Jaquote:Op woensdag 30 september 2020 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al,zicht op dar je naar huis gaat Engine
Morguh sp3cquote:
Hey Filo. 🖐🏻😙quote:
owwwwww deze hebben we al een keer gehadquote:Op woensdag 30 september 2020 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach ik vind dat jij te vaak over mensen van bepaalde afkomst post enzo best rare posten zet... dus negeer mij aub maar zulke mensen wil ik nl nooit in mijn leven,,.. ik weet waar je op doelt op mijn naam wees een kerel zeg het gewoon
moggguuuuuuuhquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bezoekjes zijn ook weer afgelopen ik ging wel met name naar mijn vader maar dan zaten wij lekker buiten. Nu kan dat niet. Of kan niet het is te koud en te nat. Van mijn vader (90) mogen wij gewoon binnen komen maar wil er niet aan denken dat ik hem besmet.
Face time doe ik ook wel maar is toch niet zo mijn ding. Maar voor nu een prima oplossing.
nou ja meesten?quote:Op woensdag 30 september 2020 05:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niks mis met moslims. De meesten.
denk niet dat je het haalt bij mij . maar goed ik doe niet gemeen geef een mening ..... je post mij te vaak over alochtonen enzo.. maar je heb te veel aandacht van mij gehadquote:Op woensdag 30 september 2020 05:43 schreef possetje het volgende:
ha weet je wat nu het komische is?
ik heb meer allochtonen in mijn familie dan dat mens jaqueline
ik kan me toch eenzaam voelen? zelfs een allochtoon kan zich toch ook eenzaam voelen in een blank dorp?
die vrouw doet gelijk zo gemeen
?quote:Op woensdag 30 september 2020 05:44 schreef possetje het volgende:
[..]
nou ja meesten?
nu overdrijf je
ik wil niets met jou van doen te hebbenquote:Op woensdag 30 september 2020 05:44 schreef possetje het volgende:
[..]
owwwwww deze hebben we al een keer gehad
waarom denk je dat ik in JOUW leven zou willen komen?
denk je dat ik niets beters kan krijgen?
O lekker. Weet je al waar je hierna naar toe gaat. Of is het door corona voorlopig thuisblijven?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 05:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil niets met jou van doen te hebben
ik ken aardige molsimsquote:
Wat jij wil.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:46 schreef possetje het volgende:
[..]
ik ken aardige molsims
maar om nu te zeggen dat de meeeeeeste moslims aardig zijn?
nee vind ik niet, laat ik zeggen 20 procent van moslims zijn wel aardig
Absoluut mee eens.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niks mis met moslims. De meesten.
Ja die verhalen ken ik ook. Mjaquote:Op woensdag 30 september 2020 05:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Absoluut mee eens.
Alleen ik ben toch wel vrij netjes met social distancing etc.
Helaas in die gemeenschap is dat een stuk minder.
Er zitten overal slechte tussen. Ik ken ook aardige moslims of mensen van andere culturen maar ook slechte.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:46 schreef possetje het volgende:
[..]
ik ken aardige molsims
maar om nu te zeggen dat de meeeeeeste moslims aardig zijn?
nee vind ik niet, laat ik zeggen 20 procent van moslims zijn wel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |