chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar vorige maand.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Zijn er mensen die expres overtuigd moeten worden? Ik zet de muziek vast klaar!quote:Op woensdag 30 september 2020 05:28 schreef Justin_Case het volgende:
@:k.indertent heb je nodig maat![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 05:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zijn er mensen die expres overtuigd moeten worden? Ik zet de muziek vast klaar!![]()
![]()
![]()
Mascara-klodder. Nemen ze het bij moslims niet zo nauw met de corona regels.
Ik zit ook te twijfelen. Er werkt hier een vrouw die moslim is. Nuntwijfel,ik niet aan haar geloof maar aan het feit of ze afstand houdt of niet bij andere.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jijquote:Op woensdag 30 september 2020 05:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zijn er mensen die expres overtuigd moeten worden? Ik zet de muziek vast klaar!Zonder wrijving geen glans![]()
De voorman van de PVV neemt dat de beleidsbepalers kwalijk. „Dit kabinet is gek geworden. Echt. Gek geworden.” De 120.000 rijksambtenaren krijgen per 1 juli een loonsverhoging van 0,7 procent en een eenmalige gift van 225 euro. Ook komt er een thuiswerkvergoeding van 363 euro netto.
Bekijk ook:
Ambtenaren krijgen thuiswerkvergoeding
Bij zorgmedewerkers wordt gekeken wie een prominente bijdrage heeft geleverd tijdens de coronacrisis. Voor rijksambtenaren gelden andere regels, zij krijgen allemaal een extraatje. Vooralsnog hebben de zorghelden nog niks gezien op hun bankrekening. Het kabinet hoopt dat het lukt om de bonus voor de kerst uit te keren, maar zelfs dat is niet zeker.
SP-Kamerlid Maarten Hijink noemt het ’heel frustrerend dat zorgverleners, op wie nu weer zo’n zwaar beroep wordt gedaan, niet de waardering krijgen waar ze recht op hebben’. „Wij hebben voorgesteld om voor zorgverleners geen onderscheid te maken. Ze moeten wat ons betreft - op de grootverdieners na - snel hun bonus krijgen.”Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik vin moslims gewoon vaak vrouw onvriendelijk, dom, achterlijk, saai, overdreven macho , rasistich naar mensen met rood haar , teveel dominant, ouderwets, overheersend,
ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooit![]()
als iemand geen afstand houd heeft meteen met afkomst te maken?![]()
![]()
Ben je niet in de war met m.indertent of bl.indertent? Dat overkomt me vaker.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 05:55:08 ]![]()
Ik krijg ook een aardige bonus. Net als vorig jaar. Geen misselijk bedragquote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De voorman van de PVV neemt dat de beleidsbepalers kwalijk. „Dit kabinet is gek geworden. Echt. Gek geworden.” De 120.000 rijksambtenaren krijgen per 1 juli een loonsverhoging van 0,7 procent en een eenmalige gift van 225 euro. Ook komt er een thuiswerkvergoeding van 363 euro netto.
Bekijk ook:
Ambtenaren krijgen thuiswerkvergoeding
Bij zorgmedewerkers wordt gekeken wie een prominente bijdrage heeft geleverd tijdens de coronacrisis. Voor rijksambtenaren gelden andere regels, zij krijgen allemaal een extraatje. Vooralsnog hebben de zorghelden nog niks gezien op hun bankrekening. Het kabinet hoopt dat het lukt om de bonus voor de kerst uit te keren, maar zelfs dat is niet zeker.
SP-Kamerlid Maarten Hijink noemt het ’heel frustrerend dat zorgverleners, op wie nu weer zo’n zwaar beroep wordt gedaan, niet de waardering krijgen waar ze recht op hebben’. „Wij hebben voorgesteld om voor zorgverleners geen onderscheid te maken. Ze moeten wat ons betreft - op de grootverdieners na - snel hun bonus krijgen.”![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
ja soms vaak welquote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als iemand geen afstand houd heeft meteen met afkomst te maken?![]()
![]()
![]()
Bestaan nietquote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met m.indertent of bl.indertent? Dat overkomt me vaker.Zonder wrijving geen glans![]()
weet ik jij bent racist eerste klasquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo danquote:Op woensdag 30 september 2020 05:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik jij bent racist eerste klasZonder wrijving geen glans![]()
Niet iedereen possetje. Er zitten best wel goede tussen. Ook tussen de hollanders zitten zequote:Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef possetje het volgende:
ik vin moslims gewoon vaak vrouw onvriendelijk, dom, achterlijk, saai, overdreven macho , rasistich naar mensen met rood haar , teveel dominant, ouderwets, overheersend,
ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaqueline?
weet je hoeveel cash ze betalen als een hollandse griet in arabie wil komen werken?
grijp je kans je kan nog rijk worden ook![]()
Doe even normaal zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef possetje het volgende:
jaqueline?
weet je hoeveel cash ze betalen als een hollandse griet in arabie wil komen werken?
grijp je kans je kan nog rijk worden ookZonder wrijving geen glans![]()
Nee niet met geloof. Maar dat ze vaker met veel bjj elkaar zijn. De families zijn vaak groter en het knuffelen. Heeft niets met geloof te maken denk meer met de cultuur.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: