vandaar mijn reactie is elke keer raak ... en ja ik heb twee prachtige donkere kinderen. en doen het geweldig in deze mooie maatschappijquote:
Dan is het wel lekker. Geniet van je vakantie. Voor je het weet zijn die drie weken weer voorbij.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb er wel even zin in![]()
En thuis nog wat dingen die ik wil doen.
Ik heb in de regel Surinamers of Antilianen als vriendjesquote:Op woensdag 30 september 2020 06:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vandaar mijn reactie is elke keer raak ... en ja ik heb twee prachtige donkere kinderen. en doen het geweldig in deze mooie maatschappij![]()
![]()
![]()
![]()
mooi zo hier ook half surinaams de kinderenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb in de regel Surinamers of Antilianen als vriendjes![]()
2 jaar geleden zelfs in mijn uppie naar Suriname geweest
Ook daar zitten goeie en slechte tussenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb in de regel Surinamers of Antilianen als vriendjes![]()
2 jaar geleden zelfs in mijn uppie naar Suriname geweest
Net zoals ik gedaan heb toen je in mijn dm kwam van de week 😛quote:Op woensdag 30 september 2020 06:14 schreef K.Indertent het volgende:
Ja daar moet je dan achter zien te komen door middel van vragen. Wie je bent.
quote:Op woensdag 30 september 2020 06:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zo hier ook half surinaams de kinderen![]()
ja zijn top kinderen goed terecht gekomen 1 klm . ander in de zorg trotse moeder . vader luchtmachtquote:
Ach mijn laatste lange relatie was met een blanke en daar kwam ik door in Blijf-van-mijn-lijfhuis en ging steeds vreeemd en loog altijd.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daar zitten goeie en slechte tussen
Mijn dochter is getrouwd met een surinamer en hebben twee prachtige kinderen.
Maar ik ken er ook wat. Ppppfffff
quote:Op woensdag 30 september 2020 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach mijn laatste lange relatie was met een blanke en daar kwam ik door in Blijf-van-mijn-lijfhuis en ging steeds vreeemd en loog altijd.
De Surinamers waar ik mee had gehad gingen niet vreemd, logen niet en hielden hun vuisten thuis 😊
ze komen alleen altijd uur te laatquote:Op woensdag 30 september 2020 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach mijn laatste lange relatie was met een blanke en daar kwam ik door in Blijf-van-mijn-lijfhuis en ging steeds vreeemd en loog altijd.
De Surinamers waar ik mee had gehad gingen niet vreemd, logen niet en hielden hun vuisten thuis 😊
Daarom zeg ik. Het komt overal voor. Waar je ook kijktquote:Op woensdag 30 september 2020 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |