maakt niet uit wat je post .. je bent niets waard in onze maatschappij kan jij ook niets aan doen doet zeer hequote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef possetje het volgende:
jaqueline?
weet je hoeveel cash ze betalen als een hollandse griet in arabie wil komen werken?
grijp je kans je kan nog rijk worden ook
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef possetje het volgende:
ik vin moslims gewoon vaak vrouw onvriendelijk, dom, achterlijk, saai, overdreven macho , rasistich naar mensen met rood haar , teveel dominant, ouderwets, overheersend,
ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooit
Ik heb denk ik drie weken vakantiequote:Op woensdag 30 september 2020 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Weet je al waar je hierna naar toe gaat. Of is het door corona voorlopig thuisblijven?
De gemeenschap houdt zich er niet zo aan. Ik werk met de kinderen trouwens ervan (4T/M 11 jaar)En vaak ook stagières van een jaar of 16-17 uit de gemeenschap.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Mascara-klodder. Nemen ze het bij moslims niet zo nauw met de corona regels.
Ik zit ook te twijfelen. Er werkt hier een vrouw die moslim is. Nuntwijfel,ik niet aan haar geloof maar aan het feit of ze afstand houdt of niet bij andere.
O lekker. Alhoewel in deze tijd heb je ook niet heel veel aan vakantiequote:Op woensdag 30 september 2020 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb denk ik drie weken vakantieDaarna echt nog geen idee.
Ja jammer is dat dan he, maar dat heb je ook bij de Nederlanders zelf. Is ook het merendeel van de jeugd die er schijt aan heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De gemeenschap houdt zich er niet zo aan. Ik werk met de kinderen trouwens ervan (4T/M 11 jaar)En vaak ook stagières van een jaar of 16-17 uit de gemeenschap.
Dus ben er echt mee omgeven dan
Laatst even met de tram naar DH gegaan en als ik zie hoe jongeren schijt aan alles hebben....tsjaaaaa.
Ja dat vd tram was gewoon alle kleuren die van het ROC afkwamenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer is dat dan he, maar dat heb je ook bij de Nederlanders zelf. Is ook het merendeel van de jeugd die er schijt aan heeft.
Ik ken één individu die over anderen pissen als onderdeel van zn calling card heeft gemaakt en hij is geen moslimquote:Op woensdag 30 september 2020 06:01 schreef possetje het volgende:
mn zus heeft mn laatste drankje gestolen
vandaag dus
best wel saai
hollandse vrouwen krijgen laatste paar jaar veel sjans van moslims
dus die vinden het wel leuk zo
alleen pissen moslims vaak op blonde mannen
ja zegt jaquelne dan : is niet mijn probleem
Ik ben getrouwd geweest met een egyptenaar (moslim) Kwam jn een blijf van mijn lijf huis.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:01 schreef possetje het volgende:
mn zus heeft mn laatste drankje gestolen
vandaag dus
best wel saai
hollandse vrouwen krijgen laatste paar jaar veel sjans van moslims
dus die vinden het wel leuk zo
alleen pissen moslims vaak op blonde mannen
ja zegt jaquelne dan : is niet mijn probleem
Truequote:Op woensdag 30 september 2020 06:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Trein is wel relaxter gelukkig
Weet niemand.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat heeft die possetje gegeten/gerookt/geslikt/gedronken?Dafuq zeg!
Geloof je gelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat vd tram was gewoon alle kleuren die van het ROC afkwamen
prec en elke keer weer is niet eerste keer dat hij zulke uitlatingen uit gister over hitler die moest maar terug komen koekoekquote:Op woensdag 30 september 2020 06:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat heeft die possetje gegeten/gerookt/geslikt/gedronken?Dafuq zeg!
Jawelquote:Op woensdag 30 september 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Alhoewel in deze tijd heb je ook niet heel veel aan vakantie
Oh wowwwquote:Op woensdag 30 september 2020 06:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en elke keer weer is niet eerste keer dat hij zulke uitlatingen uit gister over hitler die moest maar terug komen koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |