Moest hij weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kunnen doorbellen, Cruijff was analfabeet.
Halloquote:
Op zo'n laatste dag kan er altijd wat, en de deadline in de grote competities is al dicht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar denk persoonlijk dat Bayern hem wel hoger wil zien spelen
Nee joh, straks is het weer jillaquote:
Sorry, straks weer gevangenisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie het steeds over Jilla?
Ja, degenen die dat niet doen volgen me immers niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar volgers die je adoreren?
Mensen kunnen ook gewoon neutraal over je denken en je volgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, degenen die dat niet doen volgen me immers niet.
Ok Shaniquaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jilla, leuke naam bij een ghettobaby.
Ja, oké, maar die zullen me alsnog niet de grond in torpederen omdat ik weer niet mijn studieplan ben nagekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook gewoon neutraal over je denken en je volgen
Ben je nou weer niet je studieplan nagekomen? Verdomme zeg, godvergeten mentaliteit van een koffieboon jij he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, oké, maar die zullen me alsnog niet de grond in torpederen omdat ik weer niet mijn studieplan ben nagekomen
Hallo Bon-QuiQui, alles wel?quote:
Lekker FOK!ken vanaf de IC overmorgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
GOEEEEEEDEMORGEN!!!
Heb koorts. Fucktus!!!!
Kom ik tenminste ook weer eens ergens andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken vanaf de IC overmorgen.
Beetje afwisseling doet een mens goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom ik tenminste ook weer eens ergens anders
Je grote vriend @HPLC is terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje afwisseling doet een mens goed
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autistquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje afwisseling doet een mens goed
Oefquote:
Altijd met matequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autist
Weet je beetje hoe dat voeltquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oh dus dit is wat ze noemen achteren.
Coole overhemdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
Merk je niks van in coma hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autist
Doe mij maar een Fenderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
dat ben ik niet echt hèquote:
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naarquote:
Geinig.quote:
Als ik alleen maar postte als iemand mij wat vroeg zou ik nooit posten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat ben ik niet echt hè![]()
ik draag alleen oude mannenkleren
[..]
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |