Wie weetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet eet je straks geen magnetron maaltijden meer
Ik voel me volwassen. Ik kook altijd of warm op wat ik ooit te veel had gemaaktquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:
Ben zelf laatste tijd wel fan van die stoommaaltijd van de appie met zalm, tomaat en spinazie/broccoli. Die is wel goed
Verstandige, volwassen meidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me volwassen. Ik kook altijd of warm op wat ik ooit te veel had gemaakt
Moet mezelf toch beter voelen dan de restquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Wejooh. Flips gaat nu iedereen meteen kritisch af op hun eet en kookgewoontes
Vraag me af wat er mis is met mijn eetcultuur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet mezelf toch beter voelen dan de rest
Die eeuwige linzenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af wat er mis is met mijn eetcultuur.
Je bent ook echt zeer veel meer volwassen dan ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me volwassen. Ik kook altijd of warm op wat ik ooit te veel had gemaakt
Is ook niet heel moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent ook echt zeer veel meer volwassen dan ik
Gezien Flips al een oud wijf is, dat wilde je eigenlijk zeggen he?quote:
Niet zo projecterenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien Flips al een oud wijf is, dat wilde je eigenlijk zeggen he?
Niet zo happenquote:
Je deelt de eer met Vogeltjesaidsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik origineel was, maar blijkbaar is er nog iemand terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |