chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar vorige maand.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Zijn er mensen die expres overtuigd moeten worden? Ik zet de muziek vast klaar!quote:Op woensdag 30 september 2020 05:28 schreef Justin_Case het volgende:
@:k.indertent heb je nodig maat![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 05:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zijn er mensen die expres overtuigd moeten worden? Ik zet de muziek vast klaar!![]()
![]()
![]()
Mascara-klodder. Nemen ze het bij moslims niet zo nauw met de corona regels.
Ik zit ook te twijfelen. Er werkt hier een vrouw die moslim is. Nuntwijfel,ik niet aan haar geloof maar aan het feit of ze afstand houdt of niet bij andere.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jijquote:Op woensdag 30 september 2020 05:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zijn er mensen die expres overtuigd moeten worden? Ik zet de muziek vast klaar!Zonder wrijving geen glans![]()
De voorman van de PVV neemt dat de beleidsbepalers kwalijk. „Dit kabinet is gek geworden. Echt. Gek geworden.” De 120.000 rijksambtenaren krijgen per 1 juli een loonsverhoging van 0,7 procent en een eenmalige gift van 225 euro. Ook komt er een thuiswerkvergoeding van 363 euro netto.
Bekijk ook:
Ambtenaren krijgen thuiswerkvergoeding
Bij zorgmedewerkers wordt gekeken wie een prominente bijdrage heeft geleverd tijdens de coronacrisis. Voor rijksambtenaren gelden andere regels, zij krijgen allemaal een extraatje. Vooralsnog hebben de zorghelden nog niks gezien op hun bankrekening. Het kabinet hoopt dat het lukt om de bonus voor de kerst uit te keren, maar zelfs dat is niet zeker.
SP-Kamerlid Maarten Hijink noemt het ’heel frustrerend dat zorgverleners, op wie nu weer zo’n zwaar beroep wordt gedaan, niet de waardering krijgen waar ze recht op hebben’. „Wij hebben voorgesteld om voor zorgverleners geen onderscheid te maken. Ze moeten wat ons betreft - op de grootverdieners na - snel hun bonus krijgen.”Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik vin moslims gewoon vaak vrouw onvriendelijk, dom, achterlijk, saai, overdreven macho , rasistich naar mensen met rood haar , teveel dominant, ouderwets, overheersend,
ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooit![]()
als iemand geen afstand houd heeft meteen met afkomst te maken?![]()
![]()
Ben je niet in de war met m.indertent of bl.indertent? Dat overkomt me vaker.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 05:55:08 ]![]()
Ik krijg ook een aardige bonus. Net als vorig jaar. Geen misselijk bedragquote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De voorman van de PVV neemt dat de beleidsbepalers kwalijk. „Dit kabinet is gek geworden. Echt. Gek geworden.” De 120.000 rijksambtenaren krijgen per 1 juli een loonsverhoging van 0,7 procent en een eenmalige gift van 225 euro. Ook komt er een thuiswerkvergoeding van 363 euro netto.
Bekijk ook:
Ambtenaren krijgen thuiswerkvergoeding
Bij zorgmedewerkers wordt gekeken wie een prominente bijdrage heeft geleverd tijdens de coronacrisis. Voor rijksambtenaren gelden andere regels, zij krijgen allemaal een extraatje. Vooralsnog hebben de zorghelden nog niks gezien op hun bankrekening. Het kabinet hoopt dat het lukt om de bonus voor de kerst uit te keren, maar zelfs dat is niet zeker.
SP-Kamerlid Maarten Hijink noemt het ’heel frustrerend dat zorgverleners, op wie nu weer zo’n zwaar beroep wordt gedaan, niet de waardering krijgen waar ze recht op hebben’. „Wij hebben voorgesteld om voor zorgverleners geen onderscheid te maken. Ze moeten wat ons betreft - op de grootverdieners na - snel hun bonus krijgen.”![]()
ja soms vaak welquote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als iemand geen afstand houd heeft meteen met afkomst te maken?![]()
![]()
![]()
Bestaan nietquote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met m.indertent of bl.indertent? Dat overkomt me vaker.Zonder wrijving geen glans![]()
weet ik jij bent racist eerste klasquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo danquote:Op woensdag 30 september 2020 05:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik jij bent racist eerste klasZonder wrijving geen glans![]()
Niet iedereen possetje. Er zitten best wel goede tussen. Ook tussen de hollanders zitten zequote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef possetje het volgende:
ik vin moslims gewoon vaak vrouw onvriendelijk, dom, achterlijk, saai, overdreven macho , rasistich naar mensen met rood haar , teveel dominant, ouderwets, overheersend,
ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaqueline?
weet je hoeveel cash ze betalen als een hollandse griet in arabie wil komen werken?
grijp je kans je kan nog rijk worden ook![]()
Doe even normaal zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef possetje het volgende:
jaqueline?
weet je hoeveel cash ze betalen als een hollandse griet in arabie wil komen werken?
grijp je kans je kan nog rijk worden ookZonder wrijving geen glans![]()
Nee niet met geloof. Maar dat ze vaker met veel bjj elkaar zijn. De families zijn vaak groter en het knuffelen. Heeft niets met geloof te maken denk meer met de cultuur.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maakt niet uit wat je post .. je bent niets waard in onze maatschappij kan jij ook niets aan doen doet zeer hequote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef possetje het volgende:
jaqueline?
grijp je kans je kan nog rijk worden ookFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef possetje het volgende:
ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooit![]()
Ik heb denk ik drie weken vakantiequote:Op woensdag 30 september 2020 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Weet je al waar je hierna naar toe gaat. Of is het door corona voorlopig thuisblijven?Daarna echt nog geen idee.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
De gemeenschap houdt zich er niet zo aan. Ik werk met de kinderen trouwens ervan (4T/M 11 jaar)En vaak ook stagières van een jaar of 16-17 uit de gemeenschap.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Mascara-klodder. Nemen ze het bij moslims niet zo nauw met de corona regels.
Ik zit ook te twijfelen. Er werkt hier een vrouw die moslim is. Nuntwijfel,ik niet aan haar geloof maar aan het feit of ze afstand houdt of niet bij andere.
Dus ben er echt mee omgeven dan
Laatst even met de tram naar DH gegaan en als ik zie hoe jongeren schijt aan alles hebben....tsjaaaaa.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 06:00:27 ]![]()
O lekker. Alhoewel in deze tijd heb je ook niet heel veel aan vakantiequote:Op woensdag 30 september 2020 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb denk ik drie weken vakantieDaarna echt nog geen idee.
Koffie tijdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mn zus heeft mn laatste drankje gestolen
vandaag dus
best wel saai
hollandse vrouwen krijgen laatste paar jaar veel sjans van moslims
dus die vinden het wel leuk zo
alleen pissen moslims vaak op blonde mannen
ja zegt jaquelne dan : is niet mijn probleem![]()
Ja jammer is dat dan he, maar dat heb je ook bij de Nederlanders zelf. Is ook het merendeel van de jeugd die er schijt aan heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De gemeenschap houdt zich er niet zo aan. Ik werk met de kinderen trouwens ervan (4T/M 11 jaar)En vaak ook stagières van een jaar of 16-17 uit de gemeenschap.
Dus ben er echt mee omgeven dan
Laatst even met de tram naar DH gegaan en als ik zie hoe jongeren schijt aan alles hebben....tsjaaaaa.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😝😝😝😁😁😁😁Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dat vd tram was gewoon alle kleuren die van het ROC afkwamenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer is dat dan he, maar dat heb je ook bij de Nederlanders zelf. Is ook het merendeel van de jeugd die er schijt aan heeft.![]()
![]()
nog nooit in mijn leven zo iemand zoveel kortzichtige uitlatingen horen doenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ken één individu die over anderen pissen als onderdeel van zn calling card heeft gemaakt en hij is geen moslimquote:Op woensdag 30 september 2020 06:01 schreef possetje het volgende:
vandaag dus
best wel saai
ja zegt jaquelne dan : is niet mijn probleem![]()
Ik ben getrouwd geweest met een egyptenaar (moslim) Kwam jn een blijf van mijn lijf huis.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:01 schreef possetje het volgende:
vandaag dus
best wel saai
ja zegt jaquelne dan : is niet mijn probleem
Wat voor het trouwen mocht, mocht na het trouwen niet meer. Bv als ik boodschappen ging doen en bleef te lang weg was het foute boel.
Maar een vriendin van mij is al jaren getrouwd met een moslim en dat is eenbovenste beste man.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Truequote:Op woensdag 30 september 2020 06:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Trein is wel relaxter gelukkigZonder wrijving geen glans![]()
Weet niemand.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat heeft die possetje gegeten/gerookt/geslikt/gedronken?Dafuq zeg!
Geloof je gelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat vd tram was gewoon alle kleuren die van het ROC afkwamen
Zie het hier. Woon dicht bij een school. Voortgezet onderwijs. Als je toevallig in de winkel bent als er pauze is kan je de lol op. Nu ook in deze tijd. Ze houden geen afstand hoor nee ze staan aan alle kanten naast je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
prec en elke keer weer is niet eerste keer dat hij zulke uitlatingen uit gister over hitler die moest maar terug komen koekoekquote:Op woensdag 30 september 2020 06:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat heeft die possetje gegeten/gerookt/geslikt/gedronken?Dafuq zeg!
Jawelquote:Op woensdag 30 september 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Alhoewel in deze tijd heb je ook niet heel veel aan vakantie
Ik heb er wel even zin in![]()
En thuis nog wat dingen die ik wil doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh wowwwquote:Op woensdag 30 september 2020 06:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en elke keer weer is niet eerste keer dat hij zulke uitlatingen uit gister over hitler die moest maar terug komen koekoek![]()
![]()
vandaar mijn reactie is elke keer raak ... en ja ik heb twee prachtige donkere kinderen. en doen het geweldig in deze mooie maatschappijquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is het wel lekker. Geniet van je vakantie. Voor je het weet zijn die drie weken weer voorbij.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb er wel even zin in![]()
En thuis nog wat dingen die ik wil doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit vsn gehoord 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet wel wie ik ben is dat ook goed?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb in de regel Surinamers of Antilianen als vriendjesquote:Op woensdag 30 september 2020 06:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vandaar mijn reactie is elke keer raak ... en ja ik heb twee prachtige donkere kinderen. en doen het geweldig in deze mooie maatschappij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 jaar geleden zelfs in mijn uppie naar Suriname geweest![]()
![]()
mooi zo hier ook half surinaams de kinderenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb in de regel Surinamers of Antilianen als vriendjes![]()
2 jaar geleden zelfs in mijn uppie naar Suriname geweest![]()
Ook daar zitten goeie en slechte tussenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb in de regel Surinamers of Antilianen als vriendjes![]()
2 jaar geleden zelfs in mijn uppie naar Suriname geweest
Mijn dochter is getrouwd met een surinamer en hebben twee prachtige kinderen.
Maar ik ken er ook wat. PpppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
laatste dan gas erop naar werk
Net zoals ik gedaan heb toen je in mijn dm kwam van de week 😛quote:Op woensdag 30 september 2020 06:14 schreef K.Indertent het volgende:
Ja daar moet je dan achter zien te komen door middel van vragen. Wie je bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 september 2020 06:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zo hier ook half surinaams de kinderen![]()
![]()
![]()
is het gewoon niet zo dat het niet om afkomst gaat maar dat het gaat om individu je bent een goed mens of niet. weinig met afkomst te maken.. joran vd sloot is hollander bijvbFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja zijn top kinderen goed terecht gekomen 1 klm . ander in de zorg trotse moeder . vader luchtmachtquote:![]()
![]()
![]()
☕Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach mijn laatste lange relatie was met een blanke en daar kwam ik door in Blijf-van-mijn-lijfhuis en ging steeds vreeemd en loog altijd.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daar zitten goeie en slechte tussen
Mijn dochter is getrouwd met een surinamer en hebben twee prachtige kinderen.
Maar ik ken er ook wat. Ppppfffff
De Surinamers waar ik mee had gehad gingen niet vreemd, logen niet en hielden hun vuisten thuis 😊![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach mijn laatste lange relatie was met een blanke en daar kwam ik door in Blijf-van-mijn-lijfhuis en ging steeds vreeemd en loog altijd.
De Surinamers waar ik mee had gehad gingen niet vreemd, logen niet en hielden hun vuisten thuis 😊![]()
![]()
![]()
![]()
ze komen alleen altijd uur te laatquote:Op woensdag 30 september 2020 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach mijn laatste lange relatie was met een blanke en daar kwam ik door in Blijf-van-mijn-lijfhuis en ging steeds vreeemd en loog altijd.
![]()
![]()
Daarom zeg ik. Het komt overal voor. Waar je ook kijktquote:Op woensdag 30 september 2020 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De Surinamers waar ik mee had gehad gingen niet vreemd, logen niet en hielden hun vuisten thuis 😊Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima TT trouwensEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
denk dat je niet moet kijken het bij je eigen moet houden. binnen eigen muren
Nou. 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zullen we sneeuwpop makenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja maar ik ook meestalquote:Op woensdag 30 september 2020 06:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze komen alleen altijd uur te laat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
engineGod was beter geweest inderdaadquote:
Dan heb je mazzel ik ben meer van op tijd komen of zelfs te vroegquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Je hebt je helemaal aan gepastquote:
Ja heb sterk de indruk dat we elkaar ergens van kennenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals ik gedaan heb toen je in mijn dm kwam van de week 😛![]()
Mij zegt het niets. Ben je niet in de war met dottey? Had laatst ook iemandquote:Op woensdag 30 september 2020 06:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja heb sterk de indruk dat we elkaar ergens van kennenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik paste me gewoon aanquote:Op woensdag 30 september 2020 06:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel ik ben meer van op tijd komen of zelfs te vroeg
Nu voorzichtig aan het daten met een half Corsicaan/half Martinique.
Net even gegoogled waar en wat Martinique is.....en jawel.....Antillen!
Ik trek het gewoon aan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 06:26:36 ]![]()
![]()
dat is mooi want zijn vaak fijne en mooie mensenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik paste me gewoon aan
Nu voorzichtig aan het daten met een half Corsicaam/half Martinique.
Ik trek het gewoon aanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan op zoek naar een leukerd voor jou. Of ben je inmidddels voorzien 😛quote:Op woensdag 30 september 2020 06:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik paste me gewoon aan
Nu voorzichtig aan het daten met een half Corsicaan/half Martinique.
Ik trek het gewoon aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat in de post die je quote. Ben voorzichtig aan het datenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan op zoek naar een leukerd voor jou. Of ben je inmidddels voorzien 😛![]()
![]()
Ik haal de godganse dag alleen maar mensen door de war. Lijk werkelijk overal vage bekenden tegen te komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij zegt het niets. Ben je niet in de war met dottey? Had laatst ook iemand![]()
Hooquote:
ja ik trek het ook aan . mijn vrienden bestaan grootste gros eruit . en zelf collega's meeste klik met surinamers enzo.. en of het zo moet zijn ... maar goed veel plezier met je date hoop dat er wat moois uit komt. moet gaan werkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey maily 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kom je vaker HIER MEE POSTEN ?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb geen idee of ik een vage kennis ben. Ik ken je naam in ieder geval niet. Had je eerst een andere naam?quote:Op woensdag 30 september 2020 06:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik haal de godganse dag alleen maar mensen door de war. Lijk werkelijk overal vage bekenden tegen te komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same here haha. Grappig.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik trek het ook aan . mijn vrienden bestaan grootste gros eruit . en zelf collega's meeste klik met surinamers enzo.. en of het zo moet zijn ... maar goed veel plezier met je date hoop dat er wat moois uit komt. moet gaan werken
Werkze!![]()
Is me te snel hier. Ik kom gewoon eens af en toe binnen vallen.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom je vaker HIER MEE POSTEN ?
Ben hier alleen omdat Haags me mentionde![]()
![]()
mention ik je ook vaker latersquote:Op woensdag 30 september 2020 06:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is me te snel hier. Ik kom gewoon eens af en toe binnen vallen.
Ben hier alleen omdat Haags me mentiondeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jaaaaquote:Op woensdag 30 september 2020 06:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zullen we sneeuwpop makenZonder wrijving geen glans![]()
Gewoon vaker komen. Het is in de vroeg ochtend vaak niet zo druk.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is me te snel hier. Ik kom gewoon eens af en toe binnen vallen.
Ben hier alleen omdat Haags me mentiondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Tot zo. Jeroen ligt er lekker bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMO. Weer die kuthaan 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, die begint pas om 7 uurquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ga slapen dan!!! Je hebt nog zeker 10 minuten.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee, ze moet ook gaan kukelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ga slapen dan!!! Je hebt nog zeker 10 minuten.
Tot de buren wakker zijn.![]()
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 30 september 2020 06:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ze moet ook gaan kukelen.
Tot de buren wakker zijn.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die moet gaan kukelen?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Omdan kan je die niet de schuld geven hahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet op tijd weg. Ga naar Rotterdam straks.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ga slapen dan!!! Je hebt nog zeker 10 minuten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ga je naar de kinderen?quote:Op woensdag 30 september 2020 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet op tijd weg. Ga naar Rotterdam straks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genoeg is genoeg!quote:Op woensdag 30 september 2020 04:45 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use
@:nattekat
@:noodgang
@:limoentjuh
@:r-woud93
@:filosoofert
@:Dven
@:wadslak
@:madam-april
@:dud0r
@:m1st1g
@:hemarookworst
@:grrrrrrrr
@:nattekat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
Gezellig. Maar moeten die niet naar school dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie me al staan in m'n blootje in de tuin met een kop koffie en een peukquote:Op woensdag 30 september 2020 06:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ze moet ook gaan kukelen.
Tot de buren wakker zijn.
Woensdagmiddag vrijquote:Op woensdag 30 september 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Maar moeten die niet naar school dan?
O ja tis woensdag. Sollyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo maar eens douchen en aankleden. Wordt nog steeds niet door de kaboutertjes gedaan
Jammer is dat he.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:02 schreef DJMO het volgende:
Zo maar eens douchen en aankleden. Wordt nog steeds niet door de kaboutertjes gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nog n beetje donkerquote:Op woensdag 30 september 2020 06:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie me al staan in m'n blootje in de tuin met een kop koffie en een peuk![]()
Jaquote:
Des te beterquote:
Ja de donkere tijden zijn er weer. Straks nog eerder als die klok een uur terug gaat bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker op tijd de gordijnen dicht. Sloffen en vest aanquote:Op woensdag 30 september 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Ja de donkere tijden zijn er weer. Straks nog eerder als die klok een uur terug gaat bah bah![]()
![]()
Moet je wel gordijnen hebbenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:09 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker op tijd de gordijnen dicht. Sloffen en vest aan
Hier druk verkeer voor de deurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ikquote:
Hey shampoeh. Je bent er weer
Ze hebben de grondboor gebracht. Ze gaan hier bouwen aan de overkant. Kwam me toch spul aanrijden en dat in zo kleine straat. Staan drie huizen hier de wagen was net zo langquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het kleine hoekje in de keuken waar ik inkijk zou kunnen hebben heb ik raamfolie zitten en hangen er twee kleine luxaflex, in de woonkamer heb ik geen inkijk (afgesloten tuin). Vind het wel best zo, ik kan tocht slecht tegen het donker, zodra ik wakker word gaan alle lampen in de kamer en keuken aan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben er haagsie
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-09-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 1467 / 7822
2. Dotteke / 873 / 7540
3. mario390 / 734 / 3352
4. kree / 733 / 3796
5. engine / 623 / 1199
6. Jacquelinehasselbaink / 568 / 7490
7. Superbadeendje / 556 / 4193
8. devzero / 496 / 1676
9. DerRabbit / 399 / 1769
10. Ferrous / 386 / 1780
11. Rob / 380 / 1660
12. aloa / 365 / 5391
13. Oversight / 339 / 1365
14. dud0r / 318 / 3373
15. jerney / 311 / 3762
16. ToT / 301 / 5244
17. Maanvis / 299 / 2159
18. Mrsloveable / 279 / 3159
19. Dr.Mikey / 278 / 1538
20. Jippie / 244 / 3336SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier ook hoor DJMO. Kan ook slecht tegen donker. Hou er helmaal niet van.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:29 schreef DJMO het volgende:
In het kleine hoekje in de keuken waar ik inkijk zou kunnen hebben heb ik raamfolie zitten en hangen er twee kleine luxaflex, in de woonkamer heb ik geen inkijk (afgesloten tuin). Vind het wel best zo, ik kan tocht slecht tegen het donker, zodra ik wakker word gaan alle lampen in de kamer en keuken aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel leven in de bouwerijquote:Op woensdag 30 september 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de grondboor gebracht. Ze gaan hier bouwen aan de overkant. Kwam me toch spul aanrijden en dat in zo kleine straat. Staan drie huizen hier de wagen was net zo lang![]()
![]()
Bedankt monitof.
Is Mario vannacht niet online geweest? Hij is geen punt veranderd sinds gistermiddagDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja heb genoeg te zien de komende tijd. Heb er toch tijd zat voor nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5. engine / 623 / 1199
Waar is die Haagse baklap nou? Loopt me meerdere keren te roepen en dan ben ik er en is die wegDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
@Justin_Case zit alweer aan een Bacootjequote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef dud0r het volgende:
Waar is die Haagse baklap nou? Loopt me meerdere keren te roepen en dan ben ik er en is die weg![]()
Ja dat heeft geen nut. Dat staat uit bij hemquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:
Netjes Enginequote:
Wat een ninja editquote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:Justin_Case zit alweer aan een BacootjeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
☕Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch was ik snellerquote:
Keiharde porno!![]()
Hey bollequote:
Keiharde porno!![]()
Het stinkt hierquote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de beste![]()
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik ruik het ookquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Komt omdat ik een poepje aan het maken benquote:
Keiharde porno!![]()
En dit moet ik weer als eerste lezen...quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat ik een poepje aan het maken ben
Volgens mij heb ik gelijk![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.![]()
![]()
🤷♂️quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dit moet ik weer als eerste lezen...L lekker hèquote:
Keiharde porno!![]()
doegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hij komt buiten dienst even buurtenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent vroeg vandaag. Je hoeft pas om 8 uur te beginnen hier.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zeker weten. 😉quote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de besteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel aardig en gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij komt buiten dienst even buurten
Volgens mij heb ik gelijk![]()
Hey GG 🖐🏻☕quote:Op woensdag 30 september 2020 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel aardig en gezellig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@dud0r, nu heb ik ook trek in shoarma
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 07:46:22 ]![]()
kuthaan
quote:![]()
Dat kan je oplossen hoor
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFCquote:
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?quote:Volgens mij heb ik gelijk![]()
Je bent toch al wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SniperEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eerlijk gezegd hoop ik dat andere buren dat doen, ik wil me geen snitch voelenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?
Ja moet je even het kuthaanformulier invullenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat zal die haan morgenochtend leren! Ha!quote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFC![]()
lolquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen![]()
Ga maken danquote:Op woensdag 30 september 2020 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
@:dud0r, nu heb ik ook trek in shoarmaDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hee Paul heb je al koffie gezet en ontbeten? Nog 8 minuten voordat je dienst begint.quote:Volgens mij heb ik gelijk![]()
Bedankt, hardop gelachenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Honger gekregen.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza baguette salami op"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @BIGGIE96 niet meer isquote:Op woensdag 30 september 2020 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Paul heb je al koffie gezet en ontbeten? Nog 8 minuten voordat je dienst begint.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoe dan? Als er iemand een permban verdient is hij het wel. In ieder geval voor CUL.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef Dven het volgende:
Lol, zie nu pas waarom ik vandeweek een ban van een dag hadAllemaal @:mikeytt z'n schuld
![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer isVolgens mij heb ik gelijk![]()
Dat mag uiteraard niet besproken worden want dan heb ik er weer één aan m'n broek hangenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan? Als er iemand een permban verdient is hij het wel. In ieder geval voor CUL.
Geldt een ban voor het hele forum? Of kun je per subforum gebanned worden?Volgens mij heb ik gelijk![]()
?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer is![]()
Ook lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza baguette salami opDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hey Paulquote:
Je kan ook voor een subforum een ban krijgen dacht ikquote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Geldt een ban voor het hele forum? Of kun je per subforum gebanned worden?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer isPer subforum ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Geldt een ban voor het hele forum? Of kun je per subforum gebanned worden?![]()
Normaliter 1. maar 2. is in sommige gevallen ook mogelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Geldt een ban voor het hele forum? Of kun je per subforum gebanned worden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hij is geen mutti,hij is en muftiquote:Op woensdag 30 september 2020 07:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu al zin in oktober wanneer je helemaal de mutti gebölckt wordt
@:dud0r
[ afbeelding ]![]()
Ik vind het altijd wel even rustig voor een paar dagen/week/weken als ik een ban hebquote:Op woensdag 30 september 2020 07:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard niet besproken worden want dan heb ik er weer één aan m'n broek hangen![]()
![]()
![]()
Ik wissel gewoon af :’)quote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaliter 1. maar 2. is in sommige gevallen ook mogelijk.![]()
Eventjes gerapporteerd. Het is wel genoeg geweest met jou en jouw gescheld. Even in den Urlaub fahren.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is geen mutti,hij is en mufti"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hey Mario 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine belhamelquote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel even rustig voor een paar dagen/week/weken als ik een ban heb
Want? Overleden?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben jarenlang op NWS gebanned geweest. Op de FP nog steeds.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wissel gewoon af :’)
[ Bericht 3% gewijzigd door SwJ op 30-09-2020 08:10:18 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb altijd zwart toiletpapier. Zie ik dat ze deze niet meer hebben
serieus zwarte ?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:02 schreef Dven het volgende:
Ik heb altijd zwart toiletpapier. Zie ik dat ze deze niet meer hebben![]()
![]()
![]()
Soms ook oranje rood groen of paars. Maar wit, nee, dat is nietsquote:
BOLK DE MARIO!quote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is geen mutti,hij is en muftiDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat wordt niet besproken. Hij is op vakantie.quote:
Naar alBANiëDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Hij is op vakantie.quote:
Naar albanieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heyyquote:
Ik vind NWS niet bepaald extreem rechts hoor en ik ben best links.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang op NWS gebanned geweest. Op de FP nog steeds.
De paar die er zitten irriteer ik me vreselijk aan maar dat heb ik ook met de extreem linkse gevallen daar
Maken allebei dat er geen discussie meer mogelijk is. Jammer
[ Bericht 2% gewijzigd door SwJ op 30-09-2020 08:11:21 ]![]()
Lekker uitgeslapen?quote:
![]()
dan moeten we nieuwe leggen
Kapot?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:08 schreef mario390 het volgende:
vannacht kleine unfall
hoofdball met de modem gespelt![]()
Nu al tijd voor een middagdutjequote:
O. In slaaap gevallen?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht had ik en kleine onvallWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man3quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef Dven het volgende:
Lol, zie nu pas waarom ik vandeweek een ban van een dag hadAllemaal @:mikeytt z'n schuld
morguhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O ook erg. Maar beter een ban dan overledenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jerney 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaa, tenminste ik vind haar iig een schatjequote:Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Hallo!!
Was jij nou degene met dat schattige hondje?Jeroen
Edit, Verkeerde linkje
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 08:13:22 ]![]()
O nee hequote:Op woensdag 30 september 2020 08:06 schreef aloa het volgende:
Probeer een afspraak te maken voor een corona testWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo druk. Dat gaat nog wat worden succes ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoedan?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:08 schreef mario390 het volgende:
vannacht kleine unfall
hoofdball met de modem gespeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohhh is Jeroen een meisje?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaa, tenminste ik vind haar iig een schatjeJeroen
Ja Jeroen ja, wat lag die lekker voor pampus
![]()
![]()
Kom jij dan buiten?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:06 schreef aloa het volgende:
Probeer een afspraak te maken voor een corona test![]()
![]()
Moggel!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja Jeroen is een meisjequote:Op woensdag 30 september 2020 08:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh is Jeroen een meisje?Ja Jeroen ja, wat lag die lekker voor pampus
Juiste link![]()
![]()
Morgen leuke damequote:![]()
Keiharde porno!![]()
Ohh dat snoetjequote:Op woensdag 30 september 2020 08:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja Jeroen is een meisje
[ afbeelding ]
Juiste link![]()
![]()
![]()
Morguh leuke heerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O dat is balen. Maar hij doet het weerquote:Op woensdag 30 september 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
modem was op de vloer gevallen en verbindung was wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jacqquote:Op woensdag 30 september 2020 08:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morguh leuke heer
![]()
Milf in usequote:![]()
![]()
Keiharde porno!![]()
Niet voor mezelf. Maar niet te doen ditquote:Op woensdag 30 september 2020 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo druk. Dat gaat nog wat worden succes ☕️![]()
![]()
Ze is natuurlijk gewoon een verwende Teckel en voldoet aan werkelijkwaar alle stereotypen van een Teckel.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou van beestjesHelemaal als ze zo cute zijn
Maarja, geeft niks want ze is zooooo cute![]()
![]()
Moppie💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ga ik zo doenquote:
Hii aiu
Völl?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is alleen maar goed.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Vaak wel de laatste tijd
Ik moet steeds gniffelen om jouw username
De username die ik toendertijd wilde nemen was al in gebruik. Al dacht iedereen dat het er voor stond dat ik al voorzien was van een man. Wat nu inmiddels ook zo is
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Heerlijk. Alleen wat moeite met eruit komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik slaap meestal lekker
Jij ook lekker geslapen?
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: