Dat eten ziet er erg kek uit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef Flippiee het volgende:
Ze houden van knoflook
[ afbeelding ]
Hert verstopt in het midden
[ afbeelding ]
Omaatjes aan bergtop
[ afbeelding ]
Ja dat bord doe je in die "soep"quote:
Echt? Gezien jouw karige smaak denk ik dat jij heul erg zou moeten wennen aan Aziatisch eten, vooral hoe het daar bereid wordtquote:
Oh cool.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef Flippiee het volgende:
Ze houden van knoflook
[ afbeelding ]
Hert verstopt in het midden
[ afbeelding ]
Omaatjes aan bergtop
[ afbeelding ]
Kan het oprecht aanradenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh cool.![]()
Ik hou ook van knoflook
En nu? Iran wilde je toch doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Of winterseizoen want skieen of in de zomer want meer toerisme
Wel gevaarlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Iran lijkt me ook echt zo'n fascinerend land om heen te gaan boh
Ja nog steeds wel eigenlijk en dan staat Nieuw Zeeland hoog.quote:
De aziatische keuken vind ik eigenlijk verrassend lekker, ben ik achter gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Gezien jouw karige smaak denk ik dat jij heul erg zou moeten wennen aan Aziatisch eten, vooral hoe het daar bereid wordt
Ja, maar daar een pittige curry is een wereld van verschil met Ah to go curry Naatgodquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De aziatische keuken vind ik eigenlijk verrassend lekker, ben ik achter gekomen
Vraag me af of jouw tripje Zuid-Amerika minder gevaarlijk is dan Iranquote:
Hoezo vanwege je werk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nog steeds wel eigenlijk en dan staat Nieuw Zeeland hoog.
Iran alleen zeer lastig ivm werk dus altijd twijfel gevalletjeEn nu dan corona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg een nieuwe huisgenoot en die vroeg wat hij allemaal kan maken dat ik lekker zou vinden en inmiddels is dit mijn lijstje
Ja dat was soms wel raar. Op stations stonden vaak militairen op wacht en zo. Maar je hebt daar maar weinig moslimsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of jouw tripje Zuid-Amerika minder gevaarlijk is dan Iran
Oh ja tuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Dus je hebt je nieuwe huisgenoot meteen maar als prive kok aangesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg een nieuwe huisgenoot en die vroeg wat hij allemaal kan maken dat ik lekker zou vinden en inmiddels is dit mijn lijstje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hahaha, daar werpt hij zich zelf volgens mij voor opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt je nieuwe huisgenoot meteen maar als prive kok aangesteld?
Wie weet eet je straks geen magnetron maaltijden meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hahaha, daar werpt hij zich zelf volgens mij voor opMaar groot aantal van deze gerechten kan ik ook zelf maken, alleen als ik in m'n eentje eet heb ik daar weinig zin in. Met vorige huisgenoot at ik gewoon niet echt samen, kan zijn dat dat nu anders wordt.
Wel prima als hij wilt koken ja, kan jij verder andere dingen doen. Beetje gezinnetje spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hahaha, daar werpt hij zich zelf volgens mij voor opMaar groot aantal van deze gerechten kan ik ook zelf maken, alleen als ik in m'n eentje eet heb ik daar weinig zin in. Met vorige huisgenoot at ik gewoon niet echt samen, kan zijn dat dat nu anders wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |