abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195337125

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i chufi en Justin_Case tellen niet mee! :'(

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor

i Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.

SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mededeling mods
SPOILER: Gedicht winnaar vorige maand.
Zonder wrijving geen glans
pi_195337126
F.
pi_195337127
:)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_195337128
Huts
pi_195337129
*)
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_195337130
pi_195337131
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:28 schreef Justin_Case het volgende:
@:k.indertent heb je nodig maat
Zijn er mensen die expres overtuigd moeten worden? Ik zet de muziek vast klaar!
pi_195337133
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:51 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

:Y :Y :Y :Y
pi_195337134
Mascara-klodder. Nemen ze het bij moslims niet zo nauw met de corona regels.
Ik zit ook te twijfelen. Er werkt hier een vrouw die moslim is. Nuntwijfel,ik niet aan haar geloof maar aan het feit of ze afstand houdt of niet bij andere.
pi_195337136
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:51 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Ja jij
pi_195337137
De voorman van de PVV neemt dat de beleidsbepalers kwalijk. „Dit kabinet is gek geworden. Echt. Gek geworden.” De 120.000 rijksambtenaren krijgen per 1 juli een loonsverhoging van 0,7 procent en een eenmalige gift van 225 euro. Ook komt er een thuiswerkvergoeding van 363 euro netto.

Bekijk ook:
Ambtenaren krijgen thuiswerkvergoeding

Bij zorgmedewerkers wordt gekeken wie een prominente bijdrage heeft geleverd tijdens de coronacrisis. Voor rijksambtenaren gelden andere regels, zij krijgen allemaal een extraatje. Vooralsnog hebben de zorghelden nog niks gezien op hun bankrekening. Het kabinet hoopt dat het lukt om de bonus voor de kerst uit te keren, maar zelfs dat is niet zeker.

SP-Kamerlid Maarten Hijink noemt het ’heel frustrerend dat zorgverleners, op wie nu weer zo’n zwaar beroep wordt gedaan, niet de waardering krijgen waar ze recht op hebben’. „Wij hebben voorgesteld om voor zorgverleners geen onderscheid te maken. Ze moeten wat ons betreft - op de grootverdieners na - snel hun bonus krijgen.”
pi_195337141
ik vin moslims gewoon vaak vrouw onvriendelijk, dom, achterlijk, saai, overdreven macho , rasistich naar mensen met rood haar , teveel dominant, ouderwets, overheersend,

ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooit
pi_195337142
als iemand geen afstand houd heeft meteen met afkomst te maken? 8)7 8)7 8)7
pi_195337143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:53 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ja jij
Ben je niet in de war met m.indertent of bl.indertent? Dat overkomt me vaker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 05:55:08 ]
pi_195337144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De voorman van de PVV neemt dat de beleidsbepalers kwalijk. „Dit kabinet is gek geworden. Echt. Gek geworden.” De 120.000 rijksambtenaren krijgen per 1 juli een loonsverhoging van 0,7 procent en een eenmalige gift van 225 euro. Ook komt er een thuiswerkvergoeding van 363 euro netto.

Bekijk ook:
Ambtenaren krijgen thuiswerkvergoeding

Bij zorgmedewerkers wordt gekeken wie een prominente bijdrage heeft geleverd tijdens de coronacrisis. Voor rijksambtenaren gelden andere regels, zij krijgen allemaal een extraatje. Vooralsnog hebben de zorghelden nog niks gezien op hun bankrekening. Het kabinet hoopt dat het lukt om de bonus voor de kerst uit te keren, maar zelfs dat is niet zeker.

SP-Kamerlid Maarten Hijink noemt het ’heel frustrerend dat zorgverleners, op wie nu weer zo’n zwaar beroep wordt gedaan, niet de waardering krijgen waar ze recht op hebben’. „Wij hebben voorgesteld om voor zorgverleners geen onderscheid te maken. Ze moeten wat ons betreft - op de grootverdieners na - snel hun bonus krijgen.”
Ik krijg ook een aardige bonus. Net als vorig jaar. Geen misselijk bedrag :D _O-
pi_195337145
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als iemand geen afstand houd heeft meteen met afkomst te maken? 8)7 8)7 8)7
ja soms vaak wel
pi_195337146
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met m.indertent of bl.indertent? Dat overkomt me vaker.
Bestaan niet
pi_195337147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:55 schreef possetje het volgende:

[..]

ja
weet ik jij bent racist eerste klas
pi_195337148
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

weet ik jij bent racist eerste klas
Zo dan
pi_195337149
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:54 schreef possetje het volgende:
ik vin moslims gewoon vaak vrouw onvriendelijk, dom, achterlijk, saai, overdreven macho , rasistich naar mensen met rood haar , teveel dominant, ouderwets, overheersend,

ik ken daarintegen wel paar aardige moslims die mijn naam kennen, maar bij een hoop moslims ga ik huilen dat ze in holland zijn komen wonen ooit
Niet iedereen possetje. Er zitten best wel goede tussen. Ook tussen de hollanders zitten ze
pi_195337151
KOEKOEK
pi_195337154
jaqueline?

weet je hoeveel cash ze betalen als een hollandse griet in arabie wil komen werken?

grijp je kans je kan nog rijk worden ook
pi_195337156
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef possetje het volgende:
jaqueline?

weet je hoeveel cash ze betalen als een hollandse griet in arabie wil komen werken?

grijp je kans je kan nog rijk worden ook
Doe even normaal zeg.
pi_195337159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:55 schreef possetje het volgende:

[..]

ja soms vaak wel
Nee niet met geloof. Maar dat ze vaker met veel bjj elkaar zijn. De families zijn vaak groter en het knuffelen. Heeft niets met geloof te maken denk meer met de cultuur.
pi_195337161
Sjezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')