dat zou wat zijn hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik alleen maar postte als iemand mij wat vroeg zou ik nooit posten.
Vind overhemd wel coolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat ben ik niet echt hè![]()
ik draag alleen oude mannenkleren
[..]
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naar
Eens.quote:
ja same, zou het zelf niet dragen thoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind overhemd wel cool
En als jij in ene een aziaat was dan was ik wel verbaasd ja.
Oh ook goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja same, zou het zelf niet dragen tho
is trouwens een shirt vgm, geen overhemd; zie geen knoopjes
Ik toon meer dan genoeg interesse hoorquote:
Gayyyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik toon meer dan genoeg interesse hoor
Je bent zelf gay belhamelquote:
Beetje scharen, beetje stelenquote:
Nee beter een vriend. 2 vrouwen is veel te veel dramaquote:
Grapje vriend. Ik waardeer je interesse.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik toon meer dan genoeg interesse hoor
Alleen geen F1 natuurlijk want dat is geen sportquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grapje vriend. Ik waardeer je interesse.
Racen is voor jou inderdaad wat te mannelijk vandaar dat je liever kijkt naar mannen in korte broekjes op een grasveldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen geen F1 natuurlijk want dat is geen sport
Inderdaad. Hopen op veel goals zodat het shirtje nog eens uit gaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Racen is voor jou inderdaad wat te mannelijk vandaar dat je liever kijkt naar mannen in korte broekjes op een grasveld
Of een broekje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopen op veel goals zodat het shirtje nog eens uit gaat
Beetje helikopteren als juichenquote:
Hier zou ik voor zijn.quote:
Oke Gijpquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zou ik voor zijn.
Even kijken wie de grootste heeft.
Sowieso dat fifa dan moeilijk doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zou ik voor zijn.
Even kijken wie de grootste heeft.
Matig van ze.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso dat fifa dan moeilijk doet
Die mensen die naakt over het veld lopen komen ook nooit in beeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig van ze.
FIfa moet ook altijd alles verpesten.
Het is natuurlijk begrijpelijk. Je wilt het een beetje familie vriendelijk houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die mensen die naakt over het veld lopen komen ook nooit in beeld
Wat bijzondere situatie is datquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is toch de natuur. Toch jammer al die preutsheid.
Wel blij dat het goede merk EasyToys dan weer mag prijken op de shirts van Emmen.
In Emmen gebruiken ze toch gewoon nog bamboestokken als dildo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is toch de natuur. Toch jammer al die preutsheid.
Wel blij dat het goede merk EasyToys dan weer mag prijken op de shirts van Emmen.
Eens. Goed fatsoen en een paar dildo’s gaan prima samen.quote:
Of een banaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Emmen gebruiken ze toch gewoon nog bamboestokken als dildo?
Voor de groenten winkel stondquote:
Zal je gekko wel lekker vinden als je daarna die verlepte stok in zijn kooi gooit.quote:
Geef ffquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik eet vanavond een rode Thaise curry einde bericht.
Met linzen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Nee maar dan neig ik meer naar iets Indiaas.quote:
Geen idee ik ken alleen muay thai en ladyboys van dat land.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar dan neig ik meer naar iets Indiaas.
Ik ken eigenlijk geen Thaise curry's met linzen erin. Jij wel?
Daarom opsturen xoxoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag ook langs komen, ook wel zo gezellig.
Alleen niet zo erg coronaproof
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee ik ken alleen muay thai en ladyboys van dat land.
ok ok maak toch altijd voor weeshuisquote:
Geen zin om naar buiten te komen. Ik bestel anders wel eendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag ook langs komen, ook wel zo gezellig.
Alleen niet zo erg coronaproof
Ik was je topic alweer even vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten te komen. Ik bestel anders wel eend
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Ja nou ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is erg weinig.
[..]
ok ok maak toch altijd voor weeshuis
ik meld mezelf wel aan bij thuisbezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |