Volledig gvd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja.
Wat weet jij er allemaal van dan?
Graag een volledige opsomming dan maar als je toch bezig bent.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Familiegeheim dan breken ze mijn beide knieën.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volledig gvd.
Kun jij niet dan meer vertellen over paling of papouas of hoe je dat spelt
Dan hebben ze een pingpongballetje daar verleiden ze je mee om mee te gaan. Eenmaal aangekomen word je gescamd en moet je betalen.quote:
Oef laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Familiegeheim dan breken ze mijn beide knieën.
Ik heb vandaag zelfs in bed gelegen tot een uur of 12 zonder ook maar ene flikker uit te voerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nou weer niet je studieplan nagekomen? Verdomme zeg, godvergeten mentaliteit van een koffieboon jij he.
Junkleef of depressieleef?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs in bed gelegen tot een uur of 12 zonder ook maar ene flikker uit te voeren
Totaal ongemotiveerdleef. Ik heb mensen die ik ken om me heen nodig die ook studeren, pre corona had je dat op de uni, dat valt nu weg. Sinds begin academisch jaar is het al drama.quote:
Geen discipline dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totaal ongemotiveerdleef. Ik heb mensen die ik ken om me heen nodig die ook studeren, pre corona had je dat op de uni, dat valt nu weg. Sinds begin academisch jaar is het al drama.
quote:
RIPquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hebben ze een pingpongballetje daar verleiden ze je mee om mee te gaan. Eenmaal aangekomen word je gescamd en moet je betalen.
Dan ga je mee naar achteren en geven ze je pingpongballen.
Vervolgens strippen ze je en doen ze de pingpongballen op plekken die je niet voor mogelijk had gehouden en dan is het de bedoeling dat je ze er uit plopt
En de olifantjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
mar verder is Thailand mooi voor zijn natuur, diversiteit aan eten en de tempels etc
Hoe ze vaak behandeld worden wel jaquote:
Autisme.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik herken het wel
Heb je add/adhd Naat? Volgens mij wel he
Ja wil er wel eens heen maar dan ook gelijk vietnam en cambodja en zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
mar verder is Thailand mooi voor zijn natuur, diversiteit aan eten en de tempels etc
Vietnam vond ik ook prachtigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wil er wel eens heen maar dan ook gelijk vietnam en cambodja en zo.
En china?quote:
Ja, heb ik en één van de dingen die we daar doen is een studieplan maken. Als ik zo'n plan uitspreek ben ik nog redelijk gemotiveerd om het te doen en dan is de eerste dag dat ik faal en dan wordt het al snel niets meer. Maar, in dat plan zit ook samen studeren meegenomen, dat is er vooralsnog niet van gekomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar had je geen studiebegeleiding of iets dergelijks
Daar wilde ik 2 jaar geleden heen maar vond ik te veel gedoe ivm alles vastleggen voor visaquote:
Ah oké. Zuid korea trek mij om de eoa reden minder. Wss door die homofiele jongensgroepen en gadgetfreaks en zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar wilde ik 2 jaar geleden heen maar vond ik te veel gedoe ivm alles vastleggen voor visa
Dus toen naar Zuid Korea gegaan
Ja merk je weinig van zodra je Seoul uitgaat en dan ook niet in de omgeving Gangnam in Seoul zitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké. Zuid korea trek mij om de eoa reden minder. Wss door die homofiele jongensgroepen en gadgetfreaks en zo.
Ah oke dat klinkt wel goed ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja merk je weinig van zodra je Seoul uitgaat en dan ook niet in de omgeving Gangnam in Seoul zit
Prachtige natuur ook en zeer vriendelijke mensen met mooie tradities
Denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Zou liever naar Korea willen dan China tbh
Je kan Jeju Island opzoeken, Busan is mooie mix van strand, stad en historie ook, Gyeongju is historisch, en Sokcho voor natuurpark daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke dat klinkt wel goed ja.
Wat voor coole dieren hebben ze daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan Jeju Island opzoeken, Busan is mooie mix van strand, stad en historie ook, Gyeongju is historisch, en Sokcho voor natuurpark daar
Ik heb zelf veel herten gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat voor coole dieren hebben ze daar eigenlijk?
Ik ga dat eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:44 schreef Flippiee het volgende:
En dan ingehaald worden door oude Koreaanse omaatjes
Dat zie ik nu op wintersport ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Leuk is dat ja. Vroeger ook op wintersport
Zelf lopen stuntelen en dan zie je die Franse en Oostenrijkse kindjes van 5 de piste af zoeven
Oh die zijn leuk ja en vogels ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zelf veel herten gezienen vogels
Dat eten ziet er erg kek uit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef Flippiee het volgende:
Ze houden van knoflook
[ afbeelding ]
Hert verstopt in het midden
[ afbeelding ]
Omaatjes aan bergtop
[ afbeelding ]
Ja dat bord doe je in die "soep"quote:
Echt? Gezien jouw karige smaak denk ik dat jij heul erg zou moeten wennen aan Aziatisch eten, vooral hoe het daar bereid wordtquote:
Oh cool.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef Flippiee het volgende:
Ze houden van knoflook
[ afbeelding ]
Hert verstopt in het midden
[ afbeelding ]
Omaatjes aan bergtop
[ afbeelding ]
Kan het oprecht aanradenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh cool.![]()
Ik hou ook van knoflook
En nu? Iran wilde je toch doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Of winterseizoen want skieen of in de zomer want meer toerisme
Wel gevaarlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Iran lijkt me ook echt zo'n fascinerend land om heen te gaan boh
Ja nog steeds wel eigenlijk en dan staat Nieuw Zeeland hoog.quote:
De aziatische keuken vind ik eigenlijk verrassend lekker, ben ik achter gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Gezien jouw karige smaak denk ik dat jij heul erg zou moeten wennen aan Aziatisch eten, vooral hoe het daar bereid wordt
Ja, maar daar een pittige curry is een wereld van verschil met Ah to go curry Naatgodquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De aziatische keuken vind ik eigenlijk verrassend lekker, ben ik achter gekomen
Vraag me af of jouw tripje Zuid-Amerika minder gevaarlijk is dan Iranquote:
Hoezo vanwege je werk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nog steeds wel eigenlijk en dan staat Nieuw Zeeland hoog.
Iran alleen zeer lastig ivm werk dus altijd twijfel gevalletjeEn nu dan corona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg een nieuwe huisgenoot en die vroeg wat hij allemaal kan maken dat ik lekker zou vinden en inmiddels is dit mijn lijstje
Ja dat was soms wel raar. Op stations stonden vaak militairen op wacht en zo. Maar je hebt daar maar weinig moslimsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of jouw tripje Zuid-Amerika minder gevaarlijk is dan Iran
Oh ja tuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Dus je hebt je nieuwe huisgenoot meteen maar als prive kok aangesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg een nieuwe huisgenoot en die vroeg wat hij allemaal kan maken dat ik lekker zou vinden en inmiddels is dit mijn lijstje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hahaha, daar werpt hij zich zelf volgens mij voor opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt je nieuwe huisgenoot meteen maar als prive kok aangesteld?
Wie weet eet je straks geen magnetron maaltijden meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hahaha, daar werpt hij zich zelf volgens mij voor opMaar groot aantal van deze gerechten kan ik ook zelf maken, alleen als ik in m'n eentje eet heb ik daar weinig zin in. Met vorige huisgenoot at ik gewoon niet echt samen, kan zijn dat dat nu anders wordt.
Wel prima als hij wilt koken ja, kan jij verder andere dingen doen. Beetje gezinnetje spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hahaha, daar werpt hij zich zelf volgens mij voor opMaar groot aantal van deze gerechten kan ik ook zelf maken, alleen als ik in m'n eentje eet heb ik daar weinig zin in. Met vorige huisgenoot at ik gewoon niet echt samen, kan zijn dat dat nu anders wordt.
Wie weetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet eet je straks geen magnetron maaltijden meer
Ik voel me volwassen. Ik kook altijd of warm op wat ik ooit te veel had gemaaktquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:
Ben zelf laatste tijd wel fan van die stoommaaltijd van de appie met zalm, tomaat en spinazie/broccoli. Die is wel goed
Verstandige, volwassen meidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me volwassen. Ik kook altijd of warm op wat ik ooit te veel had gemaakt
Moet mezelf toch beter voelen dan de restquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Wejooh. Flips gaat nu iedereen meteen kritisch af op hun eet en kookgewoontes
Vraag me af wat er mis is met mijn eetcultuur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet mezelf toch beter voelen dan de rest
Die eeuwige linzenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af wat er mis is met mijn eetcultuur.
Je bent ook echt zeer veel meer volwassen dan ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me volwassen. Ik kook altijd of warm op wat ik ooit te veel had gemaakt
Is ook niet heel moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent ook echt zeer veel meer volwassen dan ik
Gezien Flips al een oud wijf is, dat wilde je eigenlijk zeggen he?quote:
Niet zo projecterenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien Flips al een oud wijf is, dat wilde je eigenlijk zeggen he?
Niet zo happenquote:
Je deelt de eer met Vogeltjesaidsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik origineel was, maar blijkbaar is er nog iemand terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |