Nee Bandé raakte geblesseerd in zijn eerste voorbereiding en daarna na zijn terugkeer alleen potjes gespeeld bij Jong Ajax (ook niet veel, vaak vanaf de bank erin gekomen).quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft die Bande al wedstrijden gespeeld in het eerste?
Nee jij vind Klaassen niet heel veel he?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker verpieteren in ouwe lullen-stad Brugge.
Maar dan had je maar niet zo'n accentje moeten hebben.
Hij heeft bij Everton ook totaal niet gepresteerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Bandé raakte geblesseerd in zijn eerste voorbereiding en daarna na zijn terugkeer alleen potjes gespeeld bij Jong Ajax (ook niet veel, vaak vanaf de bank erin gekomen).
Ik vind Klaassen een typische Feyenoord-speler, hard schreeuwen en mouwen opstropen maar technisch een absolute draak.
Nee al kwam dat ook door het belabberde aankoopbeleid van Everton destijds.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft bij Everton ook totaal niet gepresteerd natuurlijk.
Cruijff draait zich om in zijn graf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee al kwam dat ook door het belabberde aankoopbeleid van Everton destijds.
Maar ik kan er niet echt blij om worden nee, en dan sluit Klaassen zeker ook zijn carriere af bij Ajax dus zit je daar nog een jaar of 8 naar te gluren. Ekkelenkamp erbij, genieten.
En dan heeft Feyenoord nu eindelijk weer eens een middenvelder met wat creativiteit in zijn reet. Omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee al kwam dat ook door het belabberde aankoopbeleid van Everton destijds.
Maar ik kan er niet echt blij om worden nee, en dan sluit Klaassen zeker ook zijn carriere af bij Ajax dus zit je daar nog een jaar of 8 naar te gluren. Ekkelenkamp erbij, genieten.
Cruijff was wel fan van Klaassen, ook hij zag het soms verkeerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Cruijff draait zich om in zijn graf.
Wie dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heeft Feyenoord nu eindelijk weer eens een middenvelder met wat creativiteit in zijn reet. Omgekeerde wereld.
Die Texeiraquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruijff was wel fan van Klaassen, ook hij zag het soms verkeerd.
[..]
Wie dan?
Ik heb het meer over het vreemde aankoopbeleid van Ajax.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruijff was wel fan van Klaassen, ook hij zag het soms verkeerd.
Gister in ieder geval zeker niet. Feyenoord niet gekeken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat niet de nieuwe Kelly?
Je doet een nutteloze pretstudiequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Twitter valideert me te sterk, ik heb mensen nodig die me weer even de grond in stampen en roepen dat ik toch werkelijk waar niets presteer zodat ik weer bewijsdrang krijg. Hallo
Ik had het aanstaan ja maar niet heel geconcentreerd gekeken en ook niet echt op die Texeira gelet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister in ieder geval zeker niet. Feyenoord niet gekeken?
Hij had wel goede columns over dit Ajax kunnen pennen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het vreemde aankoopbeleid van Ajax.
Kokcu natuurlijk ook trouwens, maar meer als aankoop bedoelde ik. Jammer dat ze die Zirkzee niet konden huren. Dan was het misschien nog wat geworden dit seizoenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het aanstaan ja maar niet heel geconcentreerd gekeken en ook niet echt op die Texeira gelet.
Kunnen doorbellen, Cruijff was analfabeet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had wel goede columns over dit Ajax kunnen pennen.
Feyenoord heeft morgen toch nog om dat te proberen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kokcu natuurlijk ook trouwens, maar meer als aankoop bedoelde ik. Jammer dat ze die Zirkzee niet konden huren. Dan was het misschien nog wat geworden dit seizoen
Ja zou kunnen, maar denk persoonlijk dat Bayern hem wel hoger wil zien spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft morgen toch nog om dat te proberen?
Moest hij weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kunnen doorbellen, Cruijff was analfabeet.
Halloquote:
Op zo'n laatste dag kan er altijd wat, en de deadline in de grote competities is al dicht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar denk persoonlijk dat Bayern hem wel hoger wil zien spelen
Nee joh, straks is het weer jillaquote:
Sorry, straks weer gevangenisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie het steeds over Jilla?
Ja, degenen die dat niet doen volgen me immers niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar volgers die je adoreren?
Mensen kunnen ook gewoon neutraal over je denken en je volgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, degenen die dat niet doen volgen me immers niet.
Ok Shaniquaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jilla, leuke naam bij een ghettobaby.
Ja, oké, maar die zullen me alsnog niet de grond in torpederen omdat ik weer niet mijn studieplan ben nagekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook gewoon neutraal over je denken en je volgen
Ben je nou weer niet je studieplan nagekomen? Verdomme zeg, godvergeten mentaliteit van een koffieboon jij he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, oké, maar die zullen me alsnog niet de grond in torpederen omdat ik weer niet mijn studieplan ben nagekomen
Hallo Bon-QuiQui, alles wel?quote:
Lekker FOK!ken vanaf de IC overmorgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
GOEEEEEEDEMORGEN!!!
Heb koorts. Fucktus!!!!
Kom ik tenminste ook weer eens ergens andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken vanaf de IC overmorgen.
Beetje afwisseling doet een mens goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom ik tenminste ook weer eens ergens anders
Je grote vriend @HPLC is terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje afwisseling doet een mens goed
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autistquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje afwisseling doet een mens goed
Oefquote:
Altijd met matequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autist
Weet je beetje hoe dat voeltquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oh dus dit is wat ze noemen achteren.
Coole overhemdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
Merk je niks van in coma hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet alleen niet te veel zijn. Is niet goed voor een autist
Doe mij maar een Fenderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe look aan het proberen ^^ leuk?
dat ben ik niet echt hèquote:
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naarquote:
Geinig.quote:
Als ik alleen maar postte als iemand mij wat vroeg zou ik nooit posten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat ben ik niet echt hè![]()
ik draag alleen oude mannenkleren
[..]
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |