dat zou wat zijn hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik alleen maar postte als iemand mij wat vroeg zou ik nooit posten.
Vind overhemd wel coolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat ben ik niet echt hè![]()
ik draag alleen oude mannenkleren
[..]
boeit mij niet en vroeg ik ook niet naar
Eens.quote:
ja same, zou het zelf niet dragen thoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind overhemd wel cool
En als jij in ene een aziaat was dan was ik wel verbaasd ja.
Oh ook goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja same, zou het zelf niet dragen tho
is trouwens een shirt vgm, geen overhemd; zie geen knoopjes
Ik toon meer dan genoeg interesse hoorquote:
Gayyyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik toon meer dan genoeg interesse hoor
Je bent zelf gay belhamelquote:
Beetje scharen, beetje stelenquote:
Nee beter een vriend. 2 vrouwen is veel te veel dramaquote:
Grapje vriend. Ik waardeer je interesse.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik toon meer dan genoeg interesse hoor
Alleen geen F1 natuurlijk want dat is geen sportquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grapje vriend. Ik waardeer je interesse.
Racen is voor jou inderdaad wat te mannelijk vandaar dat je liever kijkt naar mannen in korte broekjes op een grasveldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen geen F1 natuurlijk want dat is geen sport
Inderdaad. Hopen op veel goals zodat het shirtje nog eens uit gaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Racen is voor jou inderdaad wat te mannelijk vandaar dat je liever kijkt naar mannen in korte broekjes op een grasveld
Of een broekje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopen op veel goals zodat het shirtje nog eens uit gaat
Beetje helikopteren als juichenquote:
Hier zou ik voor zijn.quote:
Oke Gijpquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zou ik voor zijn.
Even kijken wie de grootste heeft.
Sowieso dat fifa dan moeilijk doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zou ik voor zijn.
Even kijken wie de grootste heeft.
Matig van ze.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso dat fifa dan moeilijk doet
Die mensen die naakt over het veld lopen komen ook nooit in beeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig van ze.
FIfa moet ook altijd alles verpesten.
Het is natuurlijk begrijpelijk. Je wilt het een beetje familie vriendelijk houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die mensen die naakt over het veld lopen komen ook nooit in beeld
Wat bijzondere situatie is datquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is toch de natuur. Toch jammer al die preutsheid.
Wel blij dat het goede merk EasyToys dan weer mag prijken op de shirts van Emmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |